Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autoplius Fast Lap“ organizatoriai reklamose „užtikrino“ lyčių lygybę

Artėjantį savaitgalį vyks „Autoplius Fast Lap“ varžybos Kačerginės „Nemuno žiede“. Vienos populiariausių žiedinių lenktynių Lietuvoje ne kartą pagarsėjo drąsiomis reklamomis, kurias dalis visuomenės palaikydavo įžeidžiančiomis. Ne išimtis ir praėjusią savaitę pasirodžiusi reklama.
„Autoplius Fast Lap“ reklamų iškarpos
„Autoplius Fast Lap“ reklamų iškarpos

Gegužės 21-22 dienomis vyksiantį „Autoplius Fast Lap“ etapą, pavadintą „Autoreivu“, organizatoriai reklamavo susukdami vaizdo klipą, kurio herojė – kukliai apsirengusi mergina.

Merginai ant užpakalio klijuojamas lipdukas #iamfastlap, o keliolikos sekundžių trukmės klipe ji apsinuoginusi atsisėda į sportinį automobilį.

„Facebook“ tinkle paviešintu vaizdo siužetu pasipiktino Moterų Informacijos Centras, kurio atstovės pasipiktino neva pažeidžiamomis moterų teisėmis.

„Kodėl vis atsiranda nuotaiką gadinančių, moteris žeminančių video? Lauksime tęsinio su lipdukų klijavimu ant šios idėjos autorių užpakalių. Manot nesulauksime? Kaži kodėl...“, – buvo rašoma centro paskyroje.

Atsakymo Moterų Informacijos Centras sulaukė. Ir gana originalaus. Analogiško vaizdo siužeto, tik jo herojus – nebe mergina, o vyras. Jis ne tik išraiškingai staiposi prieš kamerą, bet ir mosuoja kebabu bei ant užpakalio turi tą patį #iamfastlap lipduką.

Moterų informacijos centras po klipo pasirodymo pasidžiaugė, kad organizatoriai taip greitai sureagavo į kritiką, tačiau patvirtino, jog atsiprašymo laukti nereikėtų.

Antrasis „vyriškasis“ vaizdo klipas susilaukė ne ką mažiau peržiūrų nei pirmasis – „Facebook“ tinkle jie buvo peržiūrėti po 24 tūkst. kartų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos