Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autoplius.lt Fast Lap Drift Race“ lenktynininkai tiesiai beveik nevažiuos

Rugpjūčio 26 d. „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynėse bus kažkas visiškai naujo – pirmą kartą rengiamos „Drift Race“ lenktynės. Jų dalyviai jau dabar žiūrovams žada tikrą padangų dūmų ir azarto pasiutpolkę.
Šoninio slydimo pasirodymai „Autoplius.lt Fast Lap“ metu
Šoninio slydimo pasirodymai „Autoplius.lt Fast Lap“ metu

Lenkimai šonu

Starte išsirikiuos septyni drifto automobiliai. Pozicijas jie dalinsis džentelmeniškai – traukdami burtus. O užsidegus žaliam šviesoforo signalui, visi turės įveikti keturis trasos ratus.

Tačiau visas ne taip paprasta, nes žiūrovams nepamirštamų reginių suteiks tam tikros taisyklės. Dalyviai turės dvi trasos vietas „driftinti“ – Ąžuolo posūkį ir starto/finišo zoną. Vienas geriausių Lietuvos slydimo šonu meistrų ir šių lenktynių sumanytojų Mantas Kulvinskas atskleidžia, kad greičiausiai ir kiti posūkiai bus įveikiami šonu.

„Reikia nepamiršti, kad automobilių važiuoklės ir diferencialai sukonstruoti drifto varžyboms. Dėl šios priežasties jie sunkiai važiuoja tiesia linija. Kitas dalykas – lenkimai gali vykti ir slystant šonu, todėl bus geras reginys žiūrovams“, – „Drift Race“ lenktynių vaizdinius prieš akis kuria jis.

M. Kulvinskui pritaria ir kitas žymus drifto pasaulio vardas Gediminas Levickas. Pasak jo, tiek greičiai, tiek trajektorijos lenktynėse bus įspūdingos.

Privalomas padangų keitimas įneš daug sumaišties. Čia viskas priklausys nuo mechanikų sugebėjimų greitai pakeisti ratus. Manau, kad tai turės įtakos kiekvieno galutinei vietai finiše

„Sunku numatyti, kaip į mano komandas reaguos automobilis, važiuojantis didesniu nei 200 km/val. greičiu. Visų automobiliai bus tikrai galingi. Žinau, kad kai kurie ir po 1000 AG „išsuka“, todėl kol kas neįsivaizduoju, kurioje trasos dalyje ir kaip geriau atlikti lenkimus. Žinau tik viena – žiūrovams bus daug dūmų ir garso“, – pasakoja jis.

Šachmatai dūmuose

Greitas slydimas šonu yra tikra giljotina padangoms. Todėl po dviejų ratų visi pilotai turės priverstinai sustoti techninio aptarnavimo zonose, kur jiems bus keičiamos galinės padangos. M. Kulvinskas atskleidžia, kad būtent čia prasidės tikrosios „Drift Race“ intrigos.

„Privalomas padangų keitimas įneš daug sumaišties. Čia viskas priklausys nuo mechanikų sugebėjimų greitai pakeisti ratus. Manau, kad tai turės įtakos kiekvieno galutinei vietai finiše“, – pasakoja jis.

Tuo tarpu G. Levickas juokiasi, kad vienintelė jo strategija šiose lenktynėse – „nenurašyti“ automobilio į griovį, kur jau laukia gelbėjimo automobilis „Nissan Navara“.

„Viskas ko galiu tikėtis, kad prieš startą traukiami burtai man bus palankūs. Jei stovėsiu priekyje – nerizikuosiu aklai paskęsti padangų dūmų debesyje“, – apie laimingus atsitiktinumus kalba lenktynininkas.

Taip pat šiemet prie starto linijos stoti jau nori „Drifto karaliai“ Andrius Čibirka, Evaldas Kovalenko bei Andrius Vasiliauskas, Džiugas Matusevičius ir Artūras Ravluškevičius.

Naujos drifterių lenktynės „Drift Race“ papildys ir taip pilną „Autoplius.lt Fast Lap“ varžybų tvarkaraštį, kur vyks „Time Attack“ greičiausio rato sezono nugalėtojų paieškos ir „Wolf Race“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato aršios kovos.

Paskutinio „Autoplius.lt Fast Lap“ etapo startas – rugpjūčio 26 dieną „Nemuno žiedo“ trasoje. Vyks „Time Attack“ greičiausio rato lenktynės, „Wolf Race“ kovos dėl Lietuvos čempiono titulo, naktinis driftas „Šėrykloje“ ir – kaip jau žinote – pirmą kartą organizuojamos „Drift Race“ lenktynės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos