A. Gibieža tris savaites neturėjo savo motociklo – užtruko transportavimas iš Indijos, kur lietuvis pusantro mėnesio rengė pasirodymus daugiau nei milijardą gyventojų turinčioje šalyje. Atgavęs motociklą A. Gibieža parodė, kad per tris savaites nepriaugo prie sofos ir jau kitą rytą stovėjo prie Kačerginės žiedo vartų.
Keičiasi svoris, visai kitaip reikia laikyti pusiausvirą. Nežinau kaip čia bus
Įveikęs kelis apšilimo ratus trasoje, jis pasisunkino savo treniruotę – nusiėmė motociklo priekinį ratą. A. Gibieža juokavo, kad vienu ratu važiuojant reikia mokėti dvigubai mažesnę nuomos kainą, bet iš tikro smarkiai palengvėjęs motociklas kiek neramino sportininką.
„Keičiasi svoris, visai kitaip reikia laikyti pusiausvirą. Nežinau kaip čia bus“, — sakė sportininkas.
Motoakrobatas netruko išbandyti savo nuardyto motociklo ir rezultatas jį gerokai nustebino — stoti piestu, atsikračius apie 30 kg svorio, niekada taip lengva nebuvo.
Jei aikštelėje vienu ratu važinėti A. Gibiežai buvo vieni juokai, tai visai kitas reikalas bus per „Autoplius Fast Lap“ varžybas. Jam teks taip įveikti 3,35 km ilgio trasą.
„Esu pratęs griūti, bet paprastai būna priekinis ratas. Dabar kitas kritimas ir griūti skaudėtų“, – sakė sportininkas.
Skaudžiau ne tik sportininkui, bet ir jo motociklui. Nuėmus priekinį ratą atsidengė visas radiatorius, tepalo filtras, kitos motociklo dalys, bet ir be žmogiškų klaidų triukas gali baigtis liūdnai. Niekas nėra tikras, kad motociklas atlaikys apkrovas ir viduryje trasos tiesiog neužges, nusviesdamas sportininką per priekį.
„Bijau, kad neužklynytų variklis. Važiuojant ant vieno rato visas tepalas subėga į karterio apačią. Pačioje triuko pabaigoje reikės motociklą pastatyti stačią. Tuo metu ir gali „prasukti“ indėklus“, – sakė A. Gibieža.
Per „Autoplius FAST LAP“ lenktynių festivalį motoakrobatas šiuo triuku neapsiribos, bet surengs ir atskirą savo pasirodymą, o šėrykloje dar palenktyniaus prieš „drifto” sportininkus.
Gegužės 16-ąją jau septintąjį sezoną skaičiuojantis „Autoplius Fast Lap“ Lenktynių festivalis kvies pasižiūrėti ne tik į A. Gibiežą, bet pasiūlys ir daugiau reginių.
Labiausiai atsidavę „Fastlaperiai“ žiemą praleido garažuose ir į Kačerginę atsiveš „bombas“ – „Time Attack“ lenktynėse netruks 500 ar 1000 AG turinčių automobilių, „Wolf Race“ startuos 60 dalyvių.