Kaip pasakoja Emilija Gelažninkienė, atsinaujinti reikėjo tam, kad sportininkai galėtų būti konkurencingesni vasarą vyksiančiose varžybose.
„Praėjusį sezoną lenktyniavome su daug paprastesnės komplektacijos bagiu. Buvome konkurencingi, tačiau pats automobilis buvo kietas, mažiau manevringas. Breslau ralio metu kabinoje karštis pasiekdavo net 60 laipsnių, tad nors važiuoti buvo galima, tačiau nebuvo itin patogu. Dabar viskas bus geriau – turėsime geresnę ventiliavimo sistemą, tad tai jau prideda šiek tiek komforto. Taip pat važiuoklė minkštesnė, yra papildomas apsauginis rėmas, tad bagyje bus ir saugiau," – bagių skirtumus komentavo sportininkė.
Dar vienas naujojo bagio privalumas – jau patirti išbandymai. Būtent ši priemonė raižė Saudo Arabijos kopas praėjusių metų Dakare. Tad nors planai dėl dalyvavimo ralyje nėra iki galo sudėlioti, dalyvavimo atveju po vasaros sezono Gelažninkams nereikėtų ieškoti naujos transporto priemonės.
Pirmasis išbandymas lenktynių trasoje geltonojo bagio laukia jau už poros savaičių. Birželio 25 d., kai Lietuvoje užges paskutinieji Joninių laužai, šeimyninis duetas stos prie Dakaro dalyvių pamėgto Breslau ralio starto linijos Lenkijoje. Praėjusiais metais koją pakišo sulūžęs pusašis ir 3 valandų nuobauda, tad komanda liko 34-oje vietoje. Šiemet sportininkai puoselėja ambicingesnius tikslus.
Sieks rezultatų, kuriais galėtų didžiuotis
„Į jokias varžybas niekada nevažiuojame tik tam, kad pravažiuotume. Visada įdedame maksimalias pastangas tam, kad pademonstruotume kuo geresnį rezultatą, tad ir šiemet darysime tą patį. Kadangi per metus įgijau daugiau patirties kaip vairuotoja, daug treniravausi, su Arūnu susidirbome kaip lenktyninis duetas, tad klaidų turėtume išvengti ir tikiuosi, pavyks parvežti rezultatą, kuriuo visi galėsime didžiuotis," – lūkesčiais dalijosi Emilija.
Prieš Breslau ralį, laukia dar viena išvyka. Šiuo metu sportininkai yra pakeliui į Indiją, kur Arūnas treniruos motociklų vairuotojus „Reise“ akademijoje Delyje.