Kiekvienas „Autoplius Fast Lap“ dalyvis ir žiūrovas laukia naujojo sezono, mat pavasaris pateikia daugiausiai siurprizų. Lenktyninkai žiemas praleidžia savo dirbtuvėse, konstruodami papildomus aerodinaminius elementus, modifikuodami važiuokles ir įpūsdami naujų jėgų varikliams. Geri namų darbai gali pelnyti nemažai taškų sezono eigoje ir sumaišyti nusistovėjusią lyderių tvarką.
Vis dėlto 2016 metų lenktynių serija žada dar daugiau siurprizų, mat žiemą dalyviai ne tik kruopščiai ruošė techniką. Per šį laiką įvyko nemažai derybų, jie keitėsi bolidais ir pirko naujus. Tokie veiksmai lėmė, kad vienų klasių lyderiai perėjo į kitas, atsirado jaunų veidų ir patyrusių veteranų. Bet apie viską aiškiai ir iš lėto.
„Hondistų“ mainai su BMW poskoniu
Retam pernai pro akis praslysdavo mėlynas vilniečio Andriaus Keblio „Honda Civic“. Taip buvo ne tik dėl to, kad jo šoną puošė masyvus „Hard Rock“ užrašas, tačiau bolidas yra išties greitas. Praėjusį sezoną „Wolf Race“ lentynių R2000 klasėje jis nusileido tik su naujesnio modelio „Civic“ važiavusiam Juliui Skirmantui. Išties rimta.
Konkurencingi ratai perėjo į dar pilnametystės neturinčio panevėžiečio Kristijono Pelanio rankas. Pilotas pernai debiutavo „Time Attack“ disciplinoje su 1,6 litro „Renault Clio“. Kaip pripažįsta sparčiai tobulėjantis K. Pelanis, anksčiau jis žiedinėse varžybose nedalyvaudavo ir azartą malšindavo įvairiuose slalomuose bei atvirų durų dienose trasose.
Tik persėsti į galingesnį bolidą jam neužteko. „Hard Rock“ apdailas pakeitė ikoniškiausias piešinys automobilių istorijoje. „Honda“ buvo padengta menininko Jeffo Koonso „BMW Art Car“ kolekcijai skirto M3 piešinio kopija. Be jokios abejonės, vienas išvaizdžiausių bolidų šį sezoną.
Tuo tarpu pats A. Keblys nesikremta, kad tokia idėja jam neatėjo anksčiau, mat pats šį sezoną persėda į egzotiškąjį „Honda S2000” rodsterį. Pilotas lieka toje pačioje klasėje, tačiau pirmąjį lenktynių etapą Estijoje žada praleisti. Kol kas S2000 įgauna naujas formas ir buria naują arklio galių kaimenę.
Žaismingiausias bolidas nuožmiausioje klasėje
Geras prekybinių santykių tarp Vilniaus ir Panevėžio vardas pasitvirtino, kai greita ir įspūdinga Tauro Tunylos „Mazda MX5“ iškeliavo į panevėžiečio Šarūno Kaskevičiaus garažą. Pastarasis negali pasigirti dideliu startų skaičiumi „Autoplius Fast Lap“ lenktynių serijoje, tačiau užteko kartą startuoti Estijoje, kad standartinis „Mitsubishi Lancer Evo V“ ir „Street“ klasė taptų per ankšta.
„Pro“ klasėje startuosiantis Š. Kaskevičius dar neskuba išnaudoti viso potencialo, todėl paprašė buvusio MX5 šeimininko, kad šis kiek apribotų galią. Vis dėlto pilotui užsidegimo netrūksta, mat net dirbdamas Norvegijoje grįžta į Baltijos šalis lenktyniauti. Akivaizdu, kad „Autoplius Fast Lap“ sienos negalioja.
