Speciali lenktynių rubrika: naujienos, rezultatai, video
Emocijos po finišo:
Antrają vietą iškovojo „ARC Bratislava“, trečioji atiteko „Gera dovana – Lambooo.lt“, pačioje pabaigoje aplenkusiai latvių „Flash racing“ Lamborghini.
Visą lenktynių eigą su video ir nuotraukomis rasite šiame aprašyme.
Slovakai pirmavo neilgai
Iš pradžių slovakai išsiveržė į priekį, nes jų „Lamborghini“, laimėjusį kvalifikaciją, vairavo greitasis latvis Konstantinas Calko.
Bet jau po pirmo pilotų pasikeitimo į priekį pakaitomis buvo išsiveržę ir „Speedlovers“ (trečia vieta kvalifikacijoje) ir „Circle K“ Porsche (antra vieta kvalifikacijoje).
Jau įpusėjus lenktynėms, šeštadienio popietę, pilotams įveikus 187 ratus iš 373, dviem ratais pirmavo lietuviškas „Circle K“ Porsche. Antri skriejo slovakai su greituoju latviu K.Calko. Beje, slovakų automobilis, vairuojant Mateo, apsisuko nusileisdamas nuo tilto, nusilaužė galinį spoilerį. Dėl to mažėjo prispaudimo jėga, keitėsi balansas.
Treti buvo dar vienu ratu atsiliekantys latviai „Flash racing“ su Lamborghini.
Tiesa, kiek netikėtai iš rikiuotės iškrito „Speedlover“ Porsche, neišvengęs susidūrimo su Igno Palaimos vairuotu BMW. Vėliau užduso ir „Palanga Spa“ BMW M4 Silhouette variklis, prieš tai valgęs po 4 l alyvos kas valandą.
Beje, visų lenktynių metu labai stabiliai važiavo „Noker“ komandos „VW Golf TCR“ su Roku Baciuška, Kęstučiu Stasioniu ir Mariumi Slaboševičium. Jie pirmavo TCR klasėje. O bendroje įskaitoje vienu metu jie netgi lenkė „Geros dovanos“ Lamborghini ir svyravo tarp 4-5 pozicijų.
Vis dėlto antroji lenktynių pusė viską sustatė į vietas. „Circle K“ komanda važiavo greitai ir be klaidų. Jiems iš paskos sekė „ARC Bratislava“ bolidas be galinio spoilerio. O trečią vietą likus vos keliolikai minučių iki finišo iš latvių „Flash Racing“ paveržė „Gera Dovana“ Lamborghini.
Bendra įskaita po finišo atrodo taip:
1. Porsche – „Circle K MilesPlus“,
2. Lamborghini – „ARC Bratislava“,
3. Lamborghini – „Gera Dovana“,
4. Lamborghini – „Flash Racing“,
5. VW Golf TCR – „Noker“,
6. BMW – „Techninis projektas – Viada“,
7. Porsche – „Porsche Club Lithuania“,
8. Cupra TCR – „DHL Racing Team“,
9. Cupra TCR – „Neste Dream 2 Drive Pro“,
10. Peugeot 308 – „Mažeikių autosporto klubas/Uno transport“.
Speciali lenktynių rubrika: naujienos, rezultatai, video
Klasių nugalėtojai – irgi čempionai
Visi ‚Aurum 1006 km lenktynėse“ dalyvaujantys sportininkai negali varžytis tarpusavyje kaip lygūs su lygiais, nes vairuoja nevienodo pajėgumo ir nevienodai lenktynėms parengtus automobilius.
Tikrieji nugalėtojai paaiškėja klasėse, kur jėgos bei techninė parengtis daugmaž vienodi, o sėkmę dažniausia lemia komandos vairuotojų ryžtas ir meistriškumas.
Todėl čempionais galime vadinti ne tik pirmosios į finišą savo automobilį atvairavusios ekipos sportininkus, bet ir kukliausios klasės nugalėtojus.
Be jau minėtų klasių nugalėtojų pergale TC2 klasėje džiaugėsi „Mažeikių ASK/Uno Transport“ ekipos sportininkai Vitalijus ir Vytenis Plastininai, Vytenis Gulbinas ir Ernesta Globytė, ją iškovoję su „Peugeot 308“.
SP2 klasės nugalėtojais tapo „Autopublic.org – Lambooo.lt“ komanda - Karolis Jovaiša, Paulius Paškevičius ir Martynas Čiuželis, vairavę „Lotus Exige“.
Dyzelinių automobilių klasėje su „Volkswagen Golf“ nugalėjo „Citus“ komanda – Klaudijus Bučinskas, Remigijus Devainis ir Kristijonas Pelanis.
Nesėkmės užgrūdina
Ne visiems jubiliejinės lenktynės baigėsi sėkmingai – kai kurios komandos šį maratoną prisimins kaip gerą pamoką ir naudingą patirtį. O „Dynami:t Energy“ atstovai juokaudami netgi žadėjo į bažnyčią nueiti.
Šios komandos „Chevrolet Corvette“ pradėjo rūkti vos užvedus variklį ir startavo iš techninio aptarnavimo zonos. Vėliau, net neįpusėjus lenktynių, subyrėjo kito šios komandos automobilio BMW 3 (E46) variklis, o „Corvette“ dar ne kartą dėl įvairiausių problemų grįžo mechanikų apžiūrai.
Įveikus ketvirtį lenktynių skaudų incidentą patyrė tuomet pirmavusi belgų komanda „Speedlover“ – siauroje vietoje prie įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną jų „Porsche 911 GT3 Cup“ susidūrė su varžovų automobiliu. Rezultatas – pažeistas „Porsche“ radiatorius, kurį tvarkyti jau nebeapsimokėjo ir komanda priėmė sprendimą baigti lenktynes.
Nesėkme lenktynės baigėsi ir „Rotoma Racing“ – greičiausiųjų dešimtuke stabiliai važiavusi komanda, įveikusi trečdalį lenktynių, turėjo sudėti ginklus dėl sugedusios BMW M3 pavarų dėžės.
„Nesėkmės mus grūdina, o sėkmė – lepina. Automobilių sporte aš jau daug metų ir suprantu, kad tokios nesėkmės – natūralus procesas, tokių kaip mes nelaimėlių yra daug. Dėl to nė kiek nesinervinu – reikia ruoštis kitoms varžyboms“, – ramiai žinią apie gedimą priėmė komandos lenktynininkas Dainius Matijošaitis.
Savo nuotaiką su svyruojančiu bitkoino kursu juokaudamas palygino „Inter Rao Lietuva by Nebankrutuok.lt“ komandos lenktynininkas Deividas Jocius.
Jų „Hyundai i30N TCR“ pirmoje lenktynių pusėje patyrė avariją, dėl kurios keliasdešimt ratų praleido techninio aptarnavimo zonoje, po remonto išvažiavo į trasą, tačiau įveikus dar keliasdešimt ratų komanda priėmė sprendimą varžybas baigti. Gedimai pernelyg rimti ir sunkiai šalinami.
Peržengus lenktynių pusiaukelę, sudėti ginklus buvo priversti ir dar vieni favoritų – „Palanga SPA/Balpol–JR Motorsport“ komandos lenktynininkai, nes neatlaikė jų „BMW M4 Silhouette“ variklis.