Penktadienį beveik visą dieną Spa trasą laistė lietus. Tokie patys vasaros lietūs, kurie nestipriai, bet stabiliai pila kiaurą parą. FIA kvalifikacijos pradžią atidėjo 10 min. – kaip tik tuo metu lietus apsiramino.
Savaitgalis su šeštadienio sprintu numato tik vieną treniruotę penktadienį, kurioje protokole pirmavo Carlosas Sainzas,o Maxas Verstappenas apskrita neužfikavo rato.
Pirmoje sesijoje visi lenktynininkai išvažiavo su tarpinėmis padangoms. Daugeliui pilotų buvo anuliuoti ratų įveikimo laikai už išvažiavimą iš trasos ribų. Leclercas parodė geriausią laiką, ratą nuvažiavęs per 1:58.300 sek. Pirmasis dešimtukas paskui jį sutilpo į vieną sekundę.
Lietus nurimo. Oro radarai artimiausiomis valandomis kritulių nežadėjo. Trasos būklė palaipsniui gerėjo, o tai teigiamai atsiliepė rezultatams.
Antrą sesiją visi pradėjo su tarpinėmis padangomis, bet greitai sportininkai pradėjo kalbėti apie „slick“ tipo padangas – lenktyninė trajektorija buvo beveik sausa. Pirmas prie sauso oro padangų perėjo Bottas, paskui jį pasekė ir kiti lenktynininkai. Trasa greitai išdžiūvo ir leido atakuoti. Oconas paslydo ant šlapio lopinėlio 9 posūkyje ir išlėkė į žvyrą, užkabindamas reklaminį skydą ir sugrįžo į boksus su sugadintu priekiniu sparnu.
Magnussenas greitajame rate irgi išlėkė iš trasos, užkabindamas barjerą 9 posūkyje – mašina beveik nenukentėjo, bet barjerą teko atstatinėti.
Piastris pirmavo protokole, ratą nuvažiavęs per 1:51.534 sek. Verstappenas į kvalifikacijos finalą pateko su dideliais vargais – jis buvo tik 10-tas. Į kitą dalį nepateko Tsunoda, Gasly, Magnussenas, Bottas ir Oconas.
Finalinė sesija buvo atidėta 3 minutėms dėl nedidelės Magnusseno avarijos. Visi sportininkai išvažiavo iš boksų su minkštosiomis padangomis.
Pirmuoju bandymu geriausią laiką parodė Leclercas, o antrajame greičiausias buvo Verstappenas – 1:46.148 sek.
Tai buvo sekmadienio lenktynių kvalifikacija, o šeštadienis prasidės nuo sprinto kvalifikacijos.