Į varžybas atvyko daugiau nei 50 dalyvių ne tik iš Žemaitijos regiono, bet ir kitų Lietuvos kampelių. Renginys sutraukė minias žiūrovų, kurie tarsi amfiteatre galėjo patogiai stebėti bekompromises kovas trasoje.
Getautės trasa ypatinga tuo, kad žiūrovams čia atsiveria puikus vaizdas į visą trasą, o įsikūrus ant šlaitų viršūnių garantuojamas ir šimtaprocentinis saugumas.
Čia pergalę lemia ne variklio galia, o sportininko meistriškumas bei tinkamai pasirinktos padangos.
„Čia pergalę lemia ne variklio galia, o sportininko meistriškumas bei tinkamai pasirinktos padangos. Trasa įrengta dauboje, tad žiūrovai puikiai mato kiekvieną jos dalį.
Varžybas ypatingai įdomu žiūrėti, kai galima matyti automobilių kovas nuo starto iki finišo. Trasos ilgis — 780 metrų, plotis — 12-18 metrų. Aukščių skirtumas — 4 metrai“, – apie Getautės trasą yra sakęs jos įkūrėjas, lenktynininkas Arvydas Vaišė.
Tiesa, dalyviai trasą vertino kiek kritiškiau, mat kai kuriuose posūkiuose labai greitai išsimušdavo nemažos duobės, dėl kurių ne vienam lenktynininkui teko į orą pakilti dviem ratais.
Neišvengta ir virtimų, tačiau vairuotojai „stogus“ patyrė ne dėl duobių, o dėl kontaktų su oponentais ir užvažiavimų ant trasos ribas žyminčių padangų.
Visi dalyviai buvo suskirstyti į klases, o vėliau kai kurie iš jų sujungti į bendrus važiavimus.
Kadangi nesusidarė VAZ klasika klasė, tai vienintelis „Lada“ vairuotojas, šeštuką pilotavęs Žilvinas Patlaba važiavo kartu su jauniausiais dalyviais – D-1600 Junior įskaitos sportininkais.
Panašiai nutiko ir su bagių klasėmis. Gedas Kirdeikis, Donatas Joniškis ir Karolis Valančius turėjo važiuoti vienoje grupėje, tačiau netrukus pasipylė gedimai ir važiuojantis liko vienintelio Gedo Kirdeikio bagis. Finaliniai važiavimai nebeteko prasmės, tad Gedas Kirdeikis į trasą daugiau ir nebeišvažiavo.
Tačiau net ir neįveikę visų važiavimų šios klasės dalyviai buvo apdovanoti. Visais ratais varomų bagių įskaitoje nugalėtoju tapo vienintelis dalyvis Donatas Joniškis. Galine ašimi varomų bagių įskaitoje laimėjo Gedas Kirdeikis, už jo – Karolis Valančius.
Nugalėtojo taurę taip pat iškovojo pats su savimi lenktyniavęs VAZ klasika klasės dalyvis Žilvinas Patlaba.
D-1600 Junior įskaita turėjo stiprų lyderį, kuris pademonstravo, jog netolimoje ateityje D-1600 klasė turės naują konkurentą. Kol kas jaunimo įskaitoje važiuojantis Ivas Stonys nepaliko jokių šansų varžovams ir užtikrintai nugalėjo visuose važiavimuose.
Antrą vietą iškovojo Vitoldas Sudintas, kuris varžybų pradžioje susidūrė su netradiciniu gedimu – pametė degalų baką. Trečiasis šioje įskaitoje – autokroso varžybose dar tik pirmuosius žingsnius žengiantis ir kilometrus trasoje sukantis lenktynininko Nerijaus Zarudnevo sūnus Dovainis.
D-1600 klasėje startavo 12 dalyvių ir čia karaliavo „Honda Civic“ automobiliai. Nors ilgą laiką finale pirmavo 33-iasis numeris Vismantas Gricius, tačiau jo automobiliui sugedo sankaba ir saugiu atstumu atsiplėšusį lyderį oponentai netrukus pavijo.
Galiausiai pirmas pro šachmatinę vėliavą praskriejo Karolis Petreikis. Už jo – Kęstutis Gedvilas. Į trečiąją poziciją prasibrovė Laurynas Paulauskas.
Gausiausia varžybų klasė buvo D-2000. Joje užsiregistravo net 20 dalyvių ir juos visus teko išskirti į du pogrupius. Vėliau papildomai dar buvo surengtas ir B finalas, vadinamas paguodos važiavimu. Jame dėl galimybės varžytis pagrindiniame A finale konkuravo keletas dalyvių.
Šioje įskaitoje niekam nekilo abejonių dėl Tomo Skrodenio, vairavusio „Honda Civic“. Daug patirties ir galingą automobilį turintis pilotas dominavo visų varžybų metu ir konkurentams apie pirmą vietą pagalvoti neleido, atsiplėšdamas nuo jų daugiau nei saugiu atstumu.
Antrą vietą šioje įskaitoje iškovojo Arnas Kanapeckis, vairavęs „Volkswagen Golf“, o trečias į finišą atskriejo panevėžietis Arūnas Matulis su „Opel Corsa“.
Nepastebėtas neliko ir dar vienas šio miesto atstovas, autokroso naujokas Ernestas Milaševičius. Pirmą kartą sėdęs prie autokroso automobilio „Volkswagen Golf“ vairo ir sudalyvavęs pirmose savo varžybose, panevėžietis iškovojo penktą vietą tarp dvidešimties dalyvių.
D-2000 Super įskaitoje startavo šeši lenktynininkai. Čia ir toliau dominavo „Honda Civic“. ASK „Extempas“ narys Žydrūnas Šarkūnas pelnė pirmąją vietą už nugaros palikdamas antros vietos prizininkus Petrą Bartkų su „Opel Astra“ ir Kęstutį Janukaitį su „VW Golf“.
Dėl nugalėtojo titulo D-Open klasėje susigrūmė 10 dalyvių. Šios klasės finale kova virė iki paskutinių metrų, o dėl greičiausiojo dalyvio vardo rungėsi du BMW ir vienas „Audi“ vairuotojas.
Viskas paaiškėjo tik paskutiniuose ratuose ir pergalę čia šventė TSŠA „Autoiksas“ narys, BMW 325 vairavęs Andrius Šimonis.
Už jo finišavo Robertas Janulis su „Audi Coupe“, pozicija žemiau – Tomas Geležinis su keturių varomųjų ratų BMW 325 ix.
Komandinėje įskaitoje nugalėtojų taurė atiteko varžybų šeimininkams – Telšių automobilių sporto klubui „Bolids“. Jie surinko 57 balus.
ASK „Extempas“ lenktynininkai lipo ant antrojo prizininkų pakylos laiptelio, o trečią poziciją iškovojo 32 taškus surinkę TSŠA „Autoiksas“ atstovai.