Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autoplius Fast Lap“ ir „Robyworks“ pristato vaizdo klipą „I AM FAST LAP“

„Autoplius Fast Lap“ organizatoriai bendradarbiaudami su viena smarkiausiai kylančių vaizdo klipų studijų iš Latvijos – „Robyworks“, sukūrė vaizdo klipą nupasakojantį „Autoplius Fast Lap“ lenktynių festivalio idėją iš esmės.
„Autoplius Fast Lap“
„Autoplius Fast Lap“ / Organizatorių nuotr.

Trumpas filmas filmuotas šių metų finaliname „Autoplius Fast Lap“ etape, Kačerginės „Nemuno žiede“. Pagrindinį vaidmenį atliko vienas „Autoplius Fast Lap“ įkūrėjų Kristijonas Vaičys, kuris nupasakoja lenktynių atsiradimo įstoriją bei ideologiją.

Pasiūlius „Autoplius Fast Lap“ organizatoriams, „Robyworks“ kolektyvas iš Latvijos nedvejodami sutiko filmuoti lenktynių festivalį, patvirtindami, kad tai buvo maža jų svajonė. Filmuotojų komandą sudaro šeši, skirtingas funkcijas atliekantys, žmonės, kurių dalis dirba mados, fotografijos, filmų kūrimo srityse.

VIDEO: „I am Fast Lap“

Robertsas Vitolsas yra filmo direktorius tuo pačiu atlikęs ir operatoriaus pareigas. Renarsas Ositis yra „I AM FAST LAP“ klipo montuotojas, taip pat įamžinęs vaizdus su kamera. Prie jų prisijungė Airijoje filmavimo mokslus krimtęs Ivarsas Burtnieksas. Vaizdus iš paukščio skrydžio fiksavo Edgaras Dreijersas valdydamas sudėtingą „DJI Inspire 1” droną, kuris, beje, filmavimo metu patyrė mažą avariją. Edgaras Kalninsas bei Rihardas Kalaida dokumentavo filmo kūrimą iš užkulisių.

Kuriant vaizo klipą labai pravertė pačių lenktynininkų sukurtas turinys – dalyvių vaizdo siužetai filmuoti iš automobilių. Tai suteikė klipo kūrėjams „Robyworks“ daugiau galimybių perteikti lenktyniavimo emociją, parodyti ką mato ir kaip jaučiasi vairuotojai lenktyninėje aplinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?