Pirmoje dalyje lietuviai kaktomuša susidūrė su priešais išnirusiu čiliečių ekipažu, o antroje lenktynių dalyje – dėl blogo matomumo, patyrus avariją, trasoje teko tvarkyti automobilio aušinimo sistemą bei amortizatorius. Tačiau nepaisant greičio ruože patirtų nuostolių bei prarasto laiko, Benediktas Vanagas ir Saulius Jurgelėnas pasiekė finišą.
Ketvirtadienio lenktynių trasa buvo padalinta į dvi dalis. Lietuviams pirmoji iš jų ėjosi gana neblogai, išskyrus vieną incidentą. Čiliečių ekipažas, nepervažiavęs vienos kopos, bandė grįžti važiuodamas prieš eismą. Prieš pat lietuvių „OSCar“ automobilį jie netikėtai išniro, norėdami įsibėgėdami įveikti kliūtį.
„Mūsų „OSCar“ – tankas, nieko nebijo. Tačiau čiliečių automobilis sugedo gana stipriai, bet galėjo važiuoti. Šiek tiek sugaišome brangaus laiko padėdami jiems, bet tikėkimės, jog organizatoriai į tai atsižvelgs ir atims sugaištas keletą minučių. Toks jausmas, kad arba Dakaras myli naujokus, arba naujokai myli Dakarą“, – apie netikėtą incidentą pasakojo Benediktas Vanagas.
Antroji greičio ruožo dalis prasidėjo ne taip sėkmingai. Dėl blogo matomumo, nebuvo pastebėtas 90 laipsnių posūkis, tad „General Financing – Autopaslauga“ ekipažas tarsi tramplynu perskriejo 2 metro gylio griovį.
„Matomumo turime gal kokius 30 proc. palyginus su tuo, kas būtų, turint normalų stiklą. Tačiau penktadienio greičio ruože jau turėtumėme startuoti su normaliu priekiniu stiklu – inžinierių ir mechanikų komanda per naktį turėtų jį gauti“, – sakė sportininkas.
Penktadienį dalyvių laukia kiek trumpesnis 220 km ilgio greičio ruožas.
Motociklų įskaitoje avariją patyręs iš lenktynių pasitraukė 45 metų karteniškis Gintautas Igaris. Incidento trasoje metu, motociklininkas susilaužė delnakaulį. Nuo didesnių sužeidimų lietuvį išgelbėjo speciali apranga ir šalmas.