Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ komanda išbandė atnaujintą „Aquila CR1“

Besiruošdami lenktynėms „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ komandos lenktynininkai išbandė gerokai atnaujintą „Aquila CR1“ automobilį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.
„Aquila CR1“
„Aquila CR1“ / Komandos nuotr.

Pirmą kartą automobiliu važiavo visi trys sportininkai, buvo matuojamos sėdynės, mokomasi greitai pasikeisti ir kiti dalykai, kurie lenktynėse gali turėti lemiamos reikšmės.

Iki šiol „Aquila“ automobiliu komandos sportininkai važiavo atskirai – jį Olandijoje bandė Deividas Jocius, Kačerginėje – Ramūnas Čapkauskas ir Vytautas Švedas. Šį kartą visi trys sportininkai važiavo paeiliui.

„Buvo įdomu ir įspūdinga. Gavome išbandyti automobilį drėgnoje trasoje, todėl teko prisitaikyti prie itin slidžios kelio dangos. Šis automobilis, kai slidu, tampa tikru monstru. Kai važiuoji per 200 km/h greičiu ir automobilis staiga ima slysti, tada supranti kas yra tikra adrenalino dozė,“ – juokavo Deividas Jocius.

Komandos nuotr./„Aquila CR1“
Komandos nuotr./„Aquila CR1“

Iki šiol Deividas testavo šį automobilį Olandijoje kai buvo sausa, šįkart išbandė ir ant šlapios dangos. Ne mažesnį įspūdį „Aquila“ paliko ir Vytautui Švedui.

„Kol kas dar tik pratinuosi prie visai kitokių pojūčių, nes labai daug laiko praleidau ant žvyro. Sunkoka pajusti kiek galiu dozuoti akseleratoriaus paspaudimą, nes jo pedalo eiga labai maža. Vos paspaudi – ir automobilis stoja skersas. Tačiau jau pradedu adaptuotis,“ – po kelių pravažiuotų ratų pasakojo Vytautas Švedas.

Daugiausiai kilometrų šiuo automobiliu yra pravažiavęs Ramūnas Čapkauskas. Jis yra lenktyniavęs juo ir ant sausos, ir ant šlapios dangos, todėl Ramūno tikslai buvo visai kitokie.

Komandos nuotr./Iš kairės: Deividas Jocius, Vytautas Švedas ir Ramūnas Čapkauskas
Komandos nuotr./Iš kairės: Deividas Jocius, Vytautas Švedas ir Ramūnas Čapkauskas

„Man svarbiausia yra tai, kad mūsų komanda patikrino kaip elgiasi atnaujintas automobilis. Šių testų pagrindinis tikslas yra išsiaiškinti visus įmanomus trūkumus ir gedimus. Jie turi išryškėti treniruočių metu. Lenktynėse gedimų šalinti jau nebebus kada,“ – pasakojo Ramūnas Čapkauskas.

Sportininkas džiaugėsi puikia atmosfera komandoje – visi, pradedant pagrindiniais rėmėjais ir baigiant tiesiog draugais labai jaudinasi dėl komandos ir stengiasi, kad lenktynininkai nepajaustų net menkiausių nepatogumų.

„Tokios puikios atmosferos nebuvo jokioje komandoje. Jau seniai nesijaučiau taip komfortiškai,“ – džiaugiasi Deividas Jocius.

Po sėkmingai pasibaigusių testų „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ komandos mechanikams dar teks pašalinti nemažai smulkių trūkumų. Po to „Aquila“ įgaus naujas spalvas ir trečiadienį jau bus nugabenta į Palangą.  

VIDEO: „Aquila CR1“ bandymai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas