Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aukštaitijos autokroso sezono finale – naujokų staigmenos ir vyriškos senbuvių ašaros

Sekmadienį Panevėžio rajone esančioje Ramygalos autokroso trasoje finišavo 2015-ųjų metų Aukštaitijos autokroso pirmenybės. Finalinio etapo metu prie starto stojo beveik 30 dalyvių. Organizatorius nustebino tai, jog rikiuotėje buvo galima matyti ne tik tuos lenktynininkus, kurie šiemet aktyviai varžėsi dėl sezono įskaitos taškų, bet ir būrį naujokų, prisijungusių tik sezono pabaigoje.
Temos: 2 Ramygala Autokrosas

Nors „ant popieriaus“ antras M-2000 klasės pogrupis turėjo atrodyti silpnesnis, tačiau čia kova taip pat buvo ne ką mažiau atkakli. Nuo pat varžybų pradžios savo pogrupyje dominavo autokroso naujokas Ernestas Milaševičius, pasikinkęs trečiosios kartos „Volkswagen Golf“.

Jis lenkė ir komandos draugus Donatą Januškevičių ir Eimantą Pavilonį bei dar tris konkurentus. Vienas jų – autokroso naujokas Mindaugas Žigelis su „Ford Escort“, kuris dar tik pratinasi prie automobilio ir mokosi autokroso paslapčių.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

E.Milaševičius užtikrintai demonstravo savo vairavimo sugebėjimus ir automobilio galimybes iki pat antrojo važiavimo pabaigos. Ir jau finišavus atsitiko tai, kas E.Milaševičiui sugadino nuotaiką – nebeįsijungė automobilio pavaros. Netrukus prie „Volkswagen Golf“ ėmė būriuotis didelė mechanikų brigada, kurie nedelsiant ėmė ieškoti problemos ir buvo užsispyrę ją pašalinti.

Čia ne žiedinės lenktynės ir mes dėl kažkokios nesąmonės mašinos ant priekabos nekrausime.

„Čia ne žiedinės lenktynės ir mes dėl kažkokios nesąmonės mašinos ant priekabos nekrausime. Padarysim bet ką, bet Ernestas į finalą išvažiuos“, – užtikrintai ramiu balsu tarė vienas iš komandos mechanikų ir netrukus ėmėsi darbo prie E.Milaševičiaus automobilio.

Netrukus serviso zonoje pasklido gera žinia. E.Milaševičiaus „golfas“ turi vieną pavarą. Mechanikai sugebėjo suremontuoti gedimą taip, kad liktų nors viena pavara – reikalingiausias antras bėgis. Nors optimizmo E.Milaševičiaus veide prieš startą buvo nedaug, tačiau jis ne iš tų, kur pralaimi dar nenugalėti.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Tiesa, vienam „Ekroso“ komandos nariui, besivaržiusiam šioje klasėje, teko sudėti ginklus. Iš E.Pavilonio „Opel Astra“ pavarų dėžės pasipylė alyva ir konkuruoti su E.Milaševičiumi nebesugebėjo.

Finale starto rikiuotė priglaudė dešimt automobilių. Kaip ir buvo galima tikėtis, aršiausia kova čia turėjo vykti tarp pirmojo ir antrojo pogrupių nugalėtojų K.Petrovičiaus ir E.Milaševičiaus. Prie prognozuojamų favoritų netrukus prisijungė ir Arūnas Matulis, kuriam pavyko laiku suremontuoti lūžusią vairo traukę.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Finale daugiausia žiūrovų šūksnių ir aplodismentų sulaukė Karolio Petrovičiaus ir Ernesto Milaševičiaus kova. Nors pastarasis ilgą laiką buvo atsiliekančiojo vaidmenyje, tačiau netrukus ėmė grėsmingai artėti prie Karolio, o galiausiai, likus kelioms dešimtims metrų iki finišo, jį aplenkė.

Tiesa, vėliau paaiškėjo, kad K.Petrovičiaus automobilis pradėjo kaisti, o išsprūdęs vairas išnarino rankos pirštą. Antroje vietoje važiavęs ramygalietis buvo priverstas stoti ir į priekį paskutinę akimirką praleido iš nugaros atakavusį Arūna Matulį. Po tokių pasikeitimų dalyviai atitinkama tvarka ir lipo ant prizininkų pakylos.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos