Po trisdešimt sportininkų iš Baltijos ir kitų šalių lapkričio 21 d. Rygos arenoje ir lapkričio 28 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje susirungs asmeninėje įskaitoje, aštuoni greičiausi vienas prieš vieną varžysis superfinale.
Kas tie motokroso lenktynininkai, pasiryžę kovoti kelis kartus trumpesnėje ir intensyvesnėje nei įprasta varžybų trasoje? Susipažinkite su dešimt iš jų.
Arūnas Gelažninkas
Daugkartinis Lietuvos ir Baltijos šalių čempionas ir prizininkas, Pasaulio MX1, MX2 ir MX3 čempionatų dalyvis – vienas tituluočiausių Lietuvos motociklų kroso lenktynininkų. Šių metų Lietuvos Enduro ir Cross Country čempionas, Baltijos šalių enduro vice-čempionas sako: „Mano mėgstamiausia akimirka varžybose yra pamatyti finišo vėliavą pirmam“. „Arenacross Baltic Cup“ 2015-ųjų sezono pirmo etapo „OpenPro“ klasės nugalėtojas be pergalės iš artėjančių varžybų tikisi žiūrovų palaikymo ir gero laiko.
Andero Lusbo
Estas, kuriam superkroso tipo varžybos tikrai ne svetimos, „Arenacross Baltic Cup“ debiutavo šį pavasarį. „Suzuki“ motociklu varžęsis lenktynininkas triumfavo superfinale ir pelnė 2-ąją vietą „OpenPro“ klasėje. Lapkritį vyksiančiose varžybose Andero startuos su „Yamaha“ ir tai vėlgi bus savotiškas debiutas – „Arenacross“ etapai jam bus pirmosios varžybos nauju motociklu. „Tikiuosi atrasti gerą ryšį su savo nauju motociklu ir važiuoti kaip įmanoma greičiau. Kai gerai jaučiuosi, ir gerus rezultatus pasiekiu,“ – sako A.Lusbo.
Karlis Sabulis
Šių metų Latvijos motokroso vicečempionas, Latvijos motokroso taurės bronzos laimėtojas, dalyvavo Europos motokroso čempionate. Jaunoji latvių motokroso žvaigždė iki šiol nėra dalyvavęs superkroso tipo varžybose, bet kaip pats sako, labai džiaugiasi galėdamas pagaliau tai padaryti. „Peržiūrėjus praėjusias „Arenacross Baltic“ varžybas akivaizdu – tai buvo labai geri renginiai! Tikiuosi, kad ir šį rudenį bus taip pat gerai ir man pavyks nugalėti! Mano pagrindinis šių metų varžybų sezonas jau baigėsi, tad planuoju važiuoti atsargiai ir būtinai užlipti ant nugalėtojų pakylos! „Arenacross“ varžyboms būtinas kitoks pakabos sureguliavimas ir fiziškai tai sunkesnės varžybos nei vykstančios lauko trasose,“ – sako Karlis.