Ketvirtadienį, vos prašvitus, „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas su medijos komanda išskrido į Barseloną ir susitiko su šturmanu Sebastianu Rozwadowskiu. Nuo čia jie vyko dar 400 kilometrų į Teruelio miestą, kur jų jau laukė technikų komanda. Dar tą pačią dieną komanda turėjo atlikti administracines ir technines patikras.
FIA elitinių vairuotojų sąraše esančiam B. Vanagui suteikiama galimybė rinktis patikrų laiką, todėl planas sąmoningai sudėliotas taip, kad komanda viską spėtų per vieną dieną – atvykti ir susitvarkyti oficialiąją dalį. Atsisakyta ir adaptuotis leidžiančio laikotarpio, kuomet komanda į lenktynes atvyksta viena ar dvi dienas anksčiau.
Šių metų pradžioje paskelbus apie dalyvavimą „FIA World Cup for Cross Country Bajas“, B. Vanagas minėjo, jog nors ir turi planą varžytis visuose aštuoniuose etapuose, tačiau biudžeto tam dar nėra. Negana to, finansinę duobę šiuo metu gilina ir Italijoje „nuskandintas“ variklis, taigi komanda stengiasi optimizuoti visus kaštus.
Nepaisant to, lenktynininkas nusiteikęs optimistiškai – sėkmingai atliktos techninė ir administracinė patikros suteikia galutinį leidimą dalyvauti lenktynėse, o pats B. Vanagas tikina su komanda darysiąs geriausia ką gali.
Pirmą kartą „Baja España Aragón“ dalyvausiančios lietuvių komandos penktadienį laukia du greičio ruožai, esantys ypač akmeningose vietovėse. Dalyviai Ispanijoje turės įveikti 250 km sportiniu tempu. Antrąją lenktynių dieną – šeštadienį – „General Financing team Pitlane“ lenktyniaus dar dviejuose greičio ruožuose, nusidriekusiuose 250 km ilgio trasomis. Komandos bolidas „Toyota Gazoo Racing Hilux“ šiose lenktynėse pažymėtas 205-tuoju numeriu, kas reiškia, jog ekipažas startuos iš penktos pozicijos.