Benediktas Vanagas atskleidė, kodėl dar nepristatė komandos

Tradiciškai, lapkričio viduryje Dakare dalyvaujantys sportininkai rengia komandų pristatymus. Juose partneriams ir gerbėjams pristato komandas bei technines naujienas bei parodo bolidą, rašoma pranešime.
Benediktas Vanagas sėkmingai finišavo „Baja Italy“
Benediktas Vanagas sėkmingai finišavo „Baja Italy“ / Organizatorių nuotr.

Technikos išsiuntimo terminas į Saudo Arabiją eina link pabaigos, tačiau Benedikto Vanago pristatymo gerbėjai dar nesulaukė. Paklaustas apie šių metų planus dalyvauti Dakare B.Vanagas patvirtina, kad šiuo metu komanda intensyviai ruošiasi, tačiau dar turi daug neatsakytų klausimų.

„Dalyvauti Dakare ketiname. Komandoje vadovaujamės taisykle, kad esame atsakingi už savo žodžius. Kadangi gyvename permainų laikotarpyje, būtų neatsakinga daryti vienokius ar kitokius pareiškimus nesant tikriems ar planas pavyks. Sakome tik tai, kuo esame tikri ir jau pasidalijome žinia, kad Edvino ir Aisvydo prie ateinančio Dakaro starto linijos neišvysime.

Šiuo metu yra neatsakytų klausimų apie techniką, dar dėliojame partnerių rikiuotę. Apie Dakarą ir Toyota Gazoo Racing Baltics detaliai pasakosime tada, kai turėsime daugiau atsakymų. Informacinis vakuumas dar gali tęstis porą, trejetą savaičių“, – daug neatvirauja sportininkas.

Šie metai lenktynininkui buvo išskirtiniai. Primename, kad po praėjusio Dakaro atliktos operacijos ir reabilitacijos laikas sujaukė planus dalyvauti visuose Europos „Cross-country bajas“ taurės etapuose. Visgi, sportininko sugrįžimas po 7 mėn. pertraukos buvo sėkmingas. Du podiumai lenktynėse Lenkijoje ir Italijoje Toyota Gazoo Racing Baltics pilotui atnešė 5-tąją vietą Europos taurėje bei užtikrino vietą Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) „cross-country“ kategorijos prioritetinių vairuotojų sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis