Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

B.Vanago komanda į Dakarą išsiuntė net 6 automobilius: buvo ir techninių siurprizų

„TOYOTA GAZOO Racing Baltics” komanda užbaigė antrąjį technikos išsiuntimo į Barseloną etapą. Iš Ispanijos uostamiesčio Dakaro organizatoriai komandų techniką įsipareigoja pristatyti į Saudo Arabiją.

Du techninio aptarnavimo sunkvežimiai ir Brian James Trailers priekaba, kurioje transportuojamas Benedikto Vanago „Toyota GR DKR Hilux“ bolidas vakar išvyko iš Vilniaus.

Tiesa, technikams teko atlikti ne tik suplanuotus darbus. Neveikė vieno iš serviso sunkvežimių šviesos, tad į komandos bazę savaitgalį buvo atvykę ir „Trelo“ specialistai, kurie greitai išsprendė problemą.

Dar šeštadienį su partnerių tralu pajudėjo pirmoji transporto priemonių pamaina, kuri nemažą kelionės dalį įveikė keltu iš Klaipėdos į Kylio uostą Vokietijoje. Tądien kelionę iki Saudo Arabijos pradėjo Vlado Jurkevičiaus „Toyota GR DKR Hilux“ bolidas, du komandos „Toyota Land Cruiser“ visureigiai ir 15min komandos žurnalistų bei kolegų iš Estijos transporto priemonės.

„Lietuvos mastais valdome nemažą komandą. Į Barselonos uostą išvyko šešios transporto priemonės bei priekaba. Transporto priemonių logistika į Dakarą yra padalinta į dvi dalis. Pirmąją komandos turi atlikti pačios – pristatyti savo techniką organizatoriams į uostą Ispanijoje. Antroji dalis – technikos plukdymas iš Europos į Saudo Arabiją keltais jau bus vykdomas lenktynių organizatorių“, – apie logistinius ypatumus kalbėjo B. Vanagas.

3 dienos, 3000 kilometrų, 33 tonos ir daugybė įrangos

Visi Dakaro ralio lenktynininkai įsipareigoja savo komandų techniką į Barseloną pristatyti iki gruodžio 1 dienos. „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ technikų komanda per 3 dienas, važiuodami pakrautais iki 33 tonų bendros masės sunkvežimiais, turės įveikti beveik 3000 kilometrų.

Komanda skaičiuoja, kad vien padangų, kurių kiekviena su ratlankiu sveria apie 50 kilogramų, bendras svoris sudarys apie septynias tonas. Be ratų komanda abiems bolidams vežasi daug atsarginių dalių, įvairių technikos priežiūros priemonių, kad po greičio ruožų galėtų operatyviai patikrinti technikos būklę ir pašalinti gedimus.

2024 m. Dakare – ypatingas išbandymas technikai ir ekipažų ištvermei

Beveik 8000 kilometrų lenktynėse, iš kurių apie 5000 kilometrų sudarys greičio ruožai, organizatoriai numatė naują 48 valandų maratoninį etapą. Šio etapo metu ekipažai per dvi paras turės įveikti 600 kilometrų, nakvoti viename iš 8 bendrų bivakų. Ištvermės ir susikaupimo pareikalausiančiame greičio ruože, lenktynininkai turės labai griežtą ir normuotą technikos remonto ir poilsio laiką. Visi lenktynes baigs 4 valandą, vyks į artimiausią bivaką tvarkyti bolidų ir iki kitos dienos starto miegos palapinėse.

Daugiausia Dakarų vairuotojo pozicijoje startavęs lietuvių pilotas – Benediktas Vanagas su šturmanu iš Estijos Kuldar Sikk startuos 223-iuoju numeriu pažymėtu automobiliu. V. Jurkevičius ir A. Paliukėnas 2024 m. Dakare startuos 240-uoju numeriu. Penktą kartą Saudo Arabijoje vyksiančios lenktynės startuos sausio 5-ą dieną, o finišas numatytas sausio 19-ą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs