Šiame etape bendru organizatorių, bei lenktynininkų nutarimu, vietoje tradicinių 10 ratų, distancija buvo sutrumpinta iki 6 – taip, termometrui lipant virš 35 laipsnių, buvo tausojama technika, bei vairuotojų sveikata – visgi daugelio sportinių mašinų salonai įkaisdavo daugiau nei 40 laipsnių.
„Wolf Race“ kvalifikacija
Nekreipdami dėmesio į ilgą ir alinančią vakarykštę dieną, lenktynininkai kvalifikacijos startui rykiavosi jau 8.30 val., taip tikėdamiesi, jog karštis neįtakos automobilių greičio.
Geriausiai kvalifikacijoje pasirodė Artiomas Blinovas, vairuojantis BMW E36 Coupe – jis užfiksavo 1:46:384 laiką, vos keliomis šimtosiomis aplenkdamas Ugnių Žiedavičių. Tiesa, Ugnius tokiu rezultatu negalėjo labai skųstis – naktį prieš lenktynes jis netgi spėjo pasikeisti pavarų dėžę. Trečiasis kvalifikacijoje liko Tauras Tunyla. Šeštadienį gimtadienį minintis lenktynininkas vakar dienos lenktynių metu turėjo problemų su pavarų dėže ir stabdžiais, tačiau šiandienos lenktynėse Tauras teigė „pagaliau“ neturys priekaištų automobiliui. Tauro laikas - 1:46:472.
Pirmosios „Wolf Race“ lenktynės
Pirmųjų lenktynių starte į priekį, pasinaudodamas keturių varomų ratų sukibimu, iššoko Ugnius Žiedavičius, už jo - Artiomas Blinovas bei Tauras Tunyla. Kol Artiomas ir Tauras kovojo tarpusavyje, Ugnius spėjo susikrauti nemažą persvarą, tačiau „Evo X“ varikliui pradėjus rodyti kaprizus, panevėžietis nukrito į trečiają vietą bendroje įskaitoje. Tauras Tunyla, aplenkdamas Artiomą, iššoko į pirmąją poziciją, kurioje laikėsi iki lenktynių finišo.
Nedaug nuo jų atsiliko geltonu „Mitsubishi Evo“ važiavęs Arūnas Gečiauskas, stabiliai ir greitai važiavęs viso lenktynių savaitgalio metu. Ugnius Žiedavičius, nenorėdamas visiškai suniokoti savo automobilio variklio, nusprendė antrosiose „Wolf Race“ lenktynėse nebedalyvauti.
Antrosios „Wolf Race“ lenktynės
Kaip ir pirmųjų lenktynių metu, lenktynininkai važiavo sutrumpintą, šešių ratų distanciją. Puikiai startavę Virginijus Gelžinis, bei Arūnas Gečiauskas lenktynių pradžioje pabėgo nuo „kamštyje“ likusių konkurentų. Lenktynių lyderiai spėjo pasikeisti keletą kartų, kol iš 10 vietos startavęs Tauras Tunyla vieną po kito lenkė konkurentus ir galiausiai įsitvirtino pirmoje vietoje.
Puikiai važiavęs Virginijus paskutiniame rate iš antrosios vietos smuktelėjo į ketvirtąją, prieš save užleisdamas Artiom Blinov, bei Arūną Gečiauską. Vakar pakeista Tauro Tunylos „Mazda Miata“ pavarų dėžė paskutiniuose lenktynių ratuose pradėjo gesti, tačiau Taurui užteko vos ketvirtą pavarą turinčios „dėžės“.
„Wolf Race“ apdovanojimai
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus, prizininkai vieni kitus keitė ant nugalėtojų pakylos, besigaivindami šaltu vandeniu, bei taškydamiesi tradiciniais šampano purslais.
Silpniausioje R1600 klasėje trečiasis liko Tomas Jatkevičius, vairuojantis „VW Golf 1“, antrasis – Tomas Buškevičius, važiavęs su „Honda Civic“, o pirmasis – Aurelijus Beleckis, taip pat vairavęs „Honda Civic“.
R2000 klasėje trečiasis buvo Aleksandras Iljinas, bei jo ryškiai geltonas „Honda Civic“. Ant antrojo podiumo laiptelio užlipo Ivanas Zhirnovas, o pirmasis – visas lenktynes dominavęs Julius Skirmantas. „Civic“ klasė darkart užsitikrino savo pavadinimą.
R3000 klasėje trečią vietą iškovojo Kasparas Skyrelis, vairuojantis BWM E46 automobilį. Antrasis – Virginijus Gelžinis, su BMW E30. Beveik viso antrojo „Race“ metu Virginijus kovojo su lūžusiu akseleratoriaus pedalu. Pirmasis – abejonių visą savaitgalį nekėlęs klaipėdietis Artiomas Blinovas, bei jo baltas BMW E36.
Galingiausioje R3000+ klasėje trečiasis tapo Tomas Sveikauskas, vairuojantis žalią „Toyota Supra“. Antrasis – šių metų naujokas, Arūnas Gečiauskas, vairuojantis geltoną „Mitsubishi Evo“. O pirmasis – dvigubą dovaną gimtadienio proga pasidovanojęs Tauras Tunyla. Sunku įsivaizduoti geriau atšvęstą gimtadienį, tiesa?