Daugiau naujienų apie Dakarą rasite čia.
01:04
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis po ilgos ir sunkios dienos pasiekė finišą! Komanda greičio ruože užtruko 7 val. 39 min. 17 sek. ir preliminariai yra 58-oje vietoje.
A.Juknevičius pasakojo, jog daugiausia laiko kainavo nepaliaujama kova su aušinimo sistema. O laiką, kurį komanda sugaišo laukdama kol bus atitverta trasa po dviejų automobilių susidūrimo, organizatoriai kompensuos.
„Pavažiuojame, sustojame, įsipilame į aušinimo sistemą vandens ir važiuojame toliau“, – pasakojo A.Juknevičius.
Pilotas teigė, kad dėl kaistančio variklio gali būti kalta ir ne aušinimo sistema. A.Juknevičiaus manymu, po antrojo greičio ruožo patirtos avarijos gali būti pažeista variklio galvos tarpinė, todėl problema gali būti kur kas rimtesnė nei manyta.
„Dar gyvenime į mašiną nepyliau tiek vandens, kiek šiandien“, – juokėsi A.Juknevičius.
Vis tik komanda geros nuotaikos neprarado ir teigė, kad bevažiuodami sutiko ne vieną „likimo brolį“, kurie taip pat susidūrė su techninėmis problemomis. Tarp jų komanda įvardino ir Carlosą Sainzą, kurio bolidui buvo išlaužtas ratas.
Darius Vaičiulis, kaip ir kitų lietuvių komandų navigatoriai, teigė, kad daug sunkumų kėlė akmenys.
00:30
„CRAFT bearings“ komanda jau ir aštuntajame kelio punkte. Laukiame Antano ir Dariaus finiše! Preliminariai komanda 57-oje vietoje.
23:40
„CRAFT bearings“ komanda jau prie septintojo kelio punkto. Preliminariais duomenimis komanda 58-oje vietoje.
23:02
A.Juknevičius ir D.Vaičiulis jau pasiekė ir 6-ąjį kelio punktą.
22:59
Dar prieš važiuodamas į Dakarą, „Agrorodeo“ komandos navigatorius Saulius Jurgelėnas pasakojo, jog viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl Dakare sudega automobiliai - nuo karščio savaime užsidegančios padangos. Vieną tokių atvejų užfiksavo Peru dirbantis 15min žurnalistas Žilvinas Pekarskas. Smilkti pradėjo čekų sunkvežimio padanga. Tiesa, pamatyti atviros ugnies Ž.Pekarskui nepavyko, tačiau jis pasakojo, kad tai pastebėjusi komanda nedelsiant padangą apipylė vandeniu, o netrukus ji buvo pakeista.
22:39
Antanas Juknevičius pasiekė penktąjį kelio puntą. Nors ir po truputį, komanda juda į priekį. Preliminariais duomenimis A.Juknevičius ir D.Vaičiulis dabar yra 60-oje vietoje.
22:01
Benediktas Vanagas paaiškino, jog buvo išties sunki, bet gera diena.
Komanda važiavo saugodama automobilį ir kiek minkštesnėmis, tačiau vis vien kopoms per kietomis padangomis. O dėl prastos B.Vanago savijautos automobilį iki bivako valdo komandos navigatorius S.Rozwadowskis.
20:59
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas pasiekė finišą! „Agrorodeo“ komandos pilotai taip pat teigė, kad trasa buvo sudėtinga. V.Žala pasakojo, jog buvo pramušę ratą, todėl jį teko pakeisti. Pilotas neslėpė, jog važiavimą apsunkino ir alkis. „Norėjau valgyti vos tik įpusėjomę trasą“, – teigė V.Žala.
Komanda pasakojo, jog trasoje labai daug akmenų. Dar viena problema su kuria susidūrė komanda – stringantis akceleratoriaus pedalas, tačiau V.Žala teigė, kad ši problema jau buvo ir praeitais metais.
Tiek V.Žala, tiek S.Jurgelėnas užjautė A.Juknevičių.
„Antanui užuojauta, nes jau kai mes važiavome, vietomis po sunkvežimių buvo tragedija, jie labai „išmala“ kelią, todėl važiuoti labai sunku“, – sakė V.Žala.
Kalbėdamas apie minėtą avariją, kuri užtvėrė pravažiavimą A.Juknevičiui, V.Žala paaiškino, jog vienoje vietoje yra automobilio pločio kanjonas, todėl jame sustojus, kitiems pravažiuoti šansų lieka mažai.
Preliminariais duomenimis V.Žala ir S.Jurgelėnas finišą pasiekė 13-oje vietoje.
20:39
„CRAFT bearings“ pilotas A.Juknevičius patvirtino, jog vėl atsirado techninių gedimų – kaista automobilio variklis.
20:35
B.Vanagas teigė, jog greičio ruožas buvo išties sunkus. Pilotas pasakojo, jog buvo pramušę ratą bei kelis kartus pasiklydę. Taip pat B.Vanagas skundėsi savijauta, spėja, jog apsinuodijo maistu. Jis aiškino, kad iki bivako bolidą nuvairuos S.Rozwadowskis.
Pilotas pasakojo, jog važiuojant buvo labai sunku susikoncentruoti, o likus 10 km iki finišo vos nepatyrė avarijos. Mat kelio knygoje buvo pažymėta itin pavojinga vieta ir tik iš minios žiūrovų supratęs, kad reikia stabdyti, B.Vanagas išvengė pavojaus. „Vos nenušokom nuo kelio“, – aiškino pilotas.
331 kilometrų greičio ruožą komanda įveikė per 4 val. 33 min. 55 sek.
Trečiojo greičio ruožo starto laikai:
- 14:16 val. Arūnas Gelažninkas;
- 14:35 val. Balys Bardauskas;
- 15:54 val. Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis;
- 16:14 val. Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas;
- 17:15 val. Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis.
Trečiąją dieną dalyviai pajuda iš San Chuan de Markona ir važiuoja į Arekipą. Iš viso komandos turės įveikti 799 kilometrus, iš kurių 331 km sudarys greičio ruožas. Pirmieji 15-ka ekipažų startuos kas 3 min., dar 10 ekipažų starto liniją kirs kas 2 min., dar 10 į greičio ruožą įvažiuos kas minutę, o likę kas 30 sekundžių.
Pirmasis iš lietuvių startuos Benediktas Vanagas. Jis antrojo greičio ruožo finišą pasiekė 17-oje vietoje. Kaip pasakojo pats pilotas, ši diena taip pat laukia sudėtinga.
„Greičio ruožas bus labai įvairus, bus palai piktos kopos, tai bus tos pačios kopos, kur praeitais metais Sebastienas Loebas baigė savo lenktynes. Tikrai sudėtinga diena nusimato“, - aiškino B.Vanagas.
Pilotas pasakojo, jog prieš startuojant didžiausią dilemą kelia padangų slėgis. Kopose reikia minkštesnių padangų, tačiau trasoje pasitaikys ir akmenuotų kelių. Be to važiavimą, anot piloto, dar labiau apsunkina dulkės, todėl atsargumo reikia dar daugiau.