Naujausia informacija iš Saudo Arabijos – 15min GAZAS „Facebook“ paskyroje ir specialiame 15min Dakaro ralio polapyje.
Dalindamasis įspūdžiais po finišo B.Vanagas pasakojo, kad pirmasis trečdalis buvo labai geras, tačiau į orą labai kilo dulkės.
Grūmėsi su sunkvežimiais
„Kovėmės su kokiais aštuoniais sunkvežimiais ir toje kovoje praradome daug laiko“, – komentavo lenktynininkas.
Jis pridūrė, kad likusioje greičio ruožo dalyje buvo labai daug smėlio ir žema žole bei krūmais apaugusių kopų. Ekipažas išvengė paklydimų ir pasižymėjo visuose punktuose, nors rezultatų sistema to neparodė net ir po finišo.
„Sakyčiau, kad buvo labai kultūringas greičio ruožas – pasikeitėme vieną ratą, bet daug problemų neturėjome“, – apibendrino jis.
Pirmojoje lenktynių dalyje B.Vanagas toliau laikėsi konservatyvios strategijos ir rinkosi tokį tempą, kuris leistų išlaikyti užimamą poziciją.
Įveikęs 103 trasos kilometrus jis buvo 20-oje vietoje, tačiau kaip ir ankstesnėmis dienomis, toliau sekti komandos situacijos tapo neįmanoma – ekipažo GPS signalas tiesiog dingo iš organizatorių rezultatų sistemos. Net ir po finišo dar ilgai nebuvo aišku, kokie šio ekipažo rezultatai.
Užvirė kova dėl titulo
„Toyota Gazoo Racing“ gretose dėl antrojo titulo iš eilės kovojantis Nasseras Al-Atiyah ketvirtadienį turėjo tik vieną tikslą – aplenkti bendroje įskaitoje pirmavusį Carlosą Sainzą.
Tarp jų dviejų užvirė atskiros įnirtingos lenktynės, kurių nugalėtoju dienos pabaigoje tapo ispanas su „Mini“.
Jis dar trimis minutėmis padidino savo persvarą bendroje įskaitoje, tačiau ralio maratonas dar nesibaigė ir situacija dar daug kartų gali pasikeisti.
Nesėkmės toliau persekioja Eriką van Looną. Trečiadienį ekipažas virto, bet tęsė lenktynės, o penktajame greičio ruože sugedo visureigis ir olandas mažiausiai pusvalandį sugaišo remontui.
Išbandė ir smėlynus
Penktasis greičio ruožas buvo šiek tiek trumpesnis – 353 kilometrai, tačiau pakeliui link Chailio dalyviams teko įveikti ilgus 211 kilometrų pervažiavimų. Pasikeitus dangai, automobilių ekipažai pagaliau perėjo prie minkštesnio mišinio padangų. Akmenys ir visi kieti objektai tapo dar pavojingesni.
Po starto trasoje vis dar netrūko akmenų, tačiau vėliau prasidėjo smėlis ir kopos. Smėlynuose stūksojo gigantiškos uolos, kurios pasitarnavo kaip orientyras.