„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Avarija ralio sezoną pradėjęs Giedrius Firantas: „Tuo ralis ir žavi – niekada nežinai, kas laukia“

Savaitgalį įvykęs dviejų dienų „Halls winter rally“ ralis buvo itin brangus: jau penktadienį vakare dalyviai patyrė daugybę avarijų, kurių dalis baigėsi itin skausmingai.
Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažo avarija „Halls winter rally“
Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažo avarija „Halls winter rally“ / Asmeninio albumo nuotr.

Antrąją dieną startui greičio ruožuose rikiavosi vos 70 procentų ekipažų. Tarp pasitraukusiųjų pirmojo greičio ruožo metu – Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas, dalyvavęs L9 įskaitoje su BMW 325 automobiliu.

Valdas Valdo nuotr./Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažo avarija „Halls winter rally“
Valdas Valdo nuotr./Giedrius Firantas „Halls winter rally“

Kaip nutinka taip, kad ilgai laukiant sezono pradžios, jis prasideda nesėkmingai ir, netgi, skausmingai, tiek fiziškai, tiek finansiškai?

„Tuo ralis ir žavi – niekada nežinai, kas laukia, koks jis bus, ar atlaikys technika ir ar pats būsi pasiruošęs fiziškai ir morališkai“ – pasakojo ekipažo pilotas Giedrius Firantas. „Iš tikrųjų, manau, trūko mums treniruočių. Vienas sezonas baigiasi, pažeriame bolidą, surenkame iš naujo, jeigu spėjame – sudalyvaujame treniruotėse. Bet kartais tos va vienos dienos, kaip studentams, ir pritrūksta. Pora mėnesių nevažiuoti ir po to startuoti sportiniu režimu – per ilga pertrauka, per didelis laiko tarpas. Tai, manau, parodė ir pirmas šių metų ralis. Ralyje klysta visi: ir vairuotojai, ir šturmanai, ir mechanikai. Buvo avarijų ir kur kas skausmingesnių, nei mūsų. Oras taip pat turi daug įtakos – ne tik kelio danga lemia vienus ar kitus važiavimo pasirinkimus ar manevrus, matomumas – irgi“, – įspūdžiais po pirmojo ralio dalinosi ekipažas.

Asmeninio albumo nuotr./Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažo avarija „Halls winter rally“
Asmeninio albumo nuotr./Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažo avarija „Halls winter rally“

„Treniruotės yra pagrindinis dalykas, padedantis ne tik vairuotojui pagerinti kokybę ar prisiminti ką jis mokėjo praeitą sezoną. Čia dar reikia nepamiršti ir ekipažui komunikuoti. Važiuojame dviese, susikalbėti – būtina. Net ir dviračiu važiuojant po trijų mėnesių reikia laiko, kol atgauni savo tempą ir komfortą. Ralyje taip pat. O ir ne šachmatais susirenkame žaisti – žinome ir apie riziką, ir apie netikėtumus“ – pasakojo Giedrius Firantas.

Pasak ekipažo, po avarijos – automobiliui nieko blogo nenutiko: lempos jau yra, beliks pakeisti priekinę šakę ir bamperį.

„Gera pradžia pusė darbo. Sezoną pradėjome taip, kaip pradėjome, tikiu, viskas į gerą“ – apie tolimesnius planus paklaustas juokavo G.Firantas.

Antrasis Lietuvos ralio čempionato etapas vyks Latvijoje, „Rally Talsi“ metu gegužės 19-20 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs