– Edvinai, kada pradėjote domėtis automobiliais ir jų vairavimu?
– Tuomet man buvo 14 metų, o pirmasis pavairavimas buvo gana įsimintinas. Prekybos centro aikštelėje senelis paliko automobilį „Opel Omega“ su rakteliais, o aš, jam nežinant, ėmiau ir pasivažinėjau pirmyn – atgal. Buvau labai patenkintas.
– Kada pradėjote važinėti automobiliu?
– Budamas pilnametis gavau vairuotojo pažymėjimą. Aktyviau vairuoti pradėjau dar pusmetį prieš laikant egzaminą.
– Koks buvo Jūsų pirmasis automobilis?
– Tai buvo trečiosios kartos „Volkswagen Golf“, benzininis.
– Ar šiuo automobiliu ir pradėjote sportinę karjerą?
– Ne, nedalyvaudavau juo net slalomo varžybose, važinėdavau tiesiog gatvėse.
– Kada susidomėjote automobilių sportu?
– Kai pradėjau daugiau bendrauti su „Greičio svajonės“ nariais, ta veikla pradėjo traukti vis labiau. Galima sakyti, kad į automobilių sportą mane įtraukė draugai. Noro ir galimybių buvo, todėl nusprendžiau prisijungti. Sudaužiau kiaulę-taupyklę ir pamačiau, kad yra iš ko pradėti.
– Kaip atsiradote „Greičio svajonės“ komandoje?
Galvojau, kad komanda susibūrė tik dėl lenktynių, bet mus vienija ir kita veikla.
– Galvojau, kad komanda susibūrė tik dėl lenktynių, bet mus vienija ir kita veikla. Visi vieni kitiems padeda remontuose, detalių paieškose, darbuose. Norėjosi būti šios komandos dalimi, o ne kažkokio kito klubo.
– Praėjusiais metais „Autoplius Fast Lap“ varžybose buvote tik žiūrovas?
– Taip, tik žiūrovas. Šiek tiek teko pasivaržyti trasoje, bet ne vasarą. Žiemą sudalyvavau „Nemunring Winter Games“ etape su „Audi S4“, nedaug atsilikau nuo komandos draugo Tado Petronio. Anksčiau iš Gyčio Vaitulionio buvau nupirkęs „Subaru“, važiavau žiemos treke. Aišku, didelių rezultatų pasiekti nepavyko.
– Kaip pas Jus atsirado „Audi Coupe Quattro“ projektas?
– Iš pradžių tai buvo draugo projektas, bet nebaigtas. Buvo suvirinti saugos lankai, sportinis bakas, išlengvintas kėbulas. Jau buvau nusprendęs, kad noriu dalyvauti „Autoplius Fast Lap“, todėl įsigijau šį automobilį.
– Ar automobilis pilnai paruoštas sezonui?
– Padaryta gana daug, bet ne viskas. Dabar jau įdėtas ir variklis, pavarų dėžė, sujungti pusašiai. Liko elektrinė dalis, variklio kompiuteris. Darbų dar yra. Dar ir prie važiuoklės reikėtų padirbėti.
Dėkoju Valdui Šunokui (Kamuto) už norą padėti įgyvendinti projektą, už pagalbą ruošiant variklį. Taip pat esu dėkingas ir 4x4 specialistui Egidijui už papildomas metalo konstrukcijas.
– Kokias technines charakteristikas bandysite išspausti iš „Audi“?
– Matuosime ant stendo. Anksčiau buvau pasvajojęs apie 650 arklio galių, bet po to, atsiradus žinių, nusileidau iki maždaug 500 arklio galių. Pradžiai užteks ir tiek, o jei reikės daugiau – tobulinsime.
– Kodėl būtent „Audi“?
– Šiuo momentu negalvoju, kad ta mašina labai gera. Vien dėl važiuoklės, vairo kolonėlės. Motoras „krenta už ašies“. Daug visokių niuansų su jos valdomumu.
Tiesa, „Audi“ detalių pilna, todėl pagalvojau, kad šio automobilio eksploatacija bus pigesnė, nei kitų gamintojų. Nenorėčiau, kad į ją tektų kišti paskutinius pinigus. Ir šiaip, mano gyvenime „Audi“ automobilių daug, todėl varžtai pažįstami.
– Ką tikiesi pasiekti pirmame savo sezone?
– Į prizininkus tikrai nepretenduoju. Aišku, norėtųsi, tą padaryti. Svarbu, kad mašina važiuotų, o pats su laiku priprasiu. Norėtųsi nuskriausti konkurentus, bet to kol kas nežadu. Esu naujokas, todėl pirmiausia reikia mokytis.
– Ar pavyks startuoti pirmame etape?
– Ne, net neturiu tokių minčių. Nenoriu daryti visko skubėdamas ir pridaryti klaidų. Pradėjau ruoštis rimtai, todėl noriu ir pabaigti. Padarysiu viską, kad startuočiau antrame etape. Tai padaryti privalau. Beveik metus ruošiu automobilį, todėl jau norisi ir palenktyniauti. Kiek galima būti užsidarius garaže?