Tuo tarpu T. Tunyla atsisakęs galingo rodsterio pasielgė dar drąsiau. Jis persėdo į vieną mažiausių „Volkswagen“ kūrinių – „Lupo“. Kišeninės raketos vardą bolidas pateisins su kaupu, nes jau dabar išmargintas kultinio animacinio filmo „Pakalikai“ motyvais. Jis užtikrintai sulauks daugiausiai mažųjų „Autoplius Fast Lap“ žiūrovų baksnojimų pirštais.
Vis dėlto T. Tunyla tik iš pažiūros nusiteikęs juokauti. „VW Lupo“ išvysto 190 AG ir yra lengvesnis už orą - tobulos savybės dalyvauti „Wolf Race“ klasėje R1600. Nuosaikesni lenktynių gerbėjai jau dabar supranta, kad „Pakalikų“ motyvai bus nuolatinis svečias B diviziono R2000 klasės lyderių veidrodėliuose. Panašu, kad mažasis „Lupo“ gali gerokai pakeisti „Civic“ uzurpuotą klasę.
Tiesa, žiūrovai „Pakaliką“ galės pamatyti ir „Time Attack“ rungtyje. Čia su bolidu važiuos kiti „Tauras Racing“ komandos nariai Povilas Eitutis ir Laurynas Bagatyrius. Jie žada ne tik perimti vairą, tačiau ir T. Tunylos perduodamas žinias, gudrybes ir patirtį.
Intriguojantys pasikeitimai
Mainai tarp Vilniaus ir Panevėžio jau tampa tradicija. Vienas greičiausių „Autoplius Fast Lap“ BMW bolidų, priklausęs Mindaugui Rickevičiui, dabar keliauja pas Luką Kaušilą. 3 serijos BMW arba, kaip jį vadina profesionalai, E30 savyje slepia naujesnės kartos M3 jėgainę. Puikiausios sąlygos aukščiausiems rezultatams, tačiau L. Kaušilas patirtimi dar nusileidžia automobilio galiai ir žada palaikyti saugų tempą.
Patirties pilotas turės iš kur semtis, mat juo pasirūpins beveik visa panevėžį vienijančios „Greičio Svajonės“ komandos vadovas Tadas Petronis. Pastarasis lenktynėms kuria itin konkurencingą „Subaru“, tačiau yra prietaringas, todėl nuotraukas ir technines detales laiko po itin stora paslapties skraiste.
Galimybių dar yra
Tuo tarpu Artiomo Blinovo galingas BMW ir Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Evo X“ dar tik laukia naujųjų šeimininkų, rinkdami peržiūras „Autoplius.lt“ skelbimų portale. Lieka paslaptimi, ką pasirinks lenktyninkai.
Abu automobiliai pasirengę nors ir rytoj startuoti lenktynėse ir kirsti finišo liniją, o ne parvažiuoti namo prisikabinus prie „Autoplius Fast Lap“ gelbėtojų automobilio „Nissan Navara“. Praėjusiais metais abiejų automobilių lenktynininkai įrodė, kad automobiliai yra itin greiti ir gali kovoti dėl pergalių tiek „Time Attack“ greičiausio rato varžybose, tiek „Wolf Race“ kovose.
Sezono intriga?
Neabejotinai didžiausia sezono intriga tapo gaivališka galia pasižyminčios Pauliaus Insodos „Mitsubishi Xtra Evo IX“ perėjimas į patyrusias rankas. Kaip atvirauja naujasis šeimininkas Dainius Matijošaitis, spalvingosiose „Autoplius Fast Lap“ varžybose pilotuos visiškai nepažįstamą, bet labai greitą bolidą.
Savo patirties kauniečiui įrodinėti nereikia, mat pernai dalyvavo „European Le Mans“ lentynių serijoje ir skynė pergales Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatuose. Visgi perėjimas į naują lentynių seriją D. Matijošaičiui reiškia naujus iššūkius, kuriems jis pradeda ruoštis gerokai iš anksto.