Šis D segmento SUV automobilis tvirtą ir išskirtinį stilių, visų varančiųjų ratų pavarą bei didelę prošvaisą suderina su sedanui būdinga elegancija ir komfortu, erdviu ir kruopščiai įrengtu salonu. Vairavimo patogumu rūpinasi pažangi ir gausi įranga bei R-LINK 2 multimedijos sistema su interneto prieiga.
Kartu su „Talisman“, „Talisman Grandtour“ ir „Espace“ papildydamas aukštos klasės „Renault“ kolekciją, naujasis „Koleos“, šalia „Captur“ ir „Kadjar“, vainikuoja markės miesto visureigių gamą. Po „Clio“, „Espace“, „Talisman“ ir „Captur“ tai yra penktasis modelis, Lietuvoje siūlomas su išskirtine „Initiale Paris“ versija, kuri išsiskiria aukščiausio lygio „Renault“ elegancija, komfortu, įranga ir savybėmis.
Pagaliau naujajame „Koleos“ atsirado pasitvirtinusios pavaros sistemos ir technologijos, du siūlomi dyzeliniai varikliai derinami tiek su „X-Tronic“ automatine, tiek su mechanine transmisija.
Lietuvoje naujojo aukštos klasės SUV „Renault Koleos“ kaina prasideda nuo 25 570 eurų, o išskirtinės, itin prabangios versijos „Initiale Paris“ modelis startuoja nuo 36 030 eurų.
Kaip ir kiti D segmento „giminaičiai“ – „Espace“, „Talisman“ ir „Talisman Grandtour“, naujasis „Koleos“ priklauso „Renault“ aukštos klasės modelių gamai, ir tai perteikia jo išorės bruožai. Akivaizdžiausias trijų automobilių panašumas yra jų priekinių dalių dizainas su dideliu, vertikaliai įkomponuotu „Renault“ ženklu ir chromuotomis grotelėmis. Veržlią naujojo „Koleos“ išvaizdą dar labiau sustiprina dideli ratai (išorinis diametras yra 730 mm) ir žema kėbulo linija (1,68 m). Šie patrauklūs stiliaus bruožai naująjį „Koleos“ iš pirmo žvilgsnio išskiria kaip aukštos klasės „Renault“ modelį.
Panašumą su „Espace“ ir „Talisman“ modeliais sustiprina „Full LED“ tipo priekinių ir galinių žibintų šviesų simboliai. Kaip ir „Talisman“ modelyje, C formos šviesų simbolis peržengia priekinių žibintų ribas, suformuodamas dar įspūdingesnį reginį. Priklausomai nuo versijos naujasis „Koleos“ komplektuojamas su „Pure Vision“, „Full LED“ tipo priekiniais žibintais. Dienos žibintai suformuoja išskirtinio, skvarbaus žvilgsnio įspūdį. Palyginti su halogeniniais žibintais, ši technologija sukuria 20 procentų stipresnį šviesos srautą, kuris leidžia pagerinti matomumą tamsiuoju paros metu. Nuolat švytinčiuose galiniuose žibintuose panaudota „Edge Light“ technologija, sukurianti skaidrų ir ryškų trijų matmenų efektą, pastebimą tiek iš arti, tiek iš didesnio atstumo.
Išskirtinį naujojo „Koleos“ siluetą ir asmenybę akcentuoja daug naujų dizaino ypatybių. Ryškios, chromuotos priekinės dalies dekoracijos suteikia automobiliui veržlumo, o nuo priekinių žibintų per visą sparną einančios ir dureles siekiančios chromo dekoracijos vizualiai pailgina variklio gaubtą ir naująjį „Koleos“ išskiria iš konkurentų. Aukštos klasės įvaizdį sustiprina mažesni tarpai tarp kėbulo skydų ir aštrūs jų kontūrai. Galinio buferio apatinėje dalyje įkomponuota chromo dekoracija natūraliai atkreipia dėmesį į dvi išmetimo vamzdžių angas.
Natūrali naujojo „Koleos“ elegancija ir rafinuotumas gali būti pabrėžiami panaudojant plačią kėbulo spalvų ir skirtingo dizaino ratlankių gamą. Galima rinktis iš septynių kėbulo spalvų: „Ultra Silver“ sidabrinės, „Universal White“ baltos, „Metallic Grey“ pilkos, „Metallic Black“ juodos, „Mineral Beige“ rusvos, „Meissen Blue“ mėlynos ir „Solid White“ baltos. Galimi keturi ratlankių modeliai: 17 colių „Silver Grey Esquis“, 18 colių „Silver Grey Taranis“, 18 colių „Erbé Grey“ deimanto efekto „Argonaute“ ir 19 colių „Erbé Grey“ deimanto efekto „Proteus“.
Naujojo „Koleos“ viduje „Renault“ atsisakė kompromisų dėl keleivių komforto ir automobilio išvaizdos. Jo išorė buvo nuosekliai suprojektuota, siekiant visiems penkiems salone esantiems asmenims suteikti aukščiausio standarto komfortą. Ilgiausia ratų baze klasėje (2 710 mm, kėbulo ilgis 4 670 mm) pasižymintis naujasis „Koleos“ išsiskiria rekordiškai didele salono erdve. Ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams skirta didžiausia klasėje keliams skirta erdvė (289 mm) ir išskirtinai didelė erdvė galvos, pečių ir alkūnių lygyje.
Ši rekordinė salono erdvė suderinta su didele, lengvai konfigūruojama bagažine ir daugybe praktiškų dėtuvių. Matuojant pagal VDA metodiką, 498 dm3 talpos bagažinėje (atitinka 579 litrus) pakrovimo slenksčio lygyje sumaniai įrengtas išimamas dugnas. Naudojantis bagažinėje esančiomis rankenomis „Easy Break“ sistema leidžia akimirksniu nulenkti 60/40 dalimis padalintą galinę sėdynę, suformuojant 1 706 dm3 (pagal VDA atitinka 1 795 litrus) tūrio bagažo skyrių. Naujojo „Koleos“ salono dėtuvės sudaro papildomą 35 litrų talpos erdvę, įskaitant 11 litrų talpos pirštinių dėtuvę ir 7 litrų talpos dėžę centrinėje konsolėje.
Tiek naujojo „Koleos“ priekyje, tiek gale sėdintys asmenys yra supami rafinuoto komforto. Priekinės naujojo „Koleos“ sėdynės yra komfortiškos ir malonios ne tik dėl apglėbiančios formos ar skirtingo tankio putų – jos yra ir vienos didžiausių šio modelio klasėje.
Priklausomai nuo versijos priekinės sėdynės gali būti elektra reguliuojamos šešiomis kryptimis, su individualiai pritaikoma juosmens atrama, šildomomis apatinėmis dalimis ir atlošais, taip pat dviem skirtingais režimais veikiančia integruota ventiliacijos sistema. Centrinė konsolė gali būti stumdoma 80 mm pirmyn arba atgal, taip suteikiant galimybę rasti idealią vairuotojo sėdėseną.
Lenkta priekinių sėdynių nugarėlių forma suformuoja didesnę erdvę gale sėdinčių keleivių kojoms ir sustiprina didelės erdvės įspūdį. Gale sėdintys keleiviai taip pat gali naudotis šildomomis sėdynėmis – net naujojo „Koleos“ segmente nedažna funkcija.
Durelių dizainas apsaugo slenksčius nuo purvo, nuo ištepimo apsaugodamas ir į automobilį įsėdančių ar išlipančių asmenų drabužius.
Projektuojant naujojo „Koleos“ vidų kiekvienas sprendimas buvo priimtas siekiant iki menkiausių smulkmenų užtikrinti keleivių gerovę. Automobilio salone akcentuojama kokybė ir tvirtos medžiagos, matinio chromo dekoracijos panaudotos ant vairo, pavarų jungimo svirties, ventiliacijos angų ir centrinėje konsolėje.
Prietaisų skydelio ir durelių vidinių skydų apdailai panaudotos minkštos medžiagos, odiniai apmušalai ir oda aptraukti ranktūriai dekoruoti kontrastuojančiomis siūlėmis. Kelionės malonumą dar labiau sustiprina suderinamas LED šviestuvų salono apšvietimas, kurio spalvų gama – žalia ir mėlyna, geltona, raudona arba violetinė leidžia rinktis apšvietimą pagal vairuotojo arba keleivių nuotaiką. Naujojo „Koleos“ saloną natūralia šviesa užpildo galines sėdynes siekiantis didelis (0,80 m2) atidaromas stoglangis. Kita „premium“ segmento verta ypatybė yra priekinis puodelių laikiklis su šildymo arba šaldymo funkcija.
Galingas, atletiškas naujojo „Koleos“ išorės dizainas papuoštas išskirtinėmis detalėmis: „Améthyste Black“ juoda, metalinio atspalvio spalva, papildančia kitų aštuonių spalvų paletę, 19 colių deimantinio pjovimo ratais, „Initiale Paris“ emblemomis po „Renault“ simboliu bei dekoratyviomis chromo juostomis ant priekinių sparnų.
Naujojo „Koleos“ salone esančių asmenų juntamą komforto lygį sustiprina specifinė „Initiale Paris“ apdaila ir standartinė įranga, kurioje yra pilki arba juodi napa odos apmušalai, integruoti priekinių sėdynių atlošai, napa oda aptrauktas vairo ratas ir pavarų svirtis. Specifinė „Initiale Paris“ prietaisų skydelio ir durų vidinių skydų apdaila, prietaisų skydelis aptrauktas oda su išorinėmis siūlėmis suteikia prabangos dvelksmo, o šildomos, vėdinamos, elektra šešiomis kryptimis reguliuojamos priekinės sėdynės, su dviem kryptimis reguliuojama vairuotojo juosmens atrama užtikrina absoliutų komfortą. Dar mažesnį triukšmo lygį užtikrina laminuoti šoniniai langai.
Salone „Initiale Paris“ ženklai yra ant durų slenksčio, vairo, priekinių sėdynių atlošų ir priekinių sėdynių galvų atlošų nugarėlių, šioje versijoje taip pat yra išskirtiniai kilimėliai, belaidis telefono kroviklis, specifinis „Initiale Paris“ raktelis, bei BOSE garso sistema su 13 aukštos klasės garsiakalbių.
Naujasis „Koleos“ SUV automobilis sujungia visas su D segmentu siejamas ypatybes, įskaitant tvarkingas linijas, kurios tvirtą išvaizdą suderina su akį traukiančiu stiliumi. Išskirtinumo ir tvirtumo išvaizdai suteikia apsauginės šoninės juostos, didelio diametro (iki 19 colių) ratlankiai.
Siūloma išskirtinį naujojo „Koleos“ charakterį sustiprinanti išmanių, praktiškų priedų gama, įskaitant visiškai integruotą slenksčių praplėtimo paketą, be įrankių nuimamą priekabos arba elektra užlenkiamą priekabos tempimo grąžulą, ant stogo tvirtinamus „QuickFix“ aliuminio stogo rėmus, priekinius oro deflektorius, durų ir bagažinės slenksčių apsaugas, platų bagažinės įrangos pasirinkimą ir krovinio apsaugos priedus, belaidį telefono kroviklį.
Naujojo „Koleos“’ SUV automobilio kilmė matoma ir salone, kuriame elegancija suderinta su keleivių apsauga. Palyginti su „Talisman“, vairuotojo pozicija yra 150 mm aukštesnė ir leidžia matyti didesnį plotą – tai SUV pirkėjams svarbi ypatybė. Aukštas, platus, stačias prietaisų skydelis sukuria padrąsinantį stiprumo ir saugumo pojūtį. Didelis, vertikalus, centre visiškai integruotas ekranas (iki 8,7 colio) kartu su centrine konsole suformuoja centrinę zoną ir užtikrina itin ergonomišką valdymą.
Laikantis 2010 metais Laurenso van den Ackerio įtvirtintos „Renault“ dizaino strategijos, naujasis „Koleos“ patenka į EXPLORE (tyrinėjimo, atradimo) dizaino kategoriją, kuri akcentuoja tvirtumą ir nuotykių skonį. Apie tai be užuolankų leidžia suprasti didelė automobilio prošvaisa (iki 210 mm) – ji yra viena iš didžiausių rinkoje. Naujojo „Koleos“ pravažumo galimybes sustiprina 19 laipsnių nusileidimo ir 26 laipsnių pakilimo kampai.
Naujajame „Koleos“ montuojama „ALL MODE 4x4-i“ transmisija pasižymi technologija, kuri išbandyta milijonuose visame pasaulyje važinėjančių „Renault-Nissan“ aljanso automobilių. Ši visų varančiųjų ratų sistema nuolat fiksuoja sukibimo lygį, bet kokiomis sąlygomis užtikrindama optimalų sukibimą.
Priešingai nei daugumoje varžovų modelių, naujajame „Koleos“ yra valdiklis, leidžiantis vairuotojui pasirinkti transmisijos veikimo režimą. Itin lengvai valdomas, valdiklis įmontuotas vairo kairėje ir suteikia galimybę pasirinkti vieną iš trijų režimų: 2WD, 4WD AUTO ar 4WD LOCK.
2WD režimu naujasis „Koleos“ važiuoja naudodamas tik priekinių ratų pavarą. Nepriklausomai nuo kelio sąlygų tai leidžia optimizuoti degalų sąnaudas.
4WD AUTO režimu „ALL MODE 4x4-i“ sistema nuolat analizuoja sąlygas ir sukibimo lygį. Jutiklių perduodama informacija naudojama skaičiuojant idealų sukimo momento paskirstymą priekiniams ir galiniams ratams. Esant būtinybei, iki 50 procentų variklio jėgos gali būti perduodama galiniams ratams.
Važiuojant bekele arba esant nepakankamam sukibimui (važiuojant sniegu, purvu, gruntu ar smėliu), 4WD LOCK režimas leidžia vairuotojui naudotis nuolatine visų ratų pavara. Važiuojant ne didesniu nei 40 km/h greičiu, ji tolygiai (50/50 dalimis) paskirsto variklio jėgą priekiniam ir galiniam tiltui. Šis režimas automatiškai išsijungia, kai greitis būna didesnis nei 40 km/h arba kai variklis užvedamas iš naujo.
Be to, kad padidina naujojo „Koleos“ pravažumą, „ALL MODE 4x4-i“ transmisija suteikia geresnes dinamines savybes, padidina stabilumą ir saugumą. Važiuojant 4WD AUTO režimu, sensoriai nuolat stebi tiek skersinius, tiek išilginius automobilio pagreičius, taip pat kampinio nuokrypio dinamiką ir vairo judesius. Kaupiant šią informaciją, optimizuojama priekiniam ir galiniam tiltui perduodama variklio galia (santykiui kintant nuo 100/0 iki 50/50), taip suteikiant patį geriausią sukibimą ir eliminuojant per didelį arba per mažą pasukamumą.
Naujasis „Koleos“ sukurtas naudojant „Renault-Nissan“ aljanso CMF-C/D platformą, kuria dalijasi keletas modelių, įskaitant „Renault Espace“, „Talisman“ ir „Kadjar“, taip pat „Nissan X-Trail“ ir „Qashqai“. Visiems šiems modeliams pritaikytų komponentų panaudojimas byloja apie aljanso žinias kiekviename automobilių segmente – pradedant sedanais ir baigiant krosoveriais bei SUV automobiliais. Tai reiškia, kad klientams nematomos detalės ir komponentai gali būti naudojami skirtinguose automobiliuose, kartu išsaugant individualią kiekvienos markės konstrukciją ir tapatybę. Dėl šių sprendimų sutaupytos lėšos buvo reinvestuotos, papildomai didinant kelionės komfortą arba pasiūlant naują komforto įrangą.
Naujojo „Koleos“ variklių ir transmisijų gama buvo sukurta ją priderinant prie Europos rinkų poreikių ir lūkesčių. Rinktis galima iš dviejų dyzelinių variklių, pasiekiančių 130 arba 175 AG pajėgumą. Šių agregatų galia į ratus gali būti perduodama tiek per „X-Tronic“ automatinę transmisiją, tiek per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę.
Naujojo „Koleos“ du dyzeliniai varikliai atitinka „Euro 6b“ normas ir yra komplektuojami su „Stop & Start“ sistema, NOx valymo įranga ir kietųjų dalelių filtru.
Pirmasis iš dviejų variklių – ekonomija ir efetyvumu pasižymintis „1.6 dCi“ agregatas. Didžiausia šio keturių cilindrų, 16 vožtuvų variklio galia siekia 130 AG (96 kW) esant 4 000 aps./min., o didžiausias sukimo momentas siekia 320 Nm ir yra pasiekiamas esant 1 750–2 250 aps./min. Šis išskirtinai efektyvus, nedidelis (kvadratinė architektūra, turbokompresorius) variklis yra automobilių sporte ir ypač – „Formulės 1“ lenktynėse, sukauptos „Renault“ patirties vaisius. Šis variklis gali būti derinamas tik su priekinių ratų pavaros sistema, tačiau, priklausomai nuo rinkos, gali būti komplektuojamas tiek su „X-Tronic“ automatine pavarų dėže, tiek su 6 laipsnių mechanine transmisija.
„2.0 dCi“ variklis yra galingiausias, naujajame „Koleos“ montuojamas agregatas. Šis 4 cilindrų, 16 vožtuvų agregatas komplektuojamas su kintamos geometrijos turbokompresoriumi, 1 600 barų slėgio degalų įpurškimo sistema ir elektriniais purkštukais. Didžiausia galia siekia 175 AG (127 kW) esant 3 750 aps./min. 380 Nm siekiantis didžiausias sukimo momentas pasiekiamas diapazone nuo 2 000 iki 3 000 aps./min. Šis aljanso naudojamas „2.0 dCi“ agregatas užtikrina žvalią reakciją esant vidutiniam sūkių diapazonui, o platus sukimo momento diapazonas suteikia spartų greitėjimą važiuojant bet kuriuo režimu. Jis, priklausomai nuo rinkos, gali būti derinamas su „X-Tronic“ automatine transmisija (su priekinių arba visų ratų pavaros sistema) arba su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (tik su visais varančiaisiais ratais).
„X-Tronic“ automatinė transmisija buvo sukurta siekiant pasiekti didesnį, nei tradicinių automatinių transmisijų teikiamą vairavimo malonumą ir mažesnes degalų sąnaudas. Ji pasižymi nedelsiančia reakcija greitėjimo metu ir tolygesniu, tylesniu važiavimu, taip pat optimizuotomis degalų sąnaudomis.
Priešingai nei senesnės CVT tipo bepakopės transmisijos, naujojo „Koleos“ „X-Tronic“ pavarų dėžė staigaus greitėjimo metu veikia panašiau į daugiapakopę automatinę pavarų dėžę. Taip pat ši bepakopė transmisija švelnaus greitėjimo, pavyzdžiui, važiuojant intensyviame eisme, metu nepastebimai keičia perdavimo skaičių.
Dėl kintamo perdavimo skaičiaus „X-Tronic“ transmisija leidžia naudotis neribotu pavarų skaičiumi, užtikrindama, kad variklio sūkiai ir apkrova visuomet yra optimizuota, palaikant efektyvų degalų naudojimą ir nedidelį triukšmo lygį.
Vairuotojas turi galimybę transmisiją perjungti į 7 nuosekliai perjungiamų laipsnių režimą, leidžiantį išnaudoti variklio stabdymo jėgą.
Naujojo „Koleos“ kūrimo procese dalyvavo visame pasaulyje dirbantys „Groupe Renault“ specialistai. Atlikus tūkstančius valandų trukusius statinius ir dinaminius testus, buvo nustatytas šio modelio atitikimas aukštiems „Renault“ standartams ir patvirtintas jo patikimumas. Įvertinant tai, kad naujasis „Koleos“ yra siūlomas penkiuose žemynuose, buvo labai svarbu, kad jis atitiktų vairuotojų lūkesčius važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis ir bet kokiu keliu.
Siekiant patvirtinti naujojo „Koleos“ patikimumą, intensyvių bandymų metu „Renault“ centruose jis nuvažiavo per 1 100 000 km. Įvertinant dėvėjimąsi, tai atitinka per 3 300 000 normaliomis sąlygomis nuvažiuojamų kilometrų. Naujasis „Koleos“ taip pat buvo bandomas Laplandijoje, Suomijoje ir grubiuose Rusijos keliuose, be to, 20 automobilių prieš tai nuvažiavo per milijoną kilometrų, siekiant nustatyti ir pašalinti galimus defektus.
Be šių dinaminių testų, „Renault“ surengė daug statinių bandymų, turinčių įvertinti atsparumą naudojimui ir aplinkos poveikiui (EDAU testas: pakartotiniai sėdynių, elektrinių langų kėliklių, saugos diržų, pavarų svirčių, rankinio stabdžio, durų mechanizmų ir kt. judesiai).
Šios procedūros buvo kartojamos tūkstančius kartų, 24 valandas per parą, vos per kelias savaites simuliuojant metus trunkantį naudojimą.
Bazinėje versijoje komplektuojamas su „Bluetooth“ garso sistema ir horizontaliu 4,2 colio (11 cm) skersmens ekranu, naujasis „Koleos“ nuo antrojo įrangos lygio gaminamas su „Renault“ R-LINK 2 multimedijos sistema. Ši interneto prieigą turinti įranga įdiegiama aukštos klasės markės modeliuose ir padeda patogiai valdyti daugumą automobilio funkcijų – informacinę ir pramogų sistemas, navigaciją, laisvų rankų telefono įrangą, garso aparatūrą ir pagalbines vairavimo sistemas.
R-LINK 2 multimedijos sistema pasižymi intuityvia sąsaja, siūlančia tokias pat pirštų prisilietimu valdomas funkcijas kaip ir planšetiniai kompiuteriai – įskaitant priartinimą dviem pirštais, puslapių vertimą, paėmimą ir perkėlimą. Priklausomai nuo versijos siūlomi du ekrano formatai: 7 colių horizontaliu arba 8,7 colio vertikaliu – abu yra integruoti prietaisų skydelyje.
R-LINK 2 multimeidijos sistemoje galėsite naudotis realistine GPS navigacijos sistema su trijų matmenų pastatų atvaizdais, keturiais derinamais pagrindiniais puslapiais su greitai prieigai sukurtais, dažniausiai naudojamų funkcijų valdikliais, navigacijos sistemos instrukcijomis, telefono naudojimui, garso aparatūrai ir kitoms programoms naudojama balso atpažinimo sistema, taip pat galimybe balsu skaityti elektroninį paštą. Pasinaudokite plačiu, specialiai naudoti automobilyje skirtu ir R-LINK programų parduotuvėje siūlomu programų pasirinkimu, interneto prieiga ir visiems keleiviams pasiekiamomis įkrovimo galimybėmis, įskaitant laisvų rankų įrangai ir garso įrašų transliacijai skirta „Bluetooth®“ įranga, USB lizdu, 3,5 mm ausinių lizdu, 12 V įtampos elektros lizdu ir priklausomai nuo versijos SD kortelės skaitytuvu.
Išnaudojant R-LINK 2 sistemą svarbiausi kelionės duomenys, tokie kaip greitis, variklio sūkiai, degalų sąnaudos ir navigacijos instrukcijos, rodomos už vairo esančiame 7 colių spalvotame ekrane, vairuotojo regos lauke.
Kaip ir kiti „Renault“ modeliai su R-LINK 2 sistema, naujasis „Koleos“ siūlo naujas išmaniųjų telefonų prisijungimo galimybes. Jos yra derinamos tiek su „iPhone“ savininkams skirta „Apple CarPlay“ sistema, tiek su „Android“ vartotojams skirta „Android Auto“ sistema. Ši funkcija galima naudojant į pirštų prisilietimą reaguojantį automobilio jutiklinį ekraną ir reikalingą informaciją lengvai perkeliant iš vieno ekrano į kitą. Visos programos leidžia važiuojant naudotis telefonu, žinutėmis, navigacija („Google Maps“ / „Apple Plan“) ir garso aparatūra. Vairuotojas sistemai saugiai perduoda komandas, naudodamasis ant vairo rato esančiu valdikliu.
Naujajame „Koleos“ panaudota milžiniška „Renault“ patirtis pasyviojo saugumo srityje, tikintis gauti nepriekaištingą NCAP testų saugumo įvertinimą. Standartinėje įrangoje esantys saugumo elementai, tokie kaip dvi prisitaikančios saugos pagalvės, dvi išilginės, priekyje sėdinčių žmonių krūtinės ląstą ir pečius saugančios bei dvi užuolaidinės saugos pagalvės užtikrina apsaugą susidūrimo metu. Saugumą užtikrina ir nuo smūgio iš galo saugantys priekiniai ir galiniai galvų atlošai, nuo paslydimo po diržu apsaugančios priekinės sėdynės, galiniai „Isofix“ vaikiškų kėdučių tvirtinimo taškai, be to, visi saugos diržai yra su įtempikliais ir jų apkrovos ribotuvais.
Naujojo „Koleos“ aktyvaus saugumo įrangoje yra visa standartinė įranga: traukos kontrolės sistema, naujausios kartos elektroninio stabilumo kontrolės sistema (ESC), elektroninė stabdžių jėgos paskirstymo sistema ir pajudėjimo į įkalnę pagalbinė sistema. Šią įrangą papildo pažangios pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) funkcijos. Jos yra valdomos naudojantis R-LINK 2 ekranu ir užtikrina saugumą su aktyvia avarinio stabdymo sistema (AEBS „City and Inter-Urban“) ir automatine tolimųjų žibintų perjungimo sistema (AHL). Apie eismo juostų kirtimą perspėja išvažiavimo iš eismo juostos stebėjimo sistema (LDW), saugumą užtikrina aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW) ir eismo ženklų atpažinimo sistema (TSR). Ankštose stovėjimo aikštelėse manevruoti padeda galinio vaizdo kamera, priekiniai, galiniai ir šoniniai atstumo jutikliai, taip pat automatinė automobilio statymo sistema („Easy Park Assist“).
Naujasis „Koleos“ nuo pat pradžių buvo kuriamas galvojant apie Europos rinką, tad jai numatytos šios specifinės savybės kaip prietaisų skydelio apmušalai (pradedant „Intens“ lygio) ir šilko efektą sukurianti durų vidinių skydų apdaila. Taip pat specialiai Europos rinkai pasirūpinta papildoma salono garso izoliacija, užtikrinančia tobulai malonų važiavimą, daug dėtuvių salone, matinio chromo durų rankenėlių apdaila, standartinėje įrangoje esančiu ištraukiamu bagažinės uždangalu ir kt. Naujasis „Koleos“ pasižymi išskirtiniais išorės elementais: dažyta priekine dugno apsauga, ryklio peleko formos antena ant stogo, chromuotu bagažinės slenksčiu.
Naujasis „Koleos“ yra aukštos klasės, visos šeimos komfortu pasirūpinantis SUV automobilis. Jis siūlomas su praktiškais privalumais ir išmaniomis ypatybėmis, palengvinančiomis naudotojų kasdienybę.
Bagažinės dangtyje įmontuotas išmanus laisvų rankų atidarymo mechanizmas. Net jeigu rankos užimtos, o beraktės įrangos pultelis – giliai kišenėje, bagažinę galima atidaryti paprasčiausiai pamojavus koja po galiniu buferiu. Priklausomai nuo rinkos klimato zonos, kai kurios versijos siūlomos su šildomu vairo ratu ir greitai šildomu priekiniu stiklu.
Rinkose, kuriose leidžiamas nuotolinis automobilio užvedimas, aukščiau išvardytos funkcijos gali būti įjungiamos prieš vairuotojui sėdant į automobilį. Jų įsijungimo laiką galima nustatyti naudojant R-LINK 2 sistemą.
Pirmą kartą tokio tipo automobilyje gali būti įrengiamas motorizuotas priekabos tempimo grąžulas. Paspaudus bagažinėje esantį mygtuką grąžulas vos per 15 sekundžių būna paruoštas naudoti.