Netrūko tikinančių, kad tokį šuolį aukštyn lėmė B.Vanago turima galimybė pasinaudoti vadinamąja „joker“ teise. Pastaroji suteikiama pilotams, esantiems Dakaro ralio elitinių vairuotojų sąraše. Šiame sąraše yra ir B.Vanagas, ir jo kolega Antanas Juknevičius.
Ši teisė, be kitų privilegijų (o ir nemažai minusų), suteikia galimybę dieną prastai užbaigusiam lenktynininkui kreiptis į teisėjus ir prašyti jį perkelti už tądien geriausiai pasirodžiusių 16 ekipažų.
Visgi B.Vanagas pabrėžė, kad pirmąją ralio dieną tokia teise naudotis negali niekas.
„Šia teise pasinaudoti negalėjome, mat ja galima pasinaudoti tik tris kartus ir tik nuo antrosios ralio dienos. Tai yra nuo sekmadienio galima, o šeštadienį – ne“, – akcentavo lenktynininkas.
Jis pabrėžė, jog „General Financing team Pitlane“ ekipažo kilstelėjimas rikiuotėje aukštyn iki 36 pozicijos, kur ir startavo B.Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis antrąją ralio dieną, yra teisėjų sprendimas.
„Manyčiau, tik dėl to, kad esame greiti ir dėl to galėjo kilti potencialus pavojus tiek mums, tiek kitiems dalyviams. Dėl to teisėjai priėmė sprendimą patys ir, patikėkite, tam daryti įtakos mes tikrai negalime“, – teigė B.Vanagas.