Praeitais metais daugelis lenktynių vyko su vienu sustojimu, bet komandos dažnai skundėsi naujų Bridgestone padangų komplektų trūkumu ir tai neleisdavo visose trijose kvalifikacijos dalyse nuvažiuoti su naujomis padangomis, paliekant atsargai komplektą lenktynėms.
Palyginus su praeitais metais, reglamentas nepasikeitė – jeigu savaitgalis vyksta be lietaus, komandos gaus po 11 padangų be griovelių – šešis kietesnės sudėties ir penkis minkštesnės. Tris komplektus (du kietesnius ir vieną minkštą) komandos po penktadienio treniruočių turi atiduoti FIA. Dar du komplektai bus naudojami šeštadienio ryte, norint galutinai sureguliuoti bolidą. Kvalifikacijai lieka tik šeši nauji komplektai.
Jeigu bolidas leis lenktynininkui patekti į kvalifikacijos finalą, tai jam prireiks mažiausiai trijų komplektų. Čia neįvertinamos priverstinių padangų keitimų galimybės dėl sugadintų greitų ratų, sustabdžius sesiją, išslydimo už trasos, padangų pradūrimo arba žemo konkretaus komplekto efektyvumo.
Dar trys nauji komplektai lieka lenktynėms – formaliai to turėtų užtekti esant trims sustojimams lenktynėse, bet atsargai lenktynininkai padangų neturės. Padangos, nuvažiavusios greitą ratą kvalifikacijoje, Pirelli atveju, rimtai nusileidžia naujoms efektyvumu, todėl jų panaudojimas lenktynėse prives prie greičio kritimo. Kad liktų atsarginių komplektų, komandos gali paaukoti šeštadienio treniruotes, bet tai gali privesti prie problemų su balansu ir sureguliavimais, labiausiai pirmuose Didžiojo Prizo etapuose.
Klausimų kol kas daug, bet jau akivaizdu, kad padangų veiksnys rimtai paveiks čempionato eigą. Galimos situacijos, kad aukštus rezultatus pasieks komandos, kurios turi ne greičiausią bolidą, o sugebančios efektyviau išnaudoti padangas savaitgalio metu.