Trečiadienį, kiek prieš septintą ryto, 12 komandos narių pakelė sparnus į Amsterdamą, kur jų po neilgo poilsio laukė dar vienas, šį kartą jau ilgesnis, skrydis į Limą. Visa kelionė truko apie devyniolika valandų, bet dėl laiko juostų skirtumo, savo kojas ant Peru žemės Benediktas Vanagas su kolegomis ištiesė tos pačios sausio antrosios vakare. Apie septintą valandą išlipus iš lėktuvo oro uoste jų laukė Lietuvos konsulas Peru – „Mes esame geri bičiuliai, draugaujame šeimomis, tad jis pasisiūlė mus pamėtėti iki mūsų viešbučio ir pasveikinti atvykus“, – pasakojo Benediktas.
Įsikūrus ir sėkmingai pailsėjus, sausio trečiąją komanda pradėjo pilnavertį maratoną. Ryte jų laukė technikos atsiėmimas iš uosto: komandos sunkvežimis, sportinis „Toyota Gazoo Racing Hillux“ bei du žiniasklaidos komandai skirti civiliai „Toyota Land Cruiser“.
Atsižvelgus į šių metų maratono trasą, vienas iš pasirinktų visureigių yra paruoštas bekelės sąlygoms, su kuriomis šiemet tiek sportininkai, tiek jų veiklą fiksuojantys komandos nariai susidurs neretai.
Susirinkę techniką, „General Financing team Pitlane“ mechanikų komandos nariai imsis tikrinimo darbų: mėnuo jūroje neretai išsekina automobilių akumuliatorius, o druska padeda kauptis oksidams, tad sausio trečioji bus skirta patikroms.
Penktadienio rytą komanda yra pakviesta į „Toyota OverDrive“ ir „Toyota Gazoo Racing“ rengiamą testų sesiją: „Apie penkiasdešimt kilometrų į pietus nuo Limos, viename smėlio masyve gamyklinės „Toyota“ komandos ruošia dviejų dienų testus.
Pirmąją, t.y. ketvirtadienį, ten suksis trys gamyklos pilotai, o antrąją darbo imsis kiek daugiau nei dešimtis privačių, „Toyota“ bolidais ginkluotų pilotų. Turėsime dvi trasas: viena apie penkių kilometrų, kita keturiolikos. Abi jos parinktos taip, kad atitiktų reljefo sąlygas, su kuriomis susidursime regione. Nuo devintos ryto iki ketvirtos vakare gausime progą prasimankštinti, dar kartą pasitikrinti bolido nustatymus“, – vardino pilotas.
Po testų sesijos komandos technikų komanda dar kartą perkratys automobilį ir jau kitą rytą keliaus į techninę patikrą, kai tuo tarpu ekipažo nariai imsis administracinės komisijos išbandymų.
Pateikę visus reikalingus dokumentus, bei atlikę visas būtinas procedūras, „General Financing team Pitlane“ baigs savo pasiruošimą 2019–ųjų Dakaro raliui dar kartą atiduodami savo bolidą į organizatorių rankas. Prancūzai uždarys „Toyota Hillux“ į bendrą dalyvių parką, geriau žinomą kaip „Parc Ferme“. Po nakties technika bus grąžinta ir Benediktas su Sebastianu patrauks į Limoje paruoštą ralio starto arką. Kirtę ją, techniką dalyviai dar kartą grąžins organizatoriams, o jau sekantį rytą pradės pilnavertį bivuako gyvenimą.
Sausio septintąją dalyviai pagaliau išriedės į pirmąjį greičio ruožą iš Limos į Pisco miestą. Per dieną jie įveiks viso 331 kilometrų, iš kurių 84 bus įskaitiniai.