Šiais metais komanda varžybose pasirodys su galingu, 450 arklio galių turinčiu BMW M2 automobiliu. Jame sumontuota „Samsonas Motorsport“ sekvencinė šešių pavarų dėžė, „Endurance“ serijos „AP PRO 5000 R“ stabdžių sistema ir „AIM“ duomenų fiksavimo sistema, kaupianti informaciją apie automobilio parametrus ir leidžianti duomenis bet kada išanalizuoti.
Prie automobilio gamybos ženkliai prisidėjo ir ekipos partneriai „Individual Racing Parts“. Jie apskaičiavo ir pagamino visas reikiamas dalis per maksimaliai trumpą laiką, su didžiausiu tikslumu ir precizika.
Iki lemiamo starto likus vos porai savaičių „PROflame by IRP“ komandos dirbtuvėse nematyti jokių streso apraiškų. Mechanikams nereikia verstis per galvą norint pabaigti konstruoti gaminti automobilį, tam komanda turėjo metus laiko ir viską spėjo.
Apie norus trasoje pasirodyti būtent šiuo BMW M2 automobiliu ekipa buvo prabilusi dar 2019-aisiais, tačiau galiausiai buvo nuspręsta neskubėti ir nestartuoti tuomet tik paskubomis surinktu automobiliu, o ramiai ruoštis 2020-ųjų metų lenktynėms.
Būtent toks sprendimas ir pasiteisino – automobilis sukonstruotas sėkmingai ir šių metų lenktynėse pilotų duetas pasirodys be jokio galvos skausmo apie nepabaigtus namų darbus.
„Šie metai nebuvo iš lengviausių pasiruošimo atžvilgiu. Nors laiko tam turėjome, tačiau dėl karantino teko spręsti kitus, biudžeto formavimo klausimus. Tačiau galiausiai viskas sudėliota į vietas – turime du stiprius partnerius – UAB „Monada LT“ – vieno stipriausio kuro ir grilio prekių „PROflame EXPERT“ prekinio ženklo atstovai ir „Individual Racing Parts“, kurie projektuoja ir gamina itin specifines aukščiausios kokybės dalis automobiliui sportui.
„Aurum 1006 km“ lenktynėms paruošėme BMW M2, kur kas lengvesnį nei įprastą M2 modelį, kas prideda manevringumo ir leidžia pasiekti didesnį greitį trasoje. Po gaubtu įmontuotas galingas 8-ių cilindrų variklis su 32-iem vožtuvais. Pagal specialų užsakymą „Individual Racing Parts“ pagamino ir sukontsravo pakabą automobiliui. Kol kas Baltijos šalyse tokiu modeliu varžėsi vos vienas, kitas dalyvis, todėl būsime vieni iš nedaugelio, sukonstravę tokį automobilį lenktynėms. Manau, kad jis turėtų būti ne tik gražus fotografų nuotraukose ir traukti kiekvieno akį, bet ir greitas tarp varžovų. Tokį automobilį net gatvėje išvysti yra retenybė, jau nekalbant apie lenktynių trasą.
Automobilio konstravimui turėjome daug laiko – galima sakyti, vienerius papildomus metus. Tai leido automobilį padaryti dar labiau išbaigtą ir atlikti viską nuosekliai ir atidžiai. Nepadarytų darbų neliko.
Aišku, sezono pradžia nusikėlė, tai lenktynės Palangoje bus debiutinės mums, bet ne kaip komandai, o kaip automobiliui, bet tikrai dėl to nestresuojame. Mašina paruošta, dabar lieka tik baigiamieji testai iki galutinis reguliavimas pagal trasą Palangoje“, – sakė komandos pilotas Lukas Laukaitis.
Šiais metais komandą sudarys du vairuotojai iš Kauno rajono – Lukas Laukaitis ir Darius Ardavičius. Nors dauguma komandų važiuoja gausesne sudėtimi, taip išlošdami daugiau poilsio laiko vairuotojams per lenktynes, tačiau „PROflame by IRP“ komanda nusprendė Palangoje startuoti būtent duetu.
„Sieksime aukščiausių rezultatų. Nors dėl tokios kuklios vairuotojų sudėties tai yra kiek rizikinga, tačiau būtent tokią taktiką laikome mums geriausia. Jei duetas „susivažiavęs“, jie tikrai gali pasiekti geresnius rezultatus nei imant trečią, rizikingą ir mažiau patirties turintį žmogų vien dėl vairuotojų skaičiaus.
Su Dariumi Ardavičiumi esame daug važiavę, vienas kitą žinome jau ne vienerius metus, pasitikime vienas kitu, todėl bandysime pasiekti finišą kuo aukštesnėje pozicijoje. Manau, kad turint tokius stiprius partnerius ir tokį automobilį, tai yra įmanoma misija“, – pasakojo Lukas Laukaitis.
„PROflame by IRP“ ekipa su Luku Laukaičiu ir Dariumi Ardavičiumi savo BMW M2 automobiliu startuos „Special car“ įskaitoje.
Ankstesniais metais komanda yra lenktyniavusi dyzelinių automobilių įskaitoje, kur du kartus tapo nugalėtojais ir sykį lipo ant antrojo prizininkų pjedestalo laiptelio.