Ketvirtadienį lenktynininkai važiavo bandomuoju „Shakedown“ greičio ruožu, kurio ilgis – 3,3 km. Kadangi Zarasų apylinkėse jau ilgą laiką nebuvo lietaus, žvyras dulka stipriai nei paprastai vasarą. Teisėjai dėl saugumo net nusprendė leisti ralistus ne kas vieną minutę, o kas dvi – vienam pravažiavus, po minutės dar nebūdavo nusėdęs dulkių debesis.
Penktadienį ir šeštadienį dalyviai bus paleidinėjami kas minutę, tad visų ekipažų laukia nemenkas iššūkis kovojant su kiek netikėtu priešu – prastu matomumu dėl ypatingai dulkančio žvyro.
Dauguma lenktynininkų džiaugėsi bandomuoju GR, nors ir ne visiems pavyko jį išbandyti – buvo ekipažų, kurie valandą trunkantį stovėjimą eilėje prie starto ir pravažiavimą 3,3 km lenktynininiu režimu iškeitė į kitų greičio ruožų susirašinėjimą.
Visi be išimties kalbinti sportininkai išskyrė 12 GR. Net 32 kilometrų ilgio greičio ruožas – priešpaskutinis ir jame greičiausiai spręsis ralio nugalėtojas. Antroji greičio ruožo dalis bus itin sudėtinga – daug tramplynų, greitų ir staigių kelio vingių, vienas po kito einančių posūkių.
Įdomiausią vietą stebėjimui penktadienį dauguma nurodė greičio ruožą Visagino mieste, ypač – jo dalį stadione. Čia vairuotojų laukia sudėtingas ir siauras įvažiavimas į stadioną, kur lengva padaryti klaidą, o iškart už dirbtinio tramplyno laukia stulpas. Viena išeitis čia – staigiai stabdyti ir saugiai išvažiuoti iš stadiono. Antra – nespausti stipriai vidurinio pedalo ir tikėtis nuo stulpo „praeiti“ kelių dešimčių centimetrų atstumu.