Pavyzdys konkurentams
„Audi R-18 e-Tron Quattro“ sukurtas taip, kad galėtų varžytis su „Toyota TS0303“ ir naujuoju „Porsche LMP1“. Tačiau atrodo, kad „Audi“ konkurentus gali ir pranokti, todėl palypėti vienu laipteliu bus priversti ir „Toyota“ bei „Porsche“ gamintojai. „Audi“ drąsiai teigia, kad „R-18 e-Tron“ yra vienas sudėtingiausių kada nors sukurtų lenktyninių automobilių.
Dviguba hibridinė technologija
„R-18 E-Tron“ variklis įtaisytas automobilio centre. Tai dyzelinis, šešių cilindrų, V formos agregatas. Maža to, čia panaudotos netgi dvi hibridinės sistemos. Viena jų kaupia iš karščio išskirtą energiją. Kita sistema – labiau tradicinė ir žinoma. Tai kinetinės energijos regeneracijos sistema – KERS, kurią „Audi“ perkrikštijo į „ERS-K“. Ši sistema kaupia energiją, kuri atsiranda stabdymo metu.
Pirmtaką lenks ekonomiškumu
Gali atrodyti, kad automobilis yra identiškas pirmtakui, tačiau 2014-ųjų „Audi R18 e-Tron Quattro“ yra dešimčia centimetrų siauresnis ir dviem centimetrais aukštesnis. Konstruktoriai akcentuoja, kad šis bolidas demonstruoti gali labai panašius rezultatus į savo pirmtako, tačiau tam naujasis „Audi“ sunaudos trečdaliu mažiau degalų.
„Baigėsi laikai, kai dominavo atiduodama galia. Dabar atėjo metas energiją kaupti. Tai šių laikų lenktynių dvasia ir kartu iššūkis inžinieriams“, – sakė „Audi Sport“ atstovas Chrisas Reinke.