„Autoplius.lt Fast Lap“ greičiausio rato „Time Attack“ važiavimuose laukia įnirtingiausios dvikovos

Šių metų „Autoplius.lt Fast Lap“ sezonas įpusėjo. Greičiausio rato „Time Attack“ lyderiai surinko pusę visų sezono taškų. Trečiasis etapas vyks namų trasoje, todėl pats laikas apžvelgti, kur vyks įnirtingiausios dvikovos, rašoma pranešime.
„Autoplius.lt Fast Lap“ etapo „Time Attack“ greičiausio rato disciplinos nugalėtojai
„Autoplius.lt Fast Lap“ etapo „Time Attack“ greičiausio rato disciplinos nugalėtojai / „Autoplius.lt Fast Lap“ org. nuotr.

Kaip vyksta „Time Attack“

Greičiausio rato „Time Attack“ rungtis yra seniausia „Autoplius.lt Fast Lap“ disciplina. Čia ir yra užkoduotas lenktynių pavadinimas. Tiesa, dalyviai čia pirmiausiai lenktyniauja patys su savimi. Jie į trasą yra išleidžiami keliomis grupėmis ir laimi tas, kurio rato įveikimo laikas yra trumpiausias.

Lenktynininkai yra suskirstyti į STREET ir PRO klases. Pirmoje važiuoja minimaliai modifikuoti arba visai nemodifikuoti standartiniai automobiliai. PRO klasėje dalyvauja automobiliai, pilnai paruošti lenktynėms: su saugos lankais, dideliais aerodinaminiais elementais, palengvinta konstrukcija ir kitais pakeitimais.

„Time Attack Street“

Ilgametis „Street“ klasės lyderis „Time Attack“ lenktynėse – Dainius Kablys. Jis su „Mitsubishi Lancer EVO X“ po dviejų etapų kol kas yra pirmas ir turi 18 taškų. Lenktynininkas laimėjo antrąjį Rygos etapą, o pirmajame buvo antras.

D.Kablys tikrai negali pasakyti „gera pradžia – pusė darbo“, nes tik tašku nuo jo atsilieka stipriai patobulėjęs Simonas Urbonas. „Subaru Impreza“ vairuojantis jaunuolis pirmame etape vos keliomis dešimtosiomis aplenkė D.Kablį, o Rygoje po bemiegės nakties garaže užėmė antrą vietą.

Trečioje vietoje – praėjusių metų STREET klasės nugalėtojas Algirdas Gelžinis. Jo greita „Audi TT RS“ pelnė 11 taškų. Tiesa, tiek pat turi ir Marius Grigaitis su „Mitsubishi Lancer EVO X“. Panašu, kad kova verda ne tik dėl 1, bet ir dėl 3 vietos.

1. Dainius Kablys, „Mitsubishi Lancer EVO X“, 18 taškų.
2. Simonas Urbonas, „Subaru Impreza“, 17 taškų.
3. Algirdas Gelžinis, „Audi TT RS“, 11 taškų.
4. Marius Grigaitis, „Mitsubishi Lancer EVO X“, 11 taškų.

„Time Attack PRO“

„Time attack PRO“ grupėje taškų skirtumai labai panašūs. Pirmoje vietoje čia rikiuojasi antrą automobilį sezone pakeitęs Ramūnas Čapkauskas. Paskutinėse lenktynėse jis dalyvavo su „Seat Cupra TCR“ ir prieš trečią etapą turi 17 taškų.

Aistės Pilvelytės pėdomis seka Paulius Reisas. Jis visuose šio sezono „Time Attack“ važiavimuose finišavo antras. Tiesa, kartu su savo BMW E30 nuo pirmos vietos kol kas atsilieka tik vienu tašku. Iki trečiojo etapo lenktynininkas dar turi susitvarkyti variklį ir tada kėsinsis į pirmąją vietą.

Absoliutus praėjusių metų lyderis Arūnas Gečiausias kol kas trečias. Svarbu paminėti, kad su savo moderniu „Mitsubishi Lancer EVO VIII“ jis važiavo tik pirmame etape. Čia jis laimėjo ir dabar turi tuos pačius 10 taškų. Trečiajam „Autoplius.lt Fast Lap“ etapui paraišką A.Gečiauskas jau užpildė, todėl pailsėjęs visai automobilių sporto bendruomenei galbūt gali padovanoti naują „Nemuno žiedo“ rekordą.

1. Ramūnas Čapkauskas, „Seat Cupra TCR“, 17 taškų.
2. Paulius Reisas, BMW E30, 16 taškų.
3. Arūnas Gečiausias, „Mitsubishi Lancer EVO VIII“, 10 taškų.

„Time Attack“ greičiausiųjų paieškos vyks rugpjūčio 11 dieną Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Dalyviai medžios kuo greitesnius rato įveikimo laikus. Organizatoriai tikisi, kad niekas neperžengs fizikos diktuojamų ribų ir pagalbos automobilis „Nissan Navara“ neturės daug darbo. Bet, kai dalyvius skiria tokie maži taškų skaičiai, visko gali būti. Niekas nenori tenkintis antra vieta.

Visa „Time Attack“ taškų lentelė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis