Tačiau visur suspėti neįmanoma. Todėl 2024 m. Dakaro ralis „Audi“ hibridiniams bolidams bus paskutinis. „Motorsport Magazine“ rašo, kad dabar pagrindinė „Audi“ kelrodė žvaigždė – F1 lenktynės. Nuo 2026 m. vokiečių gamintojas prisijungs prie šios organizacijos tiekdamas variklius „Sauber“ komandai.
Tačiau tuo pat metu nutrauks ralio reidų lenktynių projektus (Dakaro ralis) ir dalyvavimą GT3 bei DTM lenktynėse kaip gamyklinė komanda.
„Audi customer racing“ programa tęsis
„Audi“ partneriams ir klientams išplatintame pranešime teigiama, kad visi klientai ir toliau turės gamintojo palaikymą, jiems toliau bus tiekiamos atsarginės dalys. Tiesiog nebus kuriami nauji modeliai. O apie 600 „Audi Sport“ lenktyninių automobilių ir toliau bus naudojami įvairiose varžybų serijose.
Dabar naudojamų modelių homologacija bus pratęsta, o nauji automobiliai klientams bus parduodami iki 2024 m. pirmojo ketvirčio.
Priminsime, kad „Audi“ automobilius pilotuoja „Juta Racing“ lenktynininkai – „24h series“ lenktynėse ir ADAC GT Masters (Jonas Gelžinis ir Jonas Karklys).
Dakare bus vienu dideliu žaidėju mažiau
Kai kuriems autosporto gerbėjams tokios žinios gali pasirodyti labai liūdinančios, nes Dakaro ralyje hibridiniai „Audi RS Q e-tron“ padėjo sukurti didesnę intrigą. Tačiau tretieji (2024 m.) šiam gamintojui Dakare bus paskutiniai.
DTM ir GT3 serijų gerbėjų akys taip pat buvo pratusios prie Audi R8 LMS GT3 bolidų, nuolat kovojusių dėl aukščiausių rezultatų.