Atskleistųjų sąraše rimtų pretendentų į nugalėtojus netrūksta, vienas iš jų – Edmundas Erglis. Šio latvio požiūris į šoninį slydimą labai atviras – jeigu taisyklės leidžia rinktis bet kokį kėbulą su bet kokia jėgaine, jis tuo būtinai pasinaudos. Sekmadienį arenoje bus galima išvysti latvio „Subaru Impreza“.
Nors šis automobilis įprastai sutinkamas su keturių varomųjų ratų pavara, Edmundas tai šiek tiek modifikavo ir priekinius ratus paliko laisvus. Kartu su tuo, po kapotu galiai užtikrinti patalpino BMW M5 variklį – dešimties cilindrų monstras generuoja apie penkis šimtus arklio galių.
Kitas, jau ragavęs „Arena Motor Show“ pergalės skonio, „drifteris“ yra Krzystofas Romanowskis. „PUZ Drift Team“ atstovas pilotuoja visiškai patrakusį BMW, po kurio kapotu ilsisi specialiai automobilių sportui skirtas „General Motors“ LSX variklis, generuojantis per 600 arklio galių. Šį agregatą galima įsigyti tik tiesiai iš gamyklos ir jam suteikiama 10 000 kilometrų garantija autosporto reikmėms. Itin agresyviu ir artimu važiavimu garsėjantis sportininkas 2014-aisiais jau lipo ant nugalėtojų pakylos, tad šįkart jo tikslai ne ką kuklesni.
Dar vienas arenos čempionas - tai lenkas Jakubas Tatara. Išgarsėjęs savo per pasaulį nusiritusiu filmu apie naktinius pasivažinėjimus Lenkijos keliais, Jakubas 2013-aisiais jau džiaugėsi arenos čempiono titulu, tą kartą įveikdamas Lietuvos „drifto“ karalių Andrių Vasiliauską. Šįkart tikimasi išlaikyti intrigą ir vėl išvysti juodojo ir baltojo BMW dvikovą. Tiesa nuo pirmojo susitikimo abu konkurentai gerokai atnaujino techniką – Jakubas savo M3 praturtino kompresoriumi, analogišką variklį naudosiantis Andrius – turbina, tad abu tikisi, kad po jų automobilių kapotais slepiasi 700–800 arklio galių.
Dar vienas koziris, kurį atskleidė renginio organizatoriai – Janis Eglite. Amerikietišką V formos aštuonių cilindrų jėgainę latvis praturtino dviem turbinomis ir visą praeitą sezoną intensyviai ir kruopščiai dirbo, bandydamas išgauti geriausią rezultatą. Dabar „Eglė“ jau pasiruošęs naujoms varžyboms, o Lietuvai belieka tikėtis, jog šį brutalios technikos pilotą šalies „drifto“ rinktinei sustabdyti pavyks.
Be išvardintų sportininkų, „Žalgirio“ arenos betonas taip pat sutiks ir visiems gerai žinomą „Concept Auto“ pilotą Ingusą Jekabsonsą, per tūkstantį arklio galių valdantį Ventsą Pečaksą ir Kasparsą Sapalsą.