Klasėje „Junior 1600“, kurioje varžosi damos ir jaunimas, prie starto stojo keturi dalyviai – Gytis Zabiela, Matas Rimkus, Gertrūda Laurinavičiūtė ir Ernesta Bliekienė.
Būtent pastaroji sportininkė dominavo pirmoje ir antroje kvalifikacijoje, tačiau vėliau fortūna nuo jos nusisuko. Finaliniame važiavime ji sustojo trasoje ir buvo priversta pasitraukti iš kovos.
Pergalę čia iškovojo itin didelio žiūrovų palaikymo sulaukęs jaunasis lenktynininkas iš Ramygalos Gytis Zabiela. Nors ryte jis turėjo techninių problemų su savo „Volkswagen“, tačiau finale sportininkas buvo greičiausias.
Antrąją vietą iškovojo visą dieną stabilų tempą demonstravęs Matas Rimkus, o trečiosios vietos taurę į viršų kėlė Gertrūda Laurinavičiūtė.
Daug veiksmo fiksuota klasėje 2000, kurioje startavo septyni dalyviai. Čia nugalėtoju tapo po pertraukos į autokrosą sugrįžęs Modestas Banelis, kuris finale už savęs paliko vieną iš pagrindinių savo varžovų latvį Raimondą Abolinšą.
Į trečiąją vietą finale prasibrovė Nerijus Baikauskas, kuris už savęs sugebėjo išlaikyti iki tol itin sėkmingai kvalifikacijose pasirodžiusį, tačiau per žingsnį nuo nugalėtojų pakylos likusį Andrių Lagunovą.
1600 klasėje vienvaldžiu varžybų lyderiu buvo galima vadinti Luką Koverą. Jis užtikrintai laimėjo visus kvalifikacinius važiavimus ir finalą, prieš varžovus įgydamas itin didelį pranašumą. Antra vieta ranka buvo pasiekiama ukmergiškiui Osvaldui Pukėnui, tačiau jis po pasivažinėjimo dviem ratais trenkėsi į trasos šlaitą.
Grįžęs į trasą ketvirtoje vietoje jis prieš pat finišą sugebėjo aplenkti varžovą ir šoktelėti į prizininkų gretas. Visgi važiavimą atbulomis po smūgio į šlaitą varžybų komisarai įvertino kaip pavojingą manevrą ir Osvaldą Pukėną diskvalifikavo. Antrąją vietą šioje klasėje iškovojo Justinas Dargelis, o po teisėjų verdikto Osvaldui Pukėnui į trečiąją vietą buvo sugrąžintas Robertas Steniulis.
Šiais metais itin didelio susidomėjimo iš dalyvių sulaukė klasė 2500 RWD, kurioje varžomasi galine ašimi varomais automobiliais. Ramygaloje į šią klasę užsiregistravo 7 dalyviai. Greičiausias čia buvo ir nugalėtoju tapo visą dieną tempą diktavęs Mantas Snukiškis. Jam įkandin sekęs Nerijus Taujenis iškovojo antrąją vietą.
Daugiausiai dramos buvo kovoje dėl trečiosios vietos. Šią poziciją kurį laiką kontroliavo Mindaugas Valaitis. Jam teko gintis nuo Manto Gurkšnio atakų, tačiau Mantas Gurkšnys iš kovos pasitraukė atsivertus variklio gaubtui. Kai jau atrodė, kad Mindaugas Valaitis išlaikys trečiąją poziciją, paskutiniuose posūkiuose į ją prasibrovė Virginijus Stankevičius.
OPEN 2500 klasėje beveik visą dieną lyderiavo Almontas Grigaliūnas. Vieną kartą jis susidūrė su techninėmis problemomis, bet mechanikams jas išsprendus užtikrintai iškovojo pirmąją poziciją. Edgaras Urba su visais ratais varomu BMW finišavo antras, o ant trečiojo laiptelio žengė Eividas Braška.
Šioje klasėje pasirodymą anksčiau laiko baigė Gintaras Bėlskis. Su sūnumi Mantu Bėlskiu jis lenktyniavo tuo pačiu automobiliu, bet skirtingose klasėse. Visgi šeimyninį duetą sustabdė nutrūkę variklio tvirtinimai.
„SuperCars“ klasėje užsiregistravo penki dalyviai, tačiau labai greitai jų sąrašas sutrumpėjo. Per laisvąsias treniruotes su turbinos problemomis susidūrė Domas Meilus ir jam anksčiausiai iš visų dalyvių teko sudėti ginklus. Kiek vėliau iš kovos pasitraukė ir Ramūnas Zabiela, tad finale prie starto santykius aiškintis stojo trys dalyviai. Čia niekas rimčiau nepasipriešino Audriui Staniui su „Volkswagen Polo“.
Antrąją vietą iškovojo Mykolas Baliūnas, kuris čia startavo „Honda Civic“ automobiliu, turinčiu tik vieną varančiąją ašį. Šioje klasėje jam antra vieta atiteko po to, kai „Audi TT“ padangą numontavo ir tempo palaikyti nebegalėjo iki tol antroje vietoje važiavęs Žilvinas Astrauskas.
Bagių įskaitoje „Buggy RWD“ susirinko trys dalyviai. Visų jų technika atlaikė iki finalo, tačiau finale po antrojo „False Start“ taisyklės pažeidimo iš kovos buvo eliminuotas Virgilijus Deveikis, turėjęs tenkintis trečia vieta.
Dėl šios priežasties trasoje santykius aiškintis liko tik du dalyviai – Gedas ir Mindaugas Kirdeikiai. Čia greitesnis buvo Mindaugas Kirdeikis, kuris iškovojo pirmąją vietą iš už savęs išlaikė Gedą Kirdeikį.
Komandinėje įskaitoje daugiausiai taškų surinko ir triumfavo „Ekrosas“ komanda. Biržų ASK išsirikiavo antroje vietoje, o trečios vietos komandinė taurė įteikta „Kupiškio auto-moto sporto“ ekipos atstovams.
Ketvirtasis Aukštaitijos autokroso taurės etapas įvyks jau rugsėjo 12-ą dieną. Finalinis sezono mūšis nugriaudės Kupiškio rajone, Uoginių autosporto komplekse.