Visą dieną vykusios varžybos į Plungės trasą sutraukė ir nemažai žiūrovų. Jiems žiūrėti čia vykstantį renginį sudarytos kuo puikiausios sąlygos, mat tribūnos stebėjimui įrengtos ant dviejų aukštų šlaitų, nuo kurių matosi didžioji trasos dalis. Beje, verta paminėti, kad prieš dešimtmetį šioje trasoje vyko ir Europos automobilių kroso čempionato etapas.
Šioje trasoje vaizdingų vietų netrūksta. Kai kur automobiliai važiuoja dviem ratais, o bagiai neretai apskritai kyla į orą. Greitos atkarpos čia persipina su lėtais posūkiais, tad savo jėgas pervertinę sportininkai dažnai kontaktuoja tarpusavyje ar su trasos atitvarais.
Sekmadienį į Plungę susirinko per trisdešimt sportininkų, kurie buvo suskirstyti į klases pagal vairuojamos technikos variklių tūrį. Trasoje taip pat buvo galima išvysti ir bagių pasirodymą.
Lietuvos automobilių kroso regioninių pirmenybių D-1600 klasėje be didesnės konkurencijos pergalę šventė Tomas Skrodenis. „Honda Civic“ vairuojantis sportininkas tikina, kad šiose varžybose dalyvauja ne dėl titulų, o tiesiog savo malonumui. Tačiau labai retai šį sportininką tenka pamatyti ne ant prizininkų pakylos, o greta jos. Tomas Skrodenis už savęs paliko Kęstutį Skiezgilą ir Edgarą Kurauską, kurie užėmė atitinkamai antrą ir trečią vietas.
D-2000 klasės dalyvių gretose nugalėtoju tapo Paulius Kiudys, vairavęs „Honda Civic“. Antroje vietoje įsitvirtino antrosios kartos „Volkswagen Golf“ pilotavęs Mindaugas Kanapackis, trečias – Linas Petrauskas su „Opel Kadet“.
Open klasėje startavo keturi dalyviai. Čia didžiausia kova virė tarp „Audi“ vairavusio Roberto Januolio ir „Volkswagen Golf MKIV R32” pilotavusio Egidijaus Kirdeikio. Finalinis šios klasės važiavimas buvo itin karštas, mat Egidijus Kirdeikis itin spaudė oponentą ir siekė prasibrauti į pirmąją vietą.
Tačiau Robertas Janulis atlaikė šį spaudimą ir nepadarė jokios klaidos, taip išplėšdamas pergalę ir Egidijų Kirdeikį palikdamas sau už nugaros. Trečiosios vietos laiptelį užėmė Darius Čekaitis, kuris aplenkė „Audi“ vairavusį ir ketvirtoje pozicijoje likusį Joną Sereiką.
Komandinėje regioninių autokroso pirmenybių įskaitoje laimėjo Telšių „Bolids“ rinktinė. Jie surinko net 50 taškų. Antri pagal iškovotų taškų skaičių – ASK „Žaibas“. Ši komanda uždirbo 29 taškus. Dar devyniais taškais mažiau surinko ASK „Šilalė“ sportininkai.
Lietuvos autokroso čempionato „D-1600 Super” klasėje triumfavo Gvidonas Bajorūnas. Pagrindiniu jo varžovu visą dieną buvo Žydrūnas Šarkūnas. Šie du sportininkai ne kartą važiavo greta vienas kito, tačiau finale geriau pasirodė Gvidonas. Trečią vietą iškovojo jaunasis sportininkas Lukas Vajinskis su „VAZ 2108”.
„D-2000 Super” įskaitoje pergalę šventė Marius Kisielis. Jis iki finalo metras į metrą kovėsi su Mindaugu Sidabru, tačiau pastarojo „Honda Civic“ variklis neatlaikė ir sportininkas buvo priverstas kelti baltą vėliavą. Tuo pasinaudojo Deividas Vareika, kuris įsitvirtino antroje vietoje. „Seat Ibiza“ pilotavęs Martynas Pikčilingis pademonstravo trečią rezultatą.
Itin azartiški buvo „D-Open“ klasės finalai. Čia situacija keitėsi kiekviename rate. Galiausiai nugalėtoju tapo Darius Tamašauskas, išvengęs rimtų techninių problemų ir užtikrintai lenkęs oponentus.
Antrą vietą iškovojo Vytautas Petraška, kuris finišą pasiekė trimis ratais. Viename iš posūkių praradęs galinį ratą lenktynininkas šitaip važiavo dar keletą ratų ir iškovojo pergalę.
Trečioje vietoje finišavo Saulius Kairaitis su „Audi“. Monstrų klasėje šis dyzelinis automobilis iš starto šoko nepalikdamas vilčių konkurentams, tačiau netrukus „Audi“ tempas sulėtėjo.
Gedimą patyręs sportininkas tempo išlaikyti nesugebėjo, bet jam to užteko, kad liptų ant trečiojo prizininkų pakylos laiptelio. Per žingsnį nuo podiumo liko Paulius Stadalius, kurio antrosios kartos „VW Golf“ tądien ne kartą buvo aplankstytas.
Bene daugiausiai žiūrovų palaikymo sulaukė D-3A AWD klasė, kurioje varžėsi visais ratais varomi bagiai. Finalą prognozuoti čia buvo itin sunku. Ir nors iki lemiamo važiavimo visi koziriai buvo Tautvydo Urbos rankos, tačiau finale jis sustojo ir iš kovos pasitraukė.
Tuo pasinaudojo Andrius Lugauskas, kuris atlaikė Tomo Zavarskio spaudimą ir finišavo pirmas. Trečioji vieta atiteko važiavimo taip pat nebaigusiam Sauliui Žundai, o Gintaras Morkevičius finale apskritai nestartavo po to, kai viename iš važiavimų jo baigis vertėsi ir buvo gerokai aplamdytas.
Komandinėje įskaitoje daugiausia taškų pelnė ir pirmosios vietos taurę laimėjo „Skorpiono“ ASK. Antri – Šilalės ASK atstovai, surinkę 22 taškus. Vos vienu tašku nuo jų atsiliko „Motorsport LT“ rinktinė.