Lenktynių naujienos ir rezultatai – rubrikoje GAZAS.lt
Kaip tvirtino komandos vadovas, kuris, beje, 2014-aisiais metais pats laimėjo šias lenktynes, treniruočių dieną svarbiausia užduotis pilotams buvo nepradėti lenktyniauti tarpusavyje.
Pasak „Baltic Caps“ stratego, treniruočių sesija skirta prisiminti šio automobilio charakterį bei šlifuoti trasą, trajektorijas bei stabdymo taškus. Jo teigimu, kalbėti apie rato įveikimo laikus – dar gerokai per anksti.
„Pagrindinė užduotis buvo, kad šiandien jie per daug nespaustų „gazo“. Trasa dar „žalia“, gumos ant asfalto nėra. Reikia priprasti prie automobilio, pasižiūrėti, kaip veikia visos sistemos. Pasitikrinome „Pit Speed“, „Code 60“. Viskas veikia, viskas gerai. Rytoj laukia jau kitos užduotys. Kol kas reikėjo važiuoti atsargiai ir protingai“, – kalbėjo Edvinas Arkušauskas.
Kol kas reikėjo važiuoti atsargiai ir protingai
Vienas iš „Baltic Caps“ komandos lenktynininkų Klaudas Bučinskas teigė, kad treniruočių sesija yra patenkintas. Panevėžietis neslėpė, kad pirmą sykį išvažiavus į trasą ir po metų pertraukos vėl pajutus „BMW M4 Silhouette“ galią, jis išspaudė net laimės ašarą. Anot piloto, ši diena buvo skirta adaptacijai, o jau penktadienį bus galima kalbėti apie greičio paieškas.
„Pirmą treniruotę kai išvažiavau, buvo labai slidu, bet taip faina, kad net ašaros kaupėsi akyse, kaip smagu ir gera čia sugrįžti. Neturėjau šiandien labai gerų ratų, nes vis pasivydavau kokį nors automobilį. Kalbant apie mūsų komandos narius, tai nė vienas vairuotojas tikrai nesimatuojame tarpusavyje.
Važiuojame kiekvienas savo tempu, ieškome stabdymo taškų.
Važiuojame kiekvienas savo tempu, ieškome stabdymo taškų. Posūkiuose šiandien vieną, kitą varžovą apsilenkiau, tiesiosiose atkarpose aplenkti pavyko ne visus. Galvojau, kad su šitomis padangomis bus prastesnis rezultatas, bet viskas gerai, esu patenkintas. Laukiame rytojaus“, – sakė Klaudas Bučinskas.
Treniruotėse progą prisiminti automobilį ir trasą, kurioje pernai debiutavo, turėjo ir kitas ekipos pilotas Povilas Gutauskas. Jis tvirtino, kad pagrindinis jo tikslas treniruotėse – pasiekti praėjusių metų tempą.
„Kadangi nuo pernai metų jokių treniruočių su šiuo automobiliu neturėjau, per pirmą šios dienos treniruotę bandžiau vėl susidraugauti ir susipažinti su šiuo automobiliu. Rytoj laukia antra treniruočių diena. Jas pradėsiu aš. Tikslas rytojui – bandyti pagauti tą ritmą, kurį jau buvau pasiekęs praėjusių metų lenktynėse“, – ketvirtadienio vakare kalbėjo Povilas Gutauskas.
Šių metų komandos sudėtyje yra ir lenktynininkas iš Nyderlandų – Maxas Tubbenas. Pasak piloto, pirmoji treniruočių diena buvo skirta pažinčiai su trasa, kadangi Palangoje šis lenktynininkas dar niekada nėra startavęs.
Trasa pradžioje buvo gana dulkėta, trajektorijos – slidžios
„Trasa pradžioje buvo gana dulkėta, trajektorijos – slidžios. Tačiau su kiekvienu važiavimu buvo geriau ir rytoj turėsime dar geresnį sukibimą. Ypač daug dėmesio reikalauja tie du stabdymai prieš greičio gesinimo zonas. Reikia pajausti, kada ir kaip stabdyti. Bet manau, kad su tuo susitvarkysiu ir rytoj važiuosiu dar greičiau“, – įspūdžiais dalijosi Maxas Tubbenas.
„Aurum 1006 km“ lenktynėse „Baltic Caps“ ekipa startuos 7-uoju numeriu. Daugiau informacijos apie ekipos pasirodymą šiose lenktynėse galima rasti „Facebook“ paskyroje.