Šeštas Dakaro maratono etapas yra padalintas į dvi dalis. Jo pradžioje lenktynininkai startuoja iš Antofagasto miesto ir turi įveikti 69 km ilgio greičio ruožo dalį, tada 22 km juda iki antrojo starto, po kurio laukia dar 186 km iki galutinio tikslo – Ikikės miesto.
Atnaujinta 2.40
Galiausiai finišavo ir Antano Juknevičiaus bei Edvardo Duobos duetas. Jie nuo lyderio atsiliko net 5 val. 6 min. 40 sek. ir iš karto po finišo buvo klasifikuojami 73-oje vietoje.
Ekipažo pozicija dar gali minimaliai keistis. Kol kas neaišku, dėl kokių priežasčių A.Juknevičius ir E.Duoba sugaišo tiek laiko 255 km ilgio greičio ruože.
Atnaujinta 23.18
Daug laiko praradęs, bet lenktynes tęsiantis Benediktas Vanagas jau įveikė penktą kontrolės punktą ir čia buvo klasifikuojamas 68-oje vietoje, WP6 parodė dar keturiomis pozicijomis geresnį laiką, o jau kitame kontrolės punkte pademonstravo 58-ą rezultatą.
Galiausiai B.Vanago ir A.Rudnickio ekipažas finišavo 54-oje vietoje. Ekipažas nuo etapo lyderio atsiliko 2 val. 18min. 12 sek.
„Važiuodami čia mes žinojome, kas mūsų laukia. Turiu dvejus metus patirties su žymiai didesnėmis bėdomis. Tai mūsų nesustabdys. Tikrai kausimės ir brausimės į priekį. Šiek tiek liūdna, bet gyvenimas tuo nesibaigia“, – po finišo kalbėjo Benediktas Vanagas.
Atnaujinta 20.18
A.Juknevičiaus ir E.Duobos ekipažas „Mebar“ taip pat patyrė techninių problemų, dėl kurių sportininkas prarado daugiau nei valandą. Suskaičiavus WP1 rezultatus, B.Vanagas užėmė 77 vietą, o A.Juknevičius – 78.
B.Vanagui automobilio kaprizas kainavo 63 pozicijas ir apie pusantros valandos laiko, tačiau jis jau iriasi link aukštesnių vietų.
A.Juknevičius taip pat stumiasi į priekį, tačiau negali palaikyti tokio tempo kaip B.Vanagas.
„Išvažiuodami iš stataus griovio, akseleruodami sulaužėme pusašį. Jis tuo pačiu prakirto stabdžių vamzdelį. Pusašį pasikeitėm. Stabdžius padarėm tik galinius. Dakaras!“, – apie incidentą trumpai pasakojo B.Vanagas.
Atnaujinta 19.30
B.Vanago „Toyota Hilux“ jau važiuoja. Ekipažas įveikė pirmą įskaitinį punktą ir užima 71 vietą. Nėra žinoma, ar pačiam B.Vanagui su šturmanu A.Rudnickiu pavyko susitvarkyti visus gedimus.
Su techninėmis problemomis susidūrė ir daugkartinis Dakaro motociklų įskaitos nugalėtojas, „Peugeot“ atstovas Cyrilis Despres. Šiemet pirmą kartą automobiliu važiuojantis prancūzas dėl automobilio gedimo pirmame įskaitiniame punkte finišavo tik 59-as, o antrame pakilo iki 50-os pozicijos.
Atnaujinta 19.26
LNK žinių duomenimis, iš karto po starto B.Vanago automobiliui lūžo pusašis, kuris prakirto stabdžių vamzdelį.
Dėl telefono ryšio sutrikimų jam kurį laiką buvo sunku susisiekti su mechanikais.
Atnaujinta 19.08
Pirmojo įskaitinio punkto (WP1) žymą pasiekus jau 65-iems ekipažams, tarp jų nėra ir A.Juknevičiaus bei A.Duobos ekipažo – jie startavo 57-i.
Atnaujinta 18.51
Keturioliktoje vietoje 17.28 val. startavęs B.Vanagas dar nepasiekė pirmojo (WP1) iš septynių įskaitinių punktų. Šią atžymą 18.51 val. Lietuvos laiku pasiekė 51 automobilio ekipažas.
Geriausią laiką WP1 pademonstravęs amerikietis Robby Gordonas pirmą įskaitinį punktą įveikė per 18 min. 53 sek.
Antano Juknevičiaus ir Edvardo Duobos ekipažas lenktynes iš 57-os pozicijos pradėjo 18.10 val.
B.Vanago atstovai Lietuvoje teigia jokios informacijos apie lenktynininką dar neturintys.
Dakaro maratone ekipažams ne kartą yra sugedusi GPS įranga – tada jų buvimo vietos nemato elektroninės sekimo sistemos, tačiau jie sėkmingai dalyvauja ralyje. Tame pačiame šeštame etape taip nutiko vienam lyderių argentiniečiui Orlando Terranovai – jis nebuvo užfiksuotas kaip baigęs pirmą įskaitinį punktą, tačiau WP2 jau atsirado ir užima šeštą vietą.
Panaši situacija B.Vanagui kartą jau buvo važiuojant „OSCar“ automobiliu – tada taip pat kvailiojo GPS signalas ir nerodė jo buvimo vietos.