„D1Sport“ varžybos patrauklios ir žiūrovams, ir dalyviams
„D1Sport“ organizuojamos varžybos patrauklios ir dalyviams, ir žiūrovams. Trasų konfigūracijos neleidžia išvystyti didelių greičių ir dėl to dalyvių automobiliuose nereikalaujami saugos lankai. Poriniuose važiavimuose lėtesni posūkiai apriboja sportininkų galimybę pabėgti nuo savo varžovo, dėl ko „tsuiso“ kovos tampa dar įdomesnės.
Aukščiau pateiktus faktus galima patvirtinti skaičiais. Kėdainių aerodrome surengtą pirmąjį „DSDC“ gatvės „drifto“ čempionato etapą stebėjo virš 3000 žiūrovų, o varžytis lėktuvų pakilimo take panoro per 50 šoninio slydimo entuziastų. Pamušti šiuos skaičius tikimasi jau šį savaitgalį.
„Kiss The Wall“ du automobiliai
Puikiai žinome, kad automobilių sporto renginys tampa įdomesnis, kai jame nutinka kokie nors incidentai. Jei kvalifikacijoje tokių būtų išvengta, organizatoriai programoje yra paruošę porą riziką padidinančių rungčių.
Visi, kurie bent šiek tiek domisi šoniniu slydimų, puikiai pažįsta terminą „Kiss The Wall“. Taip „drifto“ renginiuose vadinama rungtis, kurios metu konkrečioje trasos vietoje sportininkų prašoma praslysti kuo arčiau apsauginių atitvarų, o dar geriau – galiniu buferiu švelniai juos „pabučiuoti“.
Kėdainiuose „D1Sport“ renginių organizatoriai žiūrovams pasiūlė savaip interpretuotą „sienos bučiavimo“ rungtį. Vietoj apsauginių atitvarų trasoje buvo pastatytas tikras automobilis. Jau įprastoje šoninio slydimo varžybų schemoje tai buvo kažkas naujo, kas tikrai nepaliko neabejingų žiūrovų.
Šį reginį tikrai bus galima išvysti ir pirmąjį gegužės sekmadienį vyksiančiame „DDČ“ čempionato atidaryme. O, kad viskas atrodytų dar efektingiau, organizatoriai pažadėjo vietoje vieno automobilio pastatyti du!
Nauja rungtis – „Drift Gate“
„D1Sport“ sieks į „drifto“ sceną įvesti naują terminą – „Drift Gate“. Ši rungtis panaši į parkavimąsi tarp dviejų automobilių, tik dalyviams nebereikės sustoti tarp jų.
„Trasoje bus pastatyti du automobiliai 7 metrų ilgio tarpu tarp jų. „Drifteriai“, kurie nepraeis kvalifikacijos, galės pamėginti praslysti pro šį tarpelį. Sėkmingai susidorojusiems su šia užduotimi, kartelė bus keliama aukštyn – tarpas mažinamas iki 6 metrų. Galiausiai tarp automobilių liks tik 5 metrai, o laimės tas, kuris nesuklys visuose trijuose rungties etapuose. Jei 5 metrų ribą įveiks daugiau nei vienas sportininkas, nugalėtoju taps arčiausiai pastatyto automobilio galu praslydęs pilotas“ – rungties niuansus aiškino varžybų organizatorius Kastytis Alekna.
Organizatorius įspėja, kad dėl laiko stokos pertrauka tarp kvalifikacijos ir porinių važiavimų gali būti užpildyta tik viena iš aukščiau išvardintų rungčių.
Įžanga – šeštadienį vyksiantis slalomas
Diena anksčiau, šeštadienį, „Kaukaro žiedo“ trasoje bus surengtas pirmasis iš šešių 2014 m. Lietuvos greituminio slalomo pirmenybių etapų. Tai puiki įžanga į „drifto“ renginį, kadangi ir patiems slalomo dalyviams neretai tenka truktelėti rankinį stabdį ir posūkį įveikti judant skersai.
„Pernykščiai jaunių klasės dalyviai šiais metais perkopė 18-os metų ribą ir žada "duoti į kaulus" vyresniems!“ – įnešti intrigos siekė vienas iš organizatorių. Primename, kad greituminio slalomo žaidimas prasidės š. m. gegužės 3 dieną nuo 8 valandos ryto. Į sekmadienio „drifto“ varžybas žiūrovai bus įleidžiami nuo 14 valandos.