Baltijos šalių žurnalistai santykius aiškinasi visą parą lenktyniaudami „Renault Scenic E-Tech“ elektromobiliais

Penktadienio popietę Panevėžio mokymo centro autodrome prasidėjo visą parą truksiančios „Enefit 24H“ elektromobilių lenktynės. Jose tarp 11 čia dalyvaujančių ekipų galima rasti ir išties išskirtines tris rinktines, kurios pasiryžo ne tik kovoti dėl pergalės bendroje įskaitoje, tačiau sieks išsiaiškinti santykius ir tarpusavyje. Lietuvos, Latvijos ir Estijos žurnalistai, rašantys apie automobilius, sėdo prie vienodų „Renault Scenic E-Tech“ vairų ir mėgins įrodyti savo vertę.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.

Visų trijų Baltijos šalių ekipų vadovas Mindaugas Plukys teigia, kad idėja į trasą deleguoti tris vienodus „Renault Scenic E-Tech“ automobilius kilo ir dėl istorinių motyvų. Pašnekovas tikina, kad lenktynės, kuriose analogiškais automobiliais varžosi visų trijų šalių žurnalistai, jau buvo organizuotos ir anksčiau, tad šįkart nuspręsta tokį iššūkį pakartoti.

„Galima sakyti, kad šiemet atkartojame renginį, kurį prieš aštuonerius metus kartu su Dariumi Grinbergu organizavome Estijoje, Parnu trasoje. Ten 12 valandų formate varžėsi trys vienodi elektromobiliai ir jais važiavo trys rinktinės, atstovaujančios Lietuvai, Latvijai ir Estijai. Tąkart kiekvienos šalies atstovai bandė įrodyti, kurie yra pranašesni. Dabar, po aštuonerių metų mes vėl bandome ne tik dalyvauti 24 valandų varžybose, bet ir pakartoti tą istorinį įvykį, kai varžosi Baltijos šalių atstovai ir laimi geriausia strategija bei vairuotojų įgūdžiai, o ne techniniai pranašumai“, – sakė Mindaugas Plukys.

Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka

Pats Mindaugas Plukys, kuris oficialiai paskirtas visų trijų komandų vadovu, savo ekipų nariams strateginių planų nekuria ir taktikų nedėlioja, o tik konsultuoja dėl techninių plonybių, kaip geriau išnaudoti „Renault Scenic E-Tech“ privalumus.

„Ekipažams aš duodu tikrai nemažai informacijos, o kaip jie trasoje elgsis – pačių komandų reikalas. Ir jau matėme situaciją, kai viena iš mūsų komandų, jau pačioje lenktynių pradžioje užsidirbo baudą už tai, kad dar neįveikus pirmųjų trijų ratų, kurių metu lenkimai bei „Joker“ ratas yra draudžiamas, tą padarė. Ir netgi iš paskos savęs nusivedė kelis varžovus. Taigi, visi jie gaus baudų. Tačiau varžybos ilgos, reikės „atidirbti“ baudas ir ieškoti galimybės kaip tą prarastą laiką kompensuoti“, – kalbėjo Mindaugas Plukys.

Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka

Mindaugas Plukys teigė, kad tris vienodus „Renault Scenic E-Tech“ elektromobilius užpildyti visų Baltijos šalių vairuotojais, kurie būtų žurnalistai, nebuvo lengva. Lengviausia komplektacija įvyko su Lietuvos rinktine, kurios nariai – Vitoldas Milius, Egidijus Babelis, Gintenis Dauparas ir Renaldas Gabartas. Šios pavardės žinomos visiems, kas domisi automobiliais, jų sportu bei seka technikos tendencijas.

Kaip tvirtina Mindaugas Plukys, sunkiausiai dėliojosi ekipos „Auto Geenius Teem“ iš Estijos sudėtis, o štai latvių rinkinė, kuri vadinasi „Latvia Auto Media“, pasižymi itin patyrusiais žurnalistais. Kai kurie iš jų būtent ir specializuojasi elektromobilių testuose ir tiek „Renault Scenic E-Tech“, tiek konkurentų automobiliais yra įveikę po tūkstantį ar daugiau kilometrų įvairiais režimais.

Kuri šalis į viršų kels aukščiausios prabos trofėjų – paaiškės šeštadienį 15 val. kai bus paskelbtas „Enefit 24H“ lenktynių finišas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis