„Sportinių automobilių bandymai yra būtinas procesas. Jų metu reguliuojami automobiliai bei provokuojami potencialūs techniniai nesklandumai. Susipažįstama su automobilio valdymo ypatumais. Visą tai daroma, kad lenktynės vyktų maksimaliai sklandžiai“, – apie organizuotų bandymų tikslus pasakojo lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Improvizuotame Dakaro ruože „General Financing – Autopaslauga“ komanda tikrino naujai gauto automobilio surinkimo kokybę, reguliavo reikiamus naujos technikos parametrus įvairiai dangai. Po bandymų B. Vanagas teigė, kad nors „OSCar“ ir „Toyota“ yra tos pačios klasės automobiliai, o sudedamosios jų dalys yra labai panašios, visgi, sportininko nuomone, „Toyota“ visa galva pranašesnis automobilis.
„Toyota“ yra geriau subalansuota. Ypatingai sudėtingose sąlygose arba dideliame greityje automobilis valdosi sklandžiau. Posūkiai įveikiami didesniu greičiu. Šis sportinis automobilis tiesiog yra toks, koks turi būti lenktyninis bolidas. Lyginant su „OSCar“, jame jaučiuosi daug geriau“, – sakė „General Financing – Autopaslauga“ komandos pilotas.
Pirmųjų bandymų metų lenktyninis bolidas įveikė 100 sudėtingų kilometrų. „Mūsų tikslas – iki Dakaro gerai pasiruošti automobilį. Turime tinkamai jį sau susireguliuoti. Vėl vyksime į bandymų poligoną, kur inicijuosime kitokias sąlygas. Iki išvykimo į Dakarą su „Toyota Hilux“ turėtume būti įveikę apie 500 lenktynių kilometrų. Tai sudarys apie 10 procentų visos Dakaro trasos“, – sakė lenktynininkas.
Sausio 4-17 dienomis Dakaras Pietų Amerikoje vyks jau septintąjį kartą. Maratonas šiemet, kaip ir praėjusiais metais, jungs tris Pietų Amerikos žemyno valstybes: Argentiną, Boliviją ir Čilę.