Pastarajame lenktynių žiede F-1 varžybos yra rengiamos kasmet nuo pat čempionato egzistavimo pradžios 1950 m. Sutartis su Monzos trasa baigs galioti 2016 m. B.Ecclestone‘as užsiminė, kad nauja sutartis greičiausiai nebus pasirašyta.
„Monzos trasos ateitis neatrodo gerai. Nemanau, kad pasirašysime naują sutartį. Žvelgiant iš komercinės pusės, senoji sutartis mums buvo tragiška. Taigi, po 2016 m. sezono ištarsime viso gero“, – italų leidiniui „Gazzetta dello Sport“ sakė F-1 vadovas B.Ecclestone‘as.
Kalbama, jog alternatyva Monzos trasai yra laikomas kitas Italijoje esantis lenktynių žiedas – Mugello. „Ferrari“, kuriai priklauso pastaroji trasa, prezidentas Luca di Montezemolo anksčiau yra išreiškęs nuomonę, jog norėtų, kad ateityje F-1 lenktynės iš Monzos persikeltų į Mugello.
Tačiau B.Ecclestone‘as teigė, kad apie tokį scenarijų dar nebuvo rimtai kalbėta. Italijos galimybes išlaikyti F-1 lenktynes vienoje ar kitoje trasoje menkina šalyje vis krentatys čempionato žiūrimumo reitingai. B.Ecclestone‘o teigimu, prie to stipriai prisidėjo prasta „Ferrari“ ekipos forma.
„TV reitingai Italijoje yra mažesni nei kurioje nors kitoje šalyje. „Twitter“, „Facebook“ bei kitos komunikacijų priemonės atitraukia jaunus žmones nuo TV ekranų. Kaip pagerinti italų reitingus? Jei „Ferrari“ pilotai finišuotų pirmoje ir antroje vietose tiek kvalifikacijoje, tiek lenktynėse, TV reitingai pagerėtų visur. Aistra „Ferrari“ komandai egzistuoja visame pasaulyje“, – sakė B.Ecclestone`as.