Kiekvienas dalyvis Palangoje turėjo po tris važiavimus, iš kurių du geriausieji keliavo į rezultatų suvestinę. Gausus dalyvių būrys, pasidalinęs per šešias įskaitas, padovanojo gražų reginį ir kovą dėl taip visiems sezono pabaigoje reikalingų taškų.
Renginį kuruojantis „Kauno autoklubas“ šį slalomo sezoną dar balandžio mėnesį pradėjo Varėnoje. Birželio mėnesį šios varžybos buvo surengtos Panevėžyje, liepą – Telšiuose, o paskutinę rugpjūčio dieną – Plungėje. Palangoje buvo ne tik paskutinis šio sezono, bet ir paskutinis keturis metus trukusios serijos etapas. Kitais metais organizatoriai žada sugrįžti į trasas su kitokio formato renginiu.
Į šalia Palangos stadiono esančią aikštelę sugūžėje sportininkai nepabūgo rudeniško oro bei šlapios trasos dangos, kas privertė dar labiau paprakaituoti ir suvaldyti slysti bandančius automobilius.
Jaunimo įskaita
Jaunimo įskaitoje prie starto stojo 3 dalyviai, tarp kurių greičiausias buvo Erikas Valkeris, beveik 15 sekundžių aplenkęs Gertrūdą Laurinavičiūtę. Trečias liko Rimantas Valkeris, atsilikęs dar 9 sekundes.
Bendroje sezono suvestinėje nugalėjotu tapo Erikas Valkeris, Gertrūda Laurinavičiūtė liko trečia, o antrąją vietą užėmė, paskutinį etapą praleidęs, bet taškų iš anksčiau sukaupęs Benas Venckus.
Per visus etapus slalome dalyvavo penki jaunuoliai, neturintys vairuotojo pažymėjimo.
Moterų įskaita
Moterų įskaitoje susirungė penkios dalyvės. Pirmąją vietą užėmė Augustė Rupšytė, kuri vos 2,47 sek. aplenkė Ainą Jančauskienę. Dar 14 sek. atsiliko ir trečią vietą užėmė jaunimo įskaitoje taip pat startavusi Gertrūda Laurinavičiūtė.
Bendrai šiemet moterų įskaitoje bent kartą startavo 12-a dalyvių, o pirmoji vieta atiteko Palangos etapo nugalėtojai Augustei Rupšytei, kuri 8 taškais pranoko Olgą Židovlenkovą, nestartavusią paskutiniame etape. Trečią vietą užėmė G.Laurinavičiūtė.
FWD įskaita
Į priekiniais ratais varomų (FWD) automobilių įskaitą užsiregistravo 13-a dalyvių, o bendrai per visą šių metų sezoną buvo net 52 dalyviai.
Pirmas Palangoje buvo Edvinas Litvinskas, 4,2 sek. aplenkęs Vygantą Januškį. Trečias liko Jordanas Dirgėla, nuo antros vietos atsilikęs tik 1,45 sek.
Tačiau serijos nugalėtoju tapo, ketvirtu Palangoje buvęs Aurimas Nasickis, kuris už antroje vietoje likusį Artūrą Kupčių sukaupė 18 taškų daugiau. Trečiąją vietą užėmė šio etapo nugalėtojas E.Litvinskas, pralošęs sezono nugalėtojui 45 taškais.
RWD įskaita
16 dalyvių stojo prie starto galiniais ratais varomų (RWD) automobilių įskaitoje. Etapo nugalėtoju tapo Paulius Skarbalius. Antrąją vietą užėmęs Julius Povilauskas nuo jo atsiliko tik 2,5 sek. Trečias buvo Robertas Valkeris, kuriam iki antros pozicijos pritrūko vos 0,22 sek.
Iš viso sezone dalyvavo 44 dalyviai, o susumavus visus taškus „Eolto“ taurę laimėjo Julius Povilauskas, laimėjęs net tris etapus iš penkių. Antras liko Darius Kutavičius, o trečiąją vietą pelnė Darius Sukackas.
AWD įskaita
Visais ratais varomų automobilių Palangoje buvo septyni. Greičiausiai trasą du kartus įveikė ir pirmą vietą užėmė Jonas Valaitis, kuris 2,11 sek. pranoko Modestą Gedvygą. Trečią rezultatą užfiksavo Ligitas Kordušas, pralošęs Modestui vos 0,52 sek.
Iš viso serijoje savo jėgas išbandė 24-i AWD techniką vairuojantys dalyviai, o geriausias tarp jų buvo, daugiausiai taškų surinkęs Vidmantas Jankūnas, nuo kurio vos vienu tašku atsiliko Ligitas Kordušas. Trečią vietą užėmė Audronis Gulbinas, surinkęs 14 taškų mažiau.
Laisva įskaita
Laisvoji įskaita ir vėl buvo gausiausia, o kovos buvo pačios įnirtingiausios. Dalyvauti panoro net 27 dalyviai. Nepralenkiamas čia buvo Edvinas Litvinskas, 1,8 sek. aplenkęs Aidą Valucką. Trečią vietą užėmė Vygantas Januškis, nusileidęs antros vietos laimėtojui tik 1,33 sek.
Per visus penkis šio sezono etapus laisvojoje įskaitoje buvo startavę net 74 skirtingi dalyviai. Susumavus visuose etapuose pelnytus taškus, gausiausią jų kiekį surinko Julius Povilauskas, kuris ir tapo šios įskaitos sezono nugalėtoju. 13-a taškų nuo jo atsiliko ir antrą vietą užėmė Darius Kutavičius. Darius Sukackas surinko dar 66 taškais mažiau ir liko trečias.
Bendrai per penkis etapus automobilių slalomo serijoje „Liqui Moly“ iššūkis „Eolto“ taurei laimėti buvo išdalinta net 211 skirtingų startinių numerių, kas rodo tokios automobilių sporto šakos populiarumą Lietuvoje.