Atnaujinta 18:15, po 9 greičio ruožų: Ralio nugalėtojais po visų devynių greičio ruožų tapo jau pirmuoju važiavimu lyderio poziciją iškovojęs Georgo Grosso ir Molderio Raigo ekipažas. Estų duetas dalyvavo su „Ford Focus WRC“ technika. Iki aštuntojo greičio ruožo antroje vietoje labai stabiliai važiavęs rusų Alekseyaus Lukyanuko ir Alekseyaus Arnautovo ekipažas su „Mitsubishi Lancer Evo IX“ turės tenkintis trečiąja vieta – juos aplenkė estas Karlas Kruuda sušturmanu M. Jarveoja („Ford Fiesta R5“).
Greičiausias latvių ekipažas gali pasigirti septintąja bendroje įskaitoje iškovota vieta. Tai – „Ford Fiesta S2000“ automobilį pilotuojantis Vasilyjus Gryazinas ir Dmityjus Chumakas. Kitas artimiausias latvis, M. Svilis liko vienuoliktas.
Jau prieš paskutiniame greičio ruože Benediktą Vanagą ir Gretą Germanavičiūtę aplenkęs Rokas Kvaraciejus su M. Čepuliu finišą kirto 19-oje vietoje. Savo grupėje (R/4) šis ekipažas liko 6 vietoje. Tuo tarpu WRC techniką pilotuojantis Benediktas liko 20-oje pozicijoje. Tai – aukščiausi lietuvių pasiekimai šių metų ralyje „Auto24 Rally Estonia“. Preliminariais duomenimis, savo grupėje (A/8) B. Vanagas pelnė antrąją vietą iš devynių dalyvių.
Puikų rezultatą parodė Ago Ahu ir Kalle Ahu iš Estijos. Šis duetas BMW M3 automobiliu įveikė daugybę patyrusių sportininkų ir bendroje klasėje finišavo aštuoniolikti. Jie tapo E11 grupės nugalėtojais.
Jurgos Anusauskienės nuotr./„Mitsubishi Evo“ |
Pasidžiaugti reikia už Gintarą Šlepiką ir Audrių Pivorą – lietuviai su „Honda Civic Type R“ jau po septintojo greičio ruožo išsiveržė į savo (N/3) grupės lyderių poziciją. Šią poziciją jiems pavyko išlaikyti iki pat finišo.
Lietuvių gausu buvo E10 grupėje – čia mūsų šalį atstovavo K. Šiugždinis su E. Snitkum, J. Pipiras su R. Babachinu ir M. Morkis su J. Paukšte. Pastarieji du ekipažai užėmė 3 ir 4 vietas, o Karolis Šiugždinis paskutiniame greičio ruože padarė avariją.
Atnaujinta 15:07, po 7 greičio ruožų: Remiantis rally-base.com duomenimis, iš Estijos ralio pasitraukė greičiausias lietuvių ekipažas – Vytautas Švedas ir jo šturmanas Žilvinas Sakalauskas. Pranešama, kad septintajame greičio ruože šis ekipažas turėjo techninių problemų, o vėliau patyrė avariją.
Tuo tarpu lentelės viršų ir toliau okupavęs estas Georgas Grossas su „Focus WRC“. Antroje vietoje, daugiau nei puse minutės atsiliekantis rusų Alekseyaus Lukyanuko ir Alekseyaus Arnautovo ekipažas.
Jurgos Anusauskienės nuotr./Benediktas Vanagas |
Benediktas Vanagas ir toliau važiuoja keturioliktoje vietoje, tuo tarpu Rokas Kvaraciejus su „Mitsubishi Lancer Evo X“ iš 24-osios vietos pakilo į 22-ąją. Akivaizdu, kad nė vienas lietuvių ekipažas turi labai menkas galimybes kautis dėl vietos tarp dešimties greičiausiųjų – Benediktą Vanagą nuo vietos dešimtuke skiria apie pusantros minutės.
Atnaujinta 13:32, po 5 greičio ruožų: Po ketvirtojo ir penktojo greičio ruožų didelių permainų ralyje nėra. Lyderio pozicijoje ir toliau važiuoja estų Grosso Georgo ir Molderio Raigo ekipažas su „Ford Focus WRC“. 10,5 sekundės nuo jų atsilieka rusai Lukyanukas Alekseyus ir Arnautovas Alekseyus. Trečią – šeštąją vietas dalinasi Estijos sportininkai.
Aukščiausią poziciją tarp Latvijos pilotų ir toliau užima Vasilyjaus Gryazino ir Dmitryjaus Chumako ekipažas su „Ford Fiesta S2000“ automobiliu. Greičiausi tarp lietuvių – Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas. Visgi, konkurencingi varžovai po penkių greičio ruožų juos nustūmė viena pozicija žemiau – į dvyliktąją vietą.
Jurgos Anusauskienės nuotr./G. Grossas ir R. Molderis |
Benediktas Vanagas su Greta Germanavičiūte ir toliau užima keturioliktąją vietą bendroje įskaitoje ir antrąją savo grupėje. Norėdamas pavyti savo grupės lyderį, pirmaujantį ir bendroje įskaitoje, Benediktas turėtų panaikinti daugiau nei 2 minučių ir 40 sekundžių deficitą. Tokia užduotis yra praktiškai neįmanoma, jeigu oponentai ir toliau važiuos nedarydami klaidų. Ralį stebinti Jurga Anusauskienė praneša, kad paskutiniame (penktajame) greičio B. Vanagas Vytautui Švedui nusileido penkiomis sekundėmis.
R. Kvaraciejus su M. Čepuliu bendroje įskaitoje užima 24-ąją vietą – visai neseniai jie buvo 28-ti, todėl pakilimas per 4 pozicijas – neblogas žingsniavimas į viršų.
Gintaras Šlepikas su Audriumi Pivoru demonstruoja neblogą tempą N/3 grupėje – jie iš penkių ekipažų užima antrąją poziciją ir nuo artimiausių varžovų yra atsiplėšę 18 sekundžių.
Jurgos Anusauskienės nuotr./„Mitsubishi Evo“ |
Pranešama, kad dėl 90 numeriu pažymėto ALeksanderio Kudryavtsevo ir Aleksanderio Gorlanovo ekipažo patirtos avarijos penktasis greičio ruožas buvo sustabdytas. Dar du ekipažai šiame, ilgiausiame greičio ruože taip pat patyrė avarijas.
Po trijų greičio ruožų: Visgi, nei jis, nei lietuviai ar „braliukai“ latviai negali pasigirti tokiu tempu, kokį demonstruoja serija ekipažų iš Estijos bei rusas Alekseyus Lukyanukas. Jis kol kas užima antrąją vietą ir nuo lyderio esto Grosso Georgo su „Ford Focus WRC“ atsilieka 13,2 sekundės.
Aukščiausią poziciją iš lietuvių užima Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas. Jie savo R4 grupėje su „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobiliu yra ketvirti ir nuo Latvių Gryazino Vasily bei Chumako Dimitry su „Ford Fiesta S2000“ atsilieka 7,6 sekundės.
Benediktas Vanagas ir Greta Germanavičiūtė su „Subaru Impreza WRC“ po trijų greičio ruožų užima 14-ąją vietą bendroje įskaitoje ir antrąją tarp ekipažų iš Lietuvos. Savo grupėje šis duetas važiuoja antroje pozicijoje.
Šeštadienį „Auto24 Rally Estonia 2013“ varžybos vyks šešiuose (4-9) greičio ruožuose. 5-asis ir 7-asis yra net 24,24 km ilgio.