Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu nuo pat etapo pradžios išsiveržė tarp 20 greičiausių dalyvių ir pastoviai važiavo 17-oje vietoje. Po finišo ekipažas klasifikuojamas 18-as.
„Labai techniškas laiko ruožas. Labai daug purvo, nemažai feš-feš’o... Esu žiauriai piktas dėl teisėjų sprendimo, kad įkišo septynis lėtesnius varžovus priekyje mūsų. Turėjome labai daug pavojingų momentų. Trečdalį trasos, bemaž šimtą kilometrų važiavome dulkėse puse savo pajėgumo – tiesiog fiziškai nieko negali padaryti. Tačiau esame finiše. Manau, padarėme gerą darbą, važiuojame į bivuaką ir laukiame rytojaus“, – vos finišavęs sakė B.Vanagas.
Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu šį greičio ruožą pradėjo demonstruodami aukštą tempą – jau ties pirmu kontrolės punktu (CP1) jie buvo klasifikuojami 26-oje vietoje, vėliau nusikapstė iki 24-os, o finišo liniją kirto, preliminariais duomenimis, 23-ioje pozicijoje.
„Kaip galima pastebėti, buvo nemažai purvo“, – rodydamas pirštu į neatpažįstamai molio ir smėlio sluoksniu aptrauktą automobilį juokavo A. Juknevičius. „Tikrai smagu, kad pakilome per keletą pozicijų, prieš ateinančius bekelės ruožus tai – puiki vieta kilti toliau. Tiesa, beveik visą greičio ruožą įveikėme tik trečia, ketvirta ir penkta pavara. Aišku, trasoje su tokiomis ilgomis tiesiosiomis šeštos pavaros trūko, bet viskas gerai, dabar mintys jau kitame etape – jis bus vienas kritinių visame ralyje.“
Mažiausiai vieną įdomią istoriją greičiausiai galės papasakoti Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu. Startavę iš 41-os pozicijos, jie pačioje etapo pradžioje prarado apie dvidešimt minučių ir po CP1 buvo klasifikuojami tik 58-oje vietoje. B.Vanago ekipažui finišavus, žaliai-mėlynas „SEAT Leon Dakar“ vis dar buvo įveikęs tik CP1 žymę.
Automobilis turi problemų – sugedo generatorius. Komandos atstovai pranešė, jog dėl elektros sistemos gedimo automobilis sustojo greičio ruožo viduryje, o V.Žala ir S.Jurgelėnas bando išspręsti problemą. Į finišą ekipažas parsirado tik sutemus, o plačiau apie jų nuotykius skaitykite čia.
Automobilių įskaitoje greičiausias buvo Sebastienas Loebas su „Peugeot“ – devyniskart WRC čempionas lengvai išgliaudė klasikinio ralio tipo greičio ruožus ir nepaliko vilčių varžovams, 275 km ilgio trasą įveikęs per 2 val. 6 min. 55 sek. Nuo jo daugiau nei minute atsiliko katarietis Nasseras Al-Attiyah („Toyota“), o trečias liko Carlosas Sainzas („Peugeot“).
Bendroje rikiuotėje greičiausi lenktynininkai išsidėstė tokia pačia tvarka, kokia finišavo ir antradienio greičio ruože.
Praėjusių metų Dakare S.Loebas, kol maratono trasos vyko klasikinį ralį primenančiais kalnų keliais, taip pat dominavo automobilių įskaitoje, tačiau patyrė avariją vos pasiekus kopas. Panašu, kad prancūzas šiemet nusiteikęs ne ką prasčiau ir bent jau jam palankiuose greičio ruožuose demonstruoja lyderio savybes.
Klasikinio ralio greičio ruožai palankūs ir B.Vanagui bei V.Žalai, kurie turi daug patirties ralio varžybose ir paprastai tokiuose etapuose užima aukštas vietas. B.Vanagas 2015-ųjų Dakare vieno ralinio etapo metu netgi užėmė ketvirtą vietą tarp visų automobilių įskaitos dalyvių.
Motociklų įskaitoje greičiausias buvo Toby Price'as su KTM, trasą įveikęs per 2 val. 37 min. 32 sek. Nuo jo daugiau nei trimis minutėmis atsiliko Matthiasas Walkneris (KTM), o trečias liko Paulo Goncalvesas („Honda“). Estai Toomas Triisa užėmė 45-ą vietą, o Martas Meeru – 77-ą.
Keturračių įskaitoje nepralenkiamas buvo Pablo Copetti su „Yamaha“, trasoje užtrukęs 3 val. 14 min. 29 sek. Nuo jo dvi minutes atsiliko Nelsonas Augusto Sanabria Galeano, o trečias liko Axelis Dutrie.