Atsinaujinusi komanda demonstruos aukštą lygį
„MO muziejų savo sezono startui pasirinkome neatsitiktinai. Mes norime parodyti, kad „driftas“ nėra chuliganiškas vairavimas gatvėse, o labai stipri ir pasaulyje populiari aukšto meistriškumo sporto šaka. Mes norime atstovauti Lietuvai aukščiausio lygio varžybose. Tam turime profesionalią ir jau susicementavusią komandą bei naują automobilį, į kurį žvelgiu kaip į meno kūrinį“, – dėstė „Urta Drift“ komandą atstovausiantis Benediktas Čirba.
Pasak sportininko, tokios komplektacijos (kėbulas, variklis, važiuoklė) automobilis – vienintelis Lietuvoje.
Naujasis lenktynininko ginklas – Lietuvoje pagamintas išskirtinio dizaino „BMW E92 Eurofighter“ su kevlaro kėbulu, lengva ir tvirta važiuokle bei 3 litrų darbo tūrio, 6 cilindrus eilėje turinčiu turbininiu „Toyota 2JZ“ varikliu, kuris išvysto 950 AG.
Sportininkas tikisi, kad lengvesnis bei tvirtesnis automobilis bus ne tik geriau valdomas, pasižymės geresniu sukibimu, bet bus ir patikimas. Šių metų sezone Benedikto Čirbos laukia bent 16 varžybų Europoje ir Baltijos šalyse.
Ambicingi planai
Didžiausią dėmesį „drifteris“ iš Ukmergės skirs Europos čempionatui, kuriame 2019-aisias, kai įvyko pilnas sezonas, jis liko 7-tas. Šiųmetis tikslas – geriausiųjų 5-ukas, tačiau lietuvis neslepia ambicijų pakovoti ir dėl podiumo čempionato įskaitoje. Benediktas Lietuvą „drifto“ trasoje atstovaus ir automobilių sporto olimpinėmis žaidynėmis vadinamose „FIA Motorsport Games“ varžybose. Jį bus galima išvysti slystant šonu ir Lietuvos bei Baltijos šalių trasose.
„Noriu susigražinti Lietuvos ir iškovoti Baltijos šalių čempiono titulus. Pernai pardavus automobilį ir paskutinėms varžyboms išsinuomavus kitą dėl gedimų juos pralošiau. Šiemet noriu viską atsikovoti“, – užsispyrimo neslėpė daugkartinis Lietuvos „drifto“ čempionas.
Iki pirmųjų varžybų – intensyvios treniruotės
Benediktas Čirba kartu su „Urta Drift“ komanda intensyvų pasiruošimą sezonui pradės jau šį savaitgalį Šiaulių autodrome vyksiančioje „Drift Matsuri“ treniruotėje. Aukščiausio lygio varžybose dėl pergalių kovoti norinčiam sportininkui teks itin greitai priprasti ne tik prie automobilio, bet ir prie naujų padangų.
„Paskutinius 3 metus važiavome su „Achilles“ padangomis, o dabar jų nebegamina. Bandysime surasti kitas, mums tinkamas padangas, o tai nebus lengva, mat kiekviena padanga yra skirtingai kontroliuojama. Pavyzdžiui, „Achiles“ visada turėjo vienodą sukibimą, o dabar mano bandomos „Tri-Ace“ padangos spaudžiant dugną kimba, o atleidus, rodos, atpalaiduoja automobilį ir slysta. „Driftinge“ mes važiuojame šonu ant sukibimo ribos kaip įmanoma greičiau, tad jausti ribas – labai svarbu. Iki varžybų laiko nedaug, galbūt teks pagyventi kelias dienas ir Kačerginės „Nemuno žiede“, – nekantriai laukdamas pirmųjų lenktynių kalbėjo B.Čirba.
Pirmosios varžybos sportininkui – už dviejų savaičių balandžio 30 dieną Rygoje, Bikerniekų trasoje prasidėsiantis Baltijos šalių „driftingo“ čempionatas.