Komandos mechanikai labai nustebo, kad avarijos metu nenukentėjo nei variklis, nei kumštelinė pavarų dėžė – tai patys vertingiausi agregatai. Dideliu greičiu lėkęs automobilis nuslydo nuo kelio, vertėsi ir trenkėsi į medį.
V.Žala džiaugėsi, kad šįsyk automobilį prikelti paprasčiau, nes bolidas ruošiamas pagal nacionalinės L8 klasės reikalavimus: „Ruošiant pagal tarptautinius N4 grupės reikalavimus, kiekvienas varžtas turi būti standartinis ir skirtas būtent to modelio automobiliui – tai brangu. Tuo tarpu pagal nacionalinius reikalavimus, komplektuoti galima kur kas paprasčiau ir patikimiau, o dalių pasirinkimas – platesnis.“
Nors automobilis dar tik įgauna galutinę formą, tačiau komandos mechanikas Dalius Rinkevičius sakė, kad progresas – spartus, tad jau kitą savaitę „Subaru Impreza“ tikisi pastatyti ant ratų.
Artimiausioms varžyboms ambicingų planų V.Žala nekelia: „Didelis pasiekimas būtų finišuoti. Taip pat neaišku, ar neišlįs ylų iš maišo po paskutinės avarijos. Kita vertus, ne šaškėmis žaidžiame, kovinis tempas bus.“
Sportininkas pasidžiaugė, kad tradiciškai „Autoplius 300 Lakes rally“ susirenka daug pajėgių lenktynininkų, todėl nusimato graži kova, o organizatoriai itin stengiasi ne tik suorganizuoti varžybas, bet ir surengti šventę žiūrovams. V.Žalos ir D.Aleknos ekipažas siekia susirinkti maksimalų kiekį taškų tiek Lietuvos, tiek Baltarusijos ralio čempionatuose.
„Autoplius 300 Lakes rally“ įvyks jau rugpjūčio 9-10 dienomis Zarasų apylinkėse. Tai bus įskaitinis Lietuvos, Latvijos ir Baltarusijos ralio čempionatų etapas.