Standartinius automobilius paverčia bolidais
Jei pastaruosius keletą metų lankėtės Palangos 1000km „ralyje“, tada šio kolektyvo rankų darbus jau matėte – tai naujausios kartos trečios serijos BMW, kuriuos „AsDs“ švelniai modifikuoja.
Taip sukuriami žiedinių lenktynių monstrai, verčiantys ir prie „Porsche“ vairo sėdinčius pilotus dažniau suktelti galvą į veidrodėlį.
Pirmas darbas – surasti kėbulą
Kaip pasakoja kolektyvo siela Andrius, viskas gana paprasta – klientui užsisakius, ieškomas e92 kėbulas, į jį čia pat sukraunami saugos lankai, kurių schema papildyta komandos asmenine patirtimi.
Toliau seka subtilesnių poreikių tenkinimas: stabdžiai, pavarų dėžė, važiuoklė. Tai dažniausiai atsiremia į kliento kišenę, nes šie agregatai sudaro kone didesnę dalį viso projekto kaštų. Standartiškai naudojamas šio modelio M versijos, V formos, aštuonių cilindrų variklis, generuojantis kiek daugiau nei 400 arklio galių.
Išskirtinis šių dirbtuvių bruožas – automobilio forma. Vietoje paruošiama visa BMW GTR apdaila – itin išdidintos arkos, stabdžių aušinimo angos ir keturių asmenų šeimą talpinantis galinis spoileris.
Būtent tokių automobilių ši komanda paruošė jau 6. Keletas jų užsienyje, tačiau kai kurie iš jų leidžia dienas lietuviškuose garažuose.
Brangus malonumas
Šio malonumo kaina? Tai priklauso nuo komplektacijos, tačiau su 1509 litų alga skubiai skambinti nevertėtų – auksinių rankų darbas ir specialiai automobilių sportui skirtos detalės niekada nebuvo ir nebus pigios. Patys meistrai siekia kokybės, tad vengia „pritaikytų“ dalių, nes tokiu atveju ir rezultatas būna adaptuotas.
„ASdS“ paruoštus BMW jau balandžio 26-27 dienomis bus galima išvysti Auto-Moto sporto parodoje, kuri vyks Aleksandro Stulginskio universiteto manieže.