Be to, „Audi“ planuoja grįžti ir į pasaulio ilgų nuotolių žiedinių varžybų čempionatą WEC (World Endurance Championship), kurio puošmena yra legendinės Le Mano 24 val. lenktynės. Čia pagrindiniai varžovai bus „Peugeot“ ir „Toyota“, karaliavusi keletą metų LMP1 klasėje be didesnės konkurencijos.
Jei Le Mano prototipo konstrukcija ir hibridinė jėgainė mažaug aiški, tai Dakaro automobilio konstrukcija kelia daugiau klausimų. Kol aišku tik tiek, kad tai bus elektrinis prototipas su energijos konverteriu – našiu TFSI benzininiu varikliu. Ko gero, variklis veiks labiau kaip generatorius, įkraunantis didelę bateriją.
Tai bus pirmos „Audi“ lentynės bekelėje nuo 1987 m., kai gamyklinė komanda su Walteriu Röhrlu pasiekė pergalę „Pikes Peak“ lenktynėse su Quattro S1 E2.