Visos naujienos apie Dakaro lietuvius – specialioje rubrikoje
Daugiau nei šimtą testinių kilometrų įveikęs pilotas džiaugėsi atnaujinto bolido stabilumu bei komfortiškumu, tačiau paminėjo ir nemažai detalių, kurias dar teks nušlifuoti.
„Pats pirmas jausmas yra, kad EVO yra daug ramesnis automobilis – jis yra greitesnis ir, ypač važiuojant bekele, daug stabilesnis. Ta platesnė bazė, papildomi 10 centimetrų, duoda tikrai nemažai, tačiau reikėjo susikalibruoti automobilio kampus. Bendrai – įveikėme gerą kiekį kilometrų, kad galėtume padirbėti su inžinieriais, susidėlioti reikiamus parametrus“, – dalijosi įspūdžiais rekordinį Baltijos šalių rezultatą praėjusių metų Dakare pasiekęs lenktynininkas.
Šie testai buvo svarbūs ne tik technikai, bet ir komandiniam darbui – B.Vanagas pabrėžė, jog tai puiki proga su naujuoju navigatoriumi Szymonu Goszpodarczyku kalibruoti bendrą žodyną.
„Su Szymonu mums dar teks nemažai padirbėti – teoriniame lygmenyje jau buvome apsitarę mūsų naudojamą leksikoną, tačiau važiuojant greituose kilometruose paaiškėjo, kad tam tikrą žodyną reikia keisti, keisti sąmokas. Testai, tas važiavimas drauge buvo labai reikalingi, tam, kad sužiontume, ką dar turime išspręsti“, – akcentavo B.Vanagas.
Sausio 3 d. startuosiantis Dakaro ralis finišuos sausio 17 d.
Šiemet sportininkai turės įveikti 5117 įskaitinių kilometrų, o lenktynes vainikuos greičio ruožai vienoje iš didžiausių smėlio dykumų pasaulyje – Tuščiajame ketvirtyje.