„Klasikinis ralis man visuomet buvo arčiausiai širdies, šiame automobilių sporte dalyvausiu jau tryliktus metus iš eilės. Stengiuosi neatitrūkti nuo mėgstamiausio formato – pagal stenogramą važiuojame bandydami fizikos ribas, todėl tai visuomet yra pati geriausia treniruotė. Sausio mėnesį, vykstant Dakarui, labai greitai pasimato, kokį rezultatą tai duoda“, – komentuoja lenktynininkas.
V. Žala į Lietuvos ralio varžybas sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Planuojamų varžybų grafiką komanda žada pristatyti artimiausiu metu. Taip pat kol kas neatskleidžiama ir kas taps naujuoju šturmanu. Ilgą laiką ralio varžybose dalyvavęs su latviu Andriu Malnieku, praėjusiais metais vykusiuose dviejuose Europos ralio čempionato etapuose lenktynininkas startavo su austre Ilka Minor.
Laukia artimesnė pažintis su gamintoju
Įmonės „Auto 100 AS“ lietuviško padalinio regiono vadovas Marius Sasnauskas pastebi, kad Vaidotas yra savo srities profesionalas, kuris net sunkiais momentais išlaiko optimizmą ir, svarbiausia, nepamiršta mėgautis tuo, kuo užsiima. Anot jo, tai visiškai atitinka „Škoda“ vertybinį pagrindą. Pats lenktynininkas nuo šiol gaus daugiau progų artimiau susipažinti su prekės ženklo veikla – lankysis moderniausiose gamyklose ir svarbiausiuose naujų modelių pristatymuose.
„Škoda“ automobilių galimybės ir dinaminės savybės Vaidotui yra turbūt geriau žinomos negu mums. Po tiek su „Fabia R5“ ralyje įveiktų kilometrų jis greičiausiai pažįsta kiekvieną šio bolido milimetrą. Dabar artimiau supažindinsime jį ir su tuo, kaip veikia pati kompanija, kokios yra jos vertybės“, – kalba kompanijos atstovas.
Ilgainiui tarpininkaujant „Škoda“ importuotojams žinomas lenktynininkas turėtų persėsti prie naujos kartos „Fabia RS Rally2“ bolido vairo. Tik šiais metais ribota serija pradėti gaminti automobiliai jau spėjo įrodyti savo pranašumą Pasaulio ralio čempionato WRC2 įskaitoje.