VISOS DAKARO NAUJIENOS IR REZULTATAI
Kraupią avariją patyręs ekipažas gali džiaugtis tuo, kad abu liko gyvi ir sveiki, tik kiek apsidaužė.
„Ketvirtasis greičio ruožas, panašu, mums šiame Dakare yra lemtingas. Tokioje absoliučiai atviroje vietovėje su labai klaidžia navigacija ir labai daug greičio mes atlėkėme ir pataikėme į vieną išgraužą, kur automobilį išmetė ir paskui mes tapome tik jo keleiviais“, – tą pačią dieną po avarijos pasakojo B.Vanagas.
Trys dalykai
Grįžęs į Vilnių oro uoste jis sakė, kad yra trys dalykai: „Trumpuoju laikotarpiu ne to mes ten važiavom. Ilguoju laikotarpiu gyvenimo prasme nieko neatsitiko. O šiaip labai gera grįžti į Vilnių.“
B.Vanagas tikino nenorįs nusigraužti nagų, nes juk važiuojant į Dakarą visada žinoma, kad gali nefinišuoti: „Visiškai aišku, kad tokia galimybė egzistuoja. Tai techninė sporto šaka, labai sunkios varžybos, egzistuoja klaidos tikimybė ir t.t. Visa tai tu žinai, bet kai tai atsitinka, tai yra beprotiškai nemalonu.“
Klausiamas apie priežastis, Benediktas sakė jos dar tiksliai nežinąs, tačiau tai būtina išsiaiškinti – kitaip esą nebus galimybės kitąkart važiuoti greitai.
„Aš tos informacijos tiesiog neturėjau. Arba ji atsirado, bet stipriai per vėlai. Kodėl – nesiimu spręsti ir dabar tai nėra esmė, tai visiškai vidiniai mūsų dalykai, mums reikia išsiaiškinti. Ten galėjo būti daug scenarijų, kodėl taip.
Labiausiai gaila to, kad mes tiesiog nebevažiuojame lenktynėse. Turbūt tai pagrindinis dalykas“, – kalbėjo naktį į Vilnių per Frankfurtą parskridęs B.Vanagas.
Vieta, pareikalavusi aukos
Jis pabrėžė, kad toje Dakaro trasos vietoje ta pačia vėže važiavo trys, keturi ar net penki automobiliai, tik jie galbūt važiavo lėčiau ir jiems pasisekė labiau. O po avarijos lietuvių ekipažas paprašė Nyderlandų žurnalistų užstatyti tą vietą savo automobilių, ten esą galėjo būti daugiau nelaimių.
„Kadangi lenktyniauju apie 25 metus, žinau, kad būna lenktynėse kokia nors vieta, kur pasipila avarijos, tokia specifinė vieta, tai turbūt šita vieta buvo iš tokių, kuri pareikalavo konkrečiai mūsų aukos“, – svarstė lenktynininkas.
Jis dar kartą pakartojo, kad nenukentėjo nei pats, nei Filipe.
„Aš esu patyręs vartytojas, – nusijuokė B.Vanagas. – Su sveikata viskas gerai, bent tiek, kad nereikėtų apie tai dabar kalbėti. O šiaip tai tiesiog techninė avarija.
Tik tiek, kad tuo metu ir sraigtasparnis sekė, ir media buvo, tai ji buvo nufilmuota. Šiaip tokios avarijos nutinka, niekas nemato, tik būna įrašas, kad pasitraukė dėl avarijos. Šiuo atveju tai buvo parodyta, nes tam tikra prasme buvo gražus vaizdas.“
Kainuos daug
Kiek kainuos ši avarija, B.Vanagas sakė dar nežinąs: „Tai sužinosime, kai automobilis bus Vilniuje, tai bus vasario pirma ar antra savaitė, bet kainuos daug. Tada ir suskaičiuosime viščiukus, kurių vanagas nepagavo.“
Jis įsitikinęs, kad jeigu tai būtų automobilis iki paskutinio atnaujinimo, viskas atrodytų dar baisiau.
Apie ateities planus sportininkas kalbėti konkrečiai nenorėjo, nors neatmetė, kad kitąmet Dakare jis bus, nes turi nesuvestų sąskaitų.
Plačiau apie avariją skaitykite čia: B.Vanagas papasakojo apie avariją: automobilį išmetė ir mes tapome tik jo keleiviais.
Interviu su B.Vanagu iš Saudo Arabijos apie galimas priežastis, kodėl jiems taip nutiko trasoje, rasite čia: Benediktas Vanagas apie kvapą gniaužiančią avariją: žmogų nužudo ne greitis.
Aido Bubino įžvalgos apie galimas priežastis: A.Bubinas apie B.Vanago avariją: versijos, kodėl tai nutiko, gali būti kelios.