Priešingai nuo Ricciardo, Esapekka Lappi net neturėjo panašaus paskutinio gražaus išvažiavimo į lenktynių trasą. Jis Čilėje pasitraukė dar prieš „powerstage“ pradžią, tokiu būdu norėdamas pagelbėti komandai, kuri dėl to išvengė baudų už komponentų keitimus prieš Centrinės Europos ralį.
„Tikrai žinojau, kad nekovosiu dėl pergalės, bet tikėjausi Čilėje būti greitesnis. Sekmadienį mano užduotis buvo atakuoti ir atimti taškų iš „Toyota“ vairuotojų, bet tai nepavyko. Komanda galiausiai tai matydama nusprendė mus sustabdyti, kadangi jiems buvo naudingiau, jei pasitraukiame dar prieš „powerstage“ pradžią“, - žurnalistams sakė E.Lappi.
Kas E.Lappi laukia ateityje?
Ką jau tikrai žinome, kad jis vėl nevažiuos pilno sezono. Taip pat žinome, kad jo nepamatysime ir kartu su savo šturmanu Janne Ferm, kuris oficialiai pranešė baigiantis karjerą.
Pats E.Lappi sakė, kad jis net nesvarsto dar kada nors dalyvauti pilname WRC sezone, nes nuolatinės kelionės atima per daug laiko iš jo asmeninio gyvenimo. Taip pat jis nerodo ir didelio entuziazmo grįžti varžytis į WRC2 čempionatą, jei nebeliktų galimybių važiuoti su „Rally1“ technika.
Paklaustas ar gali būti, kad ralis Čilėje buvo paskutinis E.Lappi karjeroje suomis sakė: „Yra tikimybė, kad ten baigsis mano karjera. Žinote, kad aš tikrai nesu toks talentingas kaip Kalle. Ir aš tai kuo puikiausiai suprantu, bet vis tiek tikiu, kad nuolat tobulėju. Net jei ir senstu, aš vis tiek tuo tikiu. Taip, man būtų liūdna, jei taip pasibaigtų mano karjera, tačiau tuo pačiu būčiau geresniu tėvu, o tai gal net būtų geresnė karjera.“
A.Fourmaux ir „Hyundai“
Viena aišku, kad E.Lappi likimą šiuo atveju nulems „Hyundai“ sprendimas. Jei jie nuspręstų pratęsti trečio komandos nario rotaciją, skirtingiems vairuotojams startuojant tai vienuose, tai kituose etapuose, tuomet E.Lappi būtų puikus kandidatas. Ypač greituose Baltijos šalių raliuose E.Lappi galėtų būti konkurencingas. Kita vertus, jei „Hyundai“ nuspręstų šalia T.Neuville ir O.Tanako pasodinti trečią, visuose čempionato etapuose startuojantį sportininką, E.Lappi nebeliktų vietos.
Ir čia horizonte pasirodo A.Fourmaux. Vienu didžiausių sezono atradimų tapusį prancūzą domina nebent tik vieta komandoje, kuri užtikrintų dalyvavimą pilname WRC sezone.
„Pernai „Hyundai“ man siūlė važiuoti jų komandoje, tačiau tik pusėje čempionato etapų, o tai manęs netenkinto ir tuomet pasirinkau „M-Sport“, kurie užtikrino galimybę važiuoti pilną čempionatą“, - sakė A.Fourmaux.
Paklaustas kur važiuos kitame sezone A.Fourmaux tik sako, kad jau yra priėmęs sprendimą, tačiau dar negali juo pasidalinti.
Vis dėl „Toyota“ WRC ekipos vadovui J.M.Latvalai patikinus, kad šiuo metu jo komanda neveda jokių derybų su A.Fourmaux, tampa aišku, kad lieka tik du variantai. Dar vienas sezonas „M-Sport“ komandoje, kurios vadovas Richardas Milleneris sako darantis viską, kad tik išlaikytų prancūzą arba persikėlimas į „Hyundai“.
O kaip manote jūs, kur kitais metais matysime A.Fourmaux